2.
VIZUALNA KOMUNIKACIJA V NOVINARSTVUIris Hude, 2014, diplomsko delo
Opis: V diplomskem delu smo predstavili vizualno komunikacijo in njeno uporabo v novinarstvu. Vizualna komunikacija je komunikacija, ki delno ali v celoti temelji na videnju. Opisana je kot prenos idej in informacij, da jo lahko razume ciljna skupina. Njen cilj je, da bi naslovnik pravilno razbral in čustveno občutil informacijo. Tako ciljni skupini ne prinese le sporočilo samo, ampak nanjo vpliva tudi čustveno. V diplomskem delu smo analizirali in predstavili vlogo vizualne komunikacije v slovenskem medijskem prostoru. S pomočjo anketnega vprašalnika smo zbrali odgovore občinstva in tako analizirali še njihovo občutenje vizualne komunikacije in njen vpliv na čustva posameznika.
Ključne besede: Vizualna komunikacija, vizualni elementi, fotografija, novinarstvo, medij
Objavljeno v DKUM: 18.12.2014; Ogledov: 2028; Prenosov: 245
Celotno besedilo (2,13 MB)