| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Medijska pismenost uporabnikov rumenih medijev
Iris Hude, 2017, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo raziskuje značilnosti slovenskega rumenega medijskega prostora in odnos uporabnikov do teh medijev v povezavi z medijsko pismenostjo. Medijska pismenost uporabnikom omogoča sposobnost razumevanja in kritičnega presojanja medijskih informacij. Rumeni mediji v svoje vsebine vključujejo svojevrstne značilnosti po katerih se ločijo od nerumenih (resnih) medijev. S pomočjo strokovne literature in analize vsebin izbranih slovenskih medijev smo preverjali, katere so te značilnosti in kako se kažejo v objavljenih vsebinah. Vzorce uporabniškega znanja smo pridobivali s pomočjo spletne ankete.
Ključne besede: medijska pismenost, rumeni mediji, resni mediji, uporabniki medijev
Objavljeno v DKUM: 06.10.2017; Ogledov: 2196; Prenosov: 293
.pdf Celotno besedilo (2,24 MB)

2.
VIZUALNA KOMUNIKACIJA V NOVINARSTVU
Iris Hude, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili vizualno komunikacijo in njeno uporabo v novinarstvu. Vizualna komunikacija je komunikacija, ki delno ali v celoti temelji na videnju. Opisana je kot prenos idej in informacij, da jo lahko razume ciljna skupina. Njen cilj je, da bi naslovnik pravilno razbral in čustveno občutil informacijo. Tako ciljni skupini ne prinese le sporočilo samo, ampak nanjo vpliva tudi čustveno. V diplomskem delu smo analizirali in predstavili vlogo vizualne komunikacije v slovenskem medijskem prostoru. S pomočjo anketnega vprašalnika smo zbrali odgovore občinstva in tako analizirali še njihovo občutenje vizualne komunikacije in njen vpliv na čustva posameznika.
Ključne besede: Vizualna komunikacija, vizualni elementi, fotografija, novinarstvo, medij
Objavljeno v DKUM: 18.12.2014; Ogledov: 2028; Prenosov: 245
.pdf Celotno besedilo (2,13 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici