| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 743
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Razgledi po slovenski moderni : nacionalni, večkulturni in medkulturni koncepti, kratka proza in poezija
Jožica Čeh Steger, 2024

Opis: Monografija Razgledi po slovenski moderni prinaša raziskave literarnih ustvarjalk in ustvarjalcev različnih literarnih smeri in stilnih tokov moderne. V raziskovalno polje vključuje pisateljice in pisatelje, katerih dela so nastajala v obzorju novih literarnih smeri in tokov, dekadence, simbolizma, nove romantike, impresionizma in secesije, kakor tudi tiste, ki so na prelomu stoletja pisali še v okviru realistično-naturalistične poetike: Ivana Cankarja, Otona Župančiča, Frana Govekarja, Izidorja Cankarja, Alojza Kraigherja, Ljudmilo Poljanec, Iva Šorlija, Frana S. Finžgarja, Franca Ksaverja Meška, Rudolfa Maistra, Alojzija Remca in Kristino Šuler. Posebnost te monografije je, da upošteva ob nacionalnem tudi večkulturni in medkulturni koncept književnosti slovenske moderne, pri čemer se omejuje na slovensko-nemško dvo- in medkulturnost (Gusti (Jirku) Stridsberg, Ana Wambrechtsamer, Rudolf Hans Bartsch).
Ključne besede: slovenska moderna, pripovedništvo, poezija, večkulturni in medkulturni koncept književnosti, slovensko-nemška dvo- in medkulturnost, podobe tujega in lastnega/domačega, metafora, konstrukti ženskosti
Objavljeno v DKUM: 22.11.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (5,81 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Differences in understanding the importance of factors influencing collaboration in supply chains in view of educational background and work experiences
Sonja Mlaker Kač, Irena Gorenak, 2016, izvirni znanstveni članek

Opis: In the article we theoretically discuss collaboration in inter-organizational relationships and present research results. Our basis is social exchange theory and relationship commitment-trust theory. We point out the importance of the antecedents of collaborative behavior between partners in supply chains. We present the results of our research. The research was made in 2013, in the primary, secondary and tertiary sector of Slovene economy. We included companies of all sizes, both local and foreign ones with a presence in Slovenia. The results show the differences in understanding the importance of collaboration in supply chains and factors that influence collaborative behavior in view of education and work experience of employees working in supply chains.
Ključne besede: collaborative behavior, partners, supply chains, education, work experience, logistics
Objavljeno v DKUM: 20.11.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (369,72 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Od znamčenja do oblikovanja celostne grafične podobe na primeru neobstoječega podjetja : diplomsko delo
Sanja Ekart, 2024, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu preučujemo proces ustanovitve novega podjetja in nato oblikovanje celostne grafične podobe. Oblikovati celostno grafično podobo za obstoječe podjetje je drugače kot podjetje ustvariti − popolnoma interpretirati, v smislu ustvarjanja imena, identitete, vizije ipd. Dobro celostno grafično podobo lahko ustvarimo le, če organizacijo res razumemo v smislu razumevanja njene filozofije in vizije. Zato se bomo mi poglobili v samo srce organizacije, kar nam bo pomagalo ustvari učinkovito celostno grafično podobo. S pomočjo metode preučevanja informacij bomo raziskovali teoretične vidike blagovne znamke, v smislu kaj je in ustvarjanje le-te. Poglobili se bomo v identiteto podjetja in imidža. Praktični del vsebuje primer na našem neobstoječem podjetju in smernice za ustvarjanje vizualne identitete podjetja. V praktičnem delu smo proces ustvarjanja celostne grafične podobe še realizirali.
Ključne besede: znamčenje, blagovna znamka, identiteta in imidž znamke, celostna grafična podoba, logotip.
Objavljeno v DKUM: 14.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (1,87 MB)

4.
Merjenje učinkovitosti uporabe družbenih omrežij na poslovanje v podjetju otroške animacije Želvica
Nika Štrucl, 2024, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo preučili vpliv družbenih omrežij na angažiranost sledilcev in povpraševanje po storitvah podjetja Otroške animacije Želvica. V empiričnem delu smo analizirali uspešnost različnih vrst objav na Facebooku, Instagramu in TikToku, pri čemer smo ugotovili, da so humoristične objave in tiste z interaktivno vsebino najbolj pritegnile uporabnike. Rezultati so pokazali, da je redno in dosledno objavljanje pozitivno vplivalo na zvestobo strank, vendar pa število ogledov objav ni bistveno vplivalo na povečanje povpraševanja po storitvah. Tako smo potrdili le nekatere hipoteze o učinkovitosti družbenih omrežij.
Ključne besede: uspešnost uporabe družbenih omrežij, angažiranost sledilcev na družbenih omrežjih, uspešnost objav na družbenih omrežjih, blagovna znamka, zvestoba strank
Objavljeno v DKUM: 08.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (2,31 MB)

5.
Ekvivalenca slovenskih in angleških frazemov s sestavinami iz pomenskega polja samostalnika posoda : magistrsko delo
Nina Jakoša, 2024, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu sta s frazeološkega vidika obravnavani pomenski polji, ki ju kot nadpomenki urejata slovenski samostalnik posoda in angleški container. Na podlagi slovarskih virov v obeh jezikih sta prikazani pomenski polji, nato pa so prepoznani leksemi, ki se pojavljajo kot sestavine frazemov. Na izbrani skupini frazemov je izvedena medjezikovna primerjava slovenskih frazemov z angleškimi ekvivalenti in angleških s slovenskimi, pri čemer so določane tri vrste frazeološke medjezikovne ekvivalence, in sicer popolna, delna in ničta. Rezultati nakazujejo, da se iz obeh pomenskih polj kot sestavina frazemov pojavlja manj kot deset odstotkov leksemov. Prevladujoče frazeološko medjezikovno razmerje je v obeh sklopih primerjanih frazemov delna ekvivalenca.
Ključne besede: frazeologija, primerjalna frazeologija, pomensko polje, medjezikovna ekvivalenca, posoda
Objavljeno v DKUM: 27.09.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (2,06 MB)

6.
Trajnostna proizvodnja pigmenta za aplikacije z visoko dodano vrednostjo
Maja Helbel, 2024, magistrsko delo

Opis: V okviru magistrskega dela smo preučevali vpliv različnih omakal, površinsko aktivnih sredstev, modifikatorjev površine in procesnih pogojev na kakovost pigmentov v končnih aplikacijah. Cilj sta bila optimizacija pogojev pri končni obdelavi pigmenta TiO2 in razvoj posebnih modifikacij površin za povečanje predelovalnih sposobnosti TiO2. Uspešno nam je uspelo razviti pigment z izboljšano disperzibilnostjo in visoko vremensko obstojnostjo ter visoko kakovosten pigment za tiskarske barve. Flokulacijo in aglomeracijo smo preprečili z ustreznim omočenjem, dispergiranjem in s stabilizacijo pigmentne disperzije. Površinska modifikacija pigmenta TiO2 je vključevala obarjanje hidratiziranih aluminijevih oksidov na površini delcev TiO2. S prilagajanjem površinskih lastnosti s fino regulacijo procesnih pogojev med nanašanjem anorganskih prekurzorjev smo dosegli boljšo procesibilnost in stabilnost pigmenta ter ožjo porazdelitev velikosti delcev. Poleg tega smo izvedli še implementacijo ustreznih aditivov za dodatno organsko modifikacijo pigmenta. Učinkovitost površinske obdelave smo določali z uporabo transmisijskega elektronskega mikroskopa. Z merjenjem zeta potenciala smo določili elektrokemične lastnosti pigmentnih delcev. Za določitev učinkovitosti razprševanja svetlobe smo uporabili UV-Vis spektroskopijo. Optične lastnosti pigmenta v končnem proizvodu smo preučevali z določitvijo efektivnosti sipanja svetlobe, podtona, opacitete in sijaja.
Ključne besede: titanov dioksid, pigment, površinska obdelava, aluminijev hidroksid, disperzibilnost
Objavljeno v DKUM: 25.09.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (5,16 MB)

7.
Self-assembly of ▫$d(G_4C_2)_n$▫ repeats in concentrated solutions
Melani Potrč, Irena Drevenšek Olenik, Lea Spindler, 2023, objavljeni povzetek znanstvenega prispevka na konferenci

Ključne besede: DNA, oligonucleotides, quadruplex
Objavljeno v DKUM: 23.09.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 1
URL Povezava na datoteko

8.
Pregled funkcionalnosti e-izobraževanih platform za poslovno uporabo v Sloveniji
Anika Predan, 2024, diplomsko delo

Opis: E-izobraževalne platforme so postale ključno orodje za poslovno uporabo v Sloveniji. Diplomsko delo raziskuje funkcionalnosti teh platform in njihovo učinkovitost pri poslovnem izobraževanju. Glavni cilj naloge je bil identificirati ključne funkcionalnosti e-izobraževalnih platform, oceniti njihovo prisotnost v slovenskem poslovnem prostoru ter možnosti za izboljšave. Raziskava je bila izvedena tako, da smo sprva izvedli študijo obsega, kjer smo pregledali literaturo, da bi določili vse funkcionalnosti tovrstnih platform, nato pa smo glede na ugotovljeno analizirali funkcionalnosti treh glavnih platform: Smart Arena, eCampus in MiTeam. Ugotovili smo, da so ključne funkcionalnosti, kot so upravljanje vsebin, sledenje napredku, ocenjevanje, komunikacija in personalizacija, ključni za uspešno e-izobraževanje. Rezultati kažejo, da slovenska podjetja vključujejo te funkcionalnosti, vendar obstajajo možnosti za izboljšave, zlasti v integraciji z drugimi sistemi in uporabniški izkušnji. Pridobljeni podatki lahko služijo kot osnova za nadaljnje raziskave in razvoj e-izobraževalnih platform v Sloveniji ter pomagajo podjetjem pri izbiri najučinkovitejših rešitev za poslovno izobraževanje.
Ključne besede: E-izobraževalne platforme, poslovno izobraževanje, funkcionalnosti
Objavljeno v DKUM: 19.09.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (622,05 KB)

9.
Sinteze in karakterizacija koordinacijskih spojin bakra s fluoropiridinskimi ligandi
Aljaž Klavžar, 2024, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je bilo osredotočeno na sintezo in karakterizacijo bakrovih koordinacijskih spojin, pri čemer smo uporabili bakrove soli kot vir bakra ter fluoropiridine, kateri so prevzeli vlogo ligandov. V eksperimentalnem delu je bilo izdelanih veliko različnih vzorcev, le pri nekaterih pa so izpadli lepi kristali, katere smo kasneje karakterizirali. Uspelo nam je sintetizirati že znano spojino tetrakis(mu-2-Acetato)-bis(aqua-copper(ii)) (CUAQAC), katere kristali so nastali pri veliko različnih variacijah bakrovih soli ter izbranih fluoropiridinov. Nastalo je tudi nekaj na pogled obetavnih kristalov, pri katerih se je izkazalo, da gre za bakrovo sol, kar smo tudi šteli kot del ugotovitev. Poleg navedenih komponent, je bila pomembna tudi izbira topila, saj je topnost reagentov močno vplivala na dobljeni končni produkt. Uporabljena metoda za sintezo je bila mešanje pri sobni temperaturi, metodi za karakterizacijo pa so bili rentgenska monokristalna analiza, ki nam je pomagala pri določitvi strukture kristalov, ter termogravimetrična analiza (TGA), ki nam je opisala spremembo mase vzorca v odvisnosti od temperature.
Ključne besede: baker, koordinacijske spojine, fluoropiridin, termogravimetrična analiza, rentgenska monokristalna analiza
Objavljeno v DKUM: 16.09.2024; Ogledov: 8; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (2,36 MB)

10.
Učinkovita uporaba družbenih omrežij pri gradnji in promociji nove blagovne znamke
Amadea Peršuh, 2024, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava pomen uporabe družbenih omrežij v kontekstu gradnje in promocije blagovne znamke, zlasti za nova podjetja v dinamičnem poslovnem okolju. Osredotoča se na MissTote, novo znamko, ki proizvaja inovativne bombažne torbice z žepi, z namenom reševanja organizacijskih izzivov vsakdanjega življenja. Glavni poudarek raziskave je razumevanje, kako učinkovito izbrati in uporabiti družbena omrežja (Facebook, Instagram, TikTok) za promocijo blagovne znamke. Raziskava preučuje vlogo vsebine na družbenih omrežjih pri privabljanju in zadrževanju pozornosti ciljne publike ter analizira, kateri formati objav (slike, video) so privlačnejši in interaktivni. Metode raziskave vključujejo analizo obstoječe literature, poglobljeno študijo primerov znamke MissTote in analizo objav na družbenih omrežjih (doseg, interakcija). S tem bosta zagotovljena teoretični in praktični vpogled v uporabo družbenih omrežij v digitalnem marketingu ter njihov vpliv na gradnjo blagovne znamke. Cilja diplomskega dela sta razumevanje in identifikacija smernic za učinkovito uporabo družbenih omrežij pri gradnji trajne in prepoznavne blagovne znamke, kar prispeva k praktičnim vpogledom in teoretičnemu razumevanju tega marketinškega pristopa.
Ključne besede: gradnja blagovne znamke, družbena omrežja, promocija, MissTote, digitalni marketing
Objavljeno v DKUM: 09.09.2024; Ogledov: 125; Prenosov: 45
.pdf Celotno besedilo (1,96 MB)

Iskanje izvedeno v 0.26 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici