| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Raziskava ponudnikov poslovnih informacijskih rešitev za digitalno transformacijo podjetij
Samo Bobek, Zdenko Deželak, Irena Šišovska Klančnik, Uroš Zabukovšek, Simona Sternad Zabukovšek, 2023

Opis: Znanstvena monografija Raziskava ponudnikov poslovnih informacijskih rešitev za digitalno transformacijo podjetij obravnava področje trajnostne digitalne preozbrazbe, na katero vpliva tako izbira tehnološke platforme kot tudi informacijska arhitektura digitaliziranih organizacij. Evropska unija (EU) je opredelila digitalno preobrazbo kot eno od ključnih področij razvoja. Evropska komisija je oblikovala in objavila vizijo in smernice za digitalno preobrazbo, ki vključujejo tudi cilje EU na področju digitalne preobrazbe. EU se tudi zaveda izzivov, povezanih z onesnaževanjem in podnebnimi spremembami, ki jih onesnaževanje povzroča, ter njihove povezanosti z digitalno preobrazbo. EU je objavila “European Green Deal”, ki temelji na konceptih trajnostnega razvoja Združenih narodov. Celovita trajnostno usmerjena obravnava digitalne preobrazbe tako vključuje združitev poslovnih procesov in digitalnih tehnologij v digitalizirano poslovanje. Zato je v prvem delu znanstvene monografije poudarek na digitalni preobrazbi in odgovorih na vprašanje, kako lahko informacijske tehnologije in informacijske rešitve vplivajo na trajnostni razvoj podjetij in družbe. V drugem delu znanstvene monografije je opredeljen sodoben koncept informacijske arhitekture digitaliziranih organizacij. Pomembno vlogo pri digitalni preobrazbi organizacij imajo poslovne informacijske rešitve, ki jih organizacije uporabljajo za informacijsko podporo svojih poslovnih procesov in delovnih tokov. Najpomembnejši predstavnik poslovnih informacijskih rešitev so celovite informacijske rešitve (rešitve ERP). Poleg teh pa v skupino poslovnih informacijskih rešitev uvrščamo tudi rešitve za upravljanje odnosov s strankami (rešitve CRM), rešitve za upravljanje dokumentnih sistemov (rešitve DMS), rešitve digitalnega marketinga ter mnoge druge. Za omenjene poslovne informacijske rešitve so v drugem delu znanstvene monografije opisane opredelitve in njihove značilnosti, ponudniki teh poslovnih informacijskih rešitev in podrobnejši opis posameznih poslovnih informacijskih rešitev, prisotnih na slovenskem trgu. Tako si lahko bralec za vsak sklop raziskanih informacijskih rešitev ustvari začetni vtis o uporabnosti posameznih rešitev za posamezno podjetje oz. organizacijo.
Ključne besede: digitalna preobrazba (transformacija), trajnostni razvoj, tehnološka platforma, računalništvo v oblaku, informacijska arhitektura, celovita informacijska rešitev (ERP), rešitve za upravljanje odnosov s strankami (CRM), rešitve za upravljanje z dokumenti (DMS), rešitve digitalnega marketinga
Objavljeno v DKUM: 13.07.2023; Ogledov: 441; Prenosov: 80
.pdf Celotno besedilo (22,87 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Document management system – a way to digital transformation
Sandra Jordan, Simona Sternad Zabukovšek, Irena Šišovska Klančnik, 2022, izvirni znanstveni članek

Objavljeno v DKUM: 22.07.2022; Ogledov: 420; Prenosov: 26
URL Povezava na datoteko
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
E-business in micro companies : lessons learned
Simona Sternad Zabukovšek, Irena Šišovska Klančnik, Monika Mravljak, Samo Bobek, 2015, izvirni znanstveni članek

Opis: E-business is entering its mature stage. E-business in large companies has been researched in several surveys, whereas SMEs and micro companies have been researched less often. Micro companies are, together with SMEs, a critical part of national economies worldwide; both are central to the EU%s development strategies. It is well known that, in an information society, business models are driven by e-business concepts, and e-business models are emerging. An in-depth understanding of e-business use in micro companies is crucial for the success of such companies. The main purpose of this paper is to research the intensity of e-business use, advantages and disadvantages of e-business, the biggest problems of e-business implementation/maintenance, and attitude toward trends of e-business in micro companies. The paper presents findings from a survey carried out on a sample of micro companies. Data were collected via an e-questionnaire, and results were calculated using SPSS. The data confirmed that e-business in micro companies is most often used in connection with e-banking; e-business with the government also appears to be very important.
Ključne besede: E-business, micro companies, e-business adoption, e-business CSFs
Objavljeno v DKUM: 03.04.2017; Ogledov: 994; Prenosov: 184
.pdf Celotno besedilo (1,38 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
KAKOVOST BANČNIH PORTALOV NA PRIMERU BANK V MAKEDONIJI
Irena Šišovska Klančnik, 2013, magistrsko delo

Opis: Pojav Interneta in razvoj informacijske tehnologije v veliki meri znižujeta stroške poslovanja in omogočata hitrejšo obdelavo podatkov, s tem pa tudi bolj zadovoljne in zveste stranke. Zato je zelo pomembno, da vsako podjetje v veliki meri izkorišča prednosti, ki jih prinaša današnja informacijska družba, in v svoje poslovanje vključuje procese, ki se lahko prilagajajo in postopoma spreminjajo oz. omogočajo t. i. elektronski način poslovanja. Nenehni razvoj družbe, ki vse več vključuje uporabo informacijske tehnologije vpliva na uporabo osebnih računalnikov, saj število uporabnikov vsako leto narašča. Ljudje se zavedajo, da brez tega, tako podjetja, kot tudi posamezniki, niso več konkurenčni. Konkurenčnost pa je tista, ki prinaša pozitivne rezultate poslovanja in obstoj na trgu. Vsi ti kazalci in razširjenost omenjene tehnologije, kažejo na velike priložnosti, ki se pojavljajo bankam, in jim omogočajo vključevanje sodobne tehnologije v svoje poslovanje. Na tem mestu je potrebno omeniti predvsem pojem elektronskega bančništva, ki temelji na informacijski tehnologiji in omogoča opravljanje vseh bančnih storitev preko spleta. Dan danes vsaka sodobna banka ponuja to možnost, in s tem ohranja svojo konkurenčnost ter izkorišča prednosti, ki jih to prinaša. Pri tem morajo banke imeti kakovosten bančni portal, saj to je prvi stik s potencialno in obstoječo stranko. »Kakovost pri delu« in »zadovoljstvo kupcev« sta ključna dejavnika, ki morata biti zagotovljena pri ponujanju vsakega izdelka ali storitev. Enako velja tudi, ko gre za elektronsko bančništvo. S pomočjo raziskave bomo predstavili tri bančne portale v Makedoniji, in na podlagi že razvite metodologije analizirali njihovo kakovost, oz. preverili ali izpolnjujejo pogoje in vključujejo stvari, ki jih mora imeti vsak dobro izdelan bančni portal. V analizo smo vključili sledeče tri bančne portale: bančni portal Stopanske, NLB Tutunske in Komercijalne banke. Raziskavo smo razdelili na dva sklopa: prvi teoretični-kjer so podane definicije osnovnih pojmov, ki smo jih kasneje v raziskavi uporabili in drugi praktični- kjer je na podlagi teoretične podlage narejena analiza bančnih portalov v Makedoniji. Teoretični del na začetku opredeljuje pojem elektronskega bančništva, različnih oblik le-tega ter prednosti in slabosti, ki jih prinaša njegova uporaba. V tem delu smo opisali tudi glavne dejavnike, ki vplivajo na uporabo elektronskega bančništva. Ker bomo kasneje delali analizo bančnih portalov smo definirali še pojem portal in poiskali glavne slabosti oz. pomanjkljivosti, ki jih lahko imajo portali in spletne strani. Vsaka analiza temelji na določeni metodologiji, in tako tudi ta vključuje modele za merjenje kakovosti bančnih portalov, ter na osnovi le-te analizo bančnih portalov v Makedoniji. Prvi model je vključeval dejavnike, ki vplivajo na uporabo spletnih portalov, drugi model pa storitve, ki vplivajo na kakovost bančnih portalov. V praktičnem delu raziskave smo najprej predstavili bančni sistem v Makedoniji, ter nato podrobneje opisali bančne portale Stopanske, NLB Tutunske in Komercijalne banke. Banko smo najprej na kratko prestavili, predstavili kako deluje njeno elektronsko bančništvo in analizirali vsebino oz. posamezne sklope, ki jih uporabnik vidi na njihovem spletnem portalu. Na podlagi obravnavanih modelov v prvem delu smo potem naredili analizo le-teh in ocenili njihovo kakovost. V tem delu smo predlagali tudi določene izboljšave, ki smo jih ugotovili, in bi jih bilo potrebno uvesti oz. dodati na posameznem bančnem portalu. Naše ugotovitve predstavljajo zelo pomembno podlago za nadaljnjo izboljšavo bančnih portalov v Makedoniji. Analiza je pokazala, da so bančni portali v Makedoniji kakovostno izdelani in vsebujejo elementi, ki so značilni za kakovostno izdelane portale, vendar je še veliko prostora za izboljšanje, in s tem privabljanje strank k večji uporabi bančnih portalov.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, elektronsko bančništvo, spletna stran, portal, Internet, kakovost bančnih portalov, Makedonija, banke v Makedoniji.
Objavljeno v DKUM: 17.10.2013; Ogledov: 2177; Prenosov: 207
.pdf Celotno besedilo (1,86 MB)

5.
Iskanje izvedeno v 13.38 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici