| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ODSTOTKI V 5. RAZREDU
Inga Rajtman, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga z naslovom Odstotki v 5. razredu predstavlja v teoretičnem delu vertikalno pot poučevanja izražanja deležev in razmerij od delov celote do odstotkov, kakršno zahteva učni načrt za matematiko. V nadaljevanju so prikazani izsledki raziskav, na katerih temelji pouk v tujih državah. Opisan je model poučevanja, po katerem se učenci seznanijo z odstotki že v 5. razredu devetletne osnovne šole. Model temelji na intuitivnem znanju, izhajajočem iz življenjskih izkušenj učencev. Namen in cilj diplomske naloge je ugotoviti, kakšno je tovrstno znanje odstotkov med slovenskimi petošolci. Zanimalo nas je, ali so le-ti res sposobni smiselno usvojiti koncept odstotkov, ne da bi se jih že prej formalno naučili pri uri matematike. V ta namen je bila izvedena raziskava, v katero je bilo vključenih 107 petošolcev iz treh različnih osnovnih šol. Rezultati te raziskave so prikazani v empiričnem delu, kjer so obdelani glede na stratum osnovne šole, subjektivno oceno znanja matematike, oceno zadnje kontrolne naloge pri matematiki in glede na izkušnje učiteljev 4. razredov. Iz pridobljenih podatkov lahko strnemo glavne ugotovitve, ki pa so: učenci dokaj dobro razumejo kvalitativni pomen odstotkov, znajo zapisati grafično predstavljene dele celote z odstotki, odstotke razložijo s polovicami, odstotke predstavijo z različnimi modeli, pri čemer je uporaba merljivega modela tista, ki najverjetneje vodi v pravilno predstavitev, uporaba diskretnega pa v napačno.
Ključne besede: deli celote, ulomki, decimalna števila, odstotki, peti razred.
Objavljeno: 22.04.2010; Ogledov: 1977; Prenosov: 185
.pdf Celotno besedilo (2,03 MB)

2.
Igre s klobuki
Inga Rajtman, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu sta najprej predstavljeni dve osnovni igri s klobuki, in sicer Ebertova igra s klobuki in igra s klobuki v vrsti ter njune različice skupaj z rešitvami. Obe igri sta igri enega ali več igralcev, pri kateri morajo igralci na podlagi informacij o barvah soigralčevih klobukov, ugotoviti barvo svojega klobuka. V nadaljevanju sledi obravnava Nove igre s klobuki v vrsti, ki je kombinacija obeh prej omenjenih iger. Pri tej igri je obravnavana tudi optimalna strategija igre, katere dokaz temelji na kombinatoričnih situacijah. V zadnjem delu je kot zanimivost predstavljen še drugačen pristop k igri z uporabo teorije grafov, oziroma natančneje, z uporabo hiperkock.
Ključne besede: igre s klobuki, optimalna strategija, Hammingova koda, hiperkocka
Objavljeno: 28.06.2011; Ogledov: 1817; Prenosov: 102
.pdf Celotno besedilo (209,21 KB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici