| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv situacijskih dejavnikov na obseg prodaje v trgovini Židana marela Kranjska Gora
Ines Zajc, 2024, diplomsko delo

Opis: Cilj diplomskega dela je ugotoviti, kakšen in kolikšen vpliv imajo situacijski dejavniki na obseg prodaje v trgovini Židana marela v Kranjski Gori. Predmet raziskovanja so bile nakupne navade potrošnikov trgovine Židana marela v Kranjski Gori v času nepričakovane epidemije covida-19, kjer smo skušali ugotoviti, ali so se nakupne navade potrošnikov spremenile in v kolikšni in kakšni meri so vplivale na poslovanje. Za pridobitev kar največ podatkov o nakupnih navadah in vplivu na poslovanje smo v okviru diplomskega dela analizirali podatke dveh anketnih vprašalnikov v različnih situacijskih obdobjih, intervjuja z lastnico trgovine ter izkazov poslovnega izida. Za odgovore na naša raziskovalna vprašanja smo pridobljene podatke preverili z opisno statistiko in Hi kvadrat preizkusom enake verjetnosti. Raziskava je pokazala, da epidemija covida-19 ni neposredno spremenila poslovnega modela trgovine Židana marela v popolno spletno prodajo. Kljub temu so se pojavile prilagoditve glede na razmere, kot je delna uvedba spletnega nakupovanja. Diplomsko delo nam je dalo vpogled v to, da ohranitev in izboljšanje poslovanja nista bila dosežena izključno s prehodom na spletno prodajo, ampak bolj z nenehnim prilagajanjem in pristopom, ki je vključeval tako klasično trgovinsko kot spletno prisotnost.
Ključne besede: situacijski dejavniki, vpliv na obseg prodaje, neposredna prodaja, spletna prodaja, spremenjene nakupne navade
Objavljeno v DKUM: 16.04.2024; Ogledov: 214; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (3,13 MB)

2.
PRIČAKOVANJA DELODAJALCEV PRI ZAPOSLOVANJU TER NAGRAJEVANJE ZAPOSLENIH V RAČUNOVODSKEM PODJETJU X
Ines Zajc, 2017, diplomsko delo

Opis: V delu diplomskega projekta smo obravnavali dva problema na primeru računovodskega podjetja X. Najprej smo reševali problem pričakovanja delodajalcev pri zaposlovanju kadrov, nato pa problem nagrajevanja zaposlenih. Delo diplomskega projekta smo razdelili na dva dela, in sicer na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu smo najprej predstavili tehnike za ustvarjalno reševanje problemov. Najprej smo prestavili tehnike za definiranje idej in priložnosti, nato pa še tehnike za generiranje idej. V nadaljevanju smo opisali, kako poteka postopek pridobivanja novih sodelavcev, ter podali nekaj koristnih nasvetov, ki nam lahko pomagajo priti do zaposlitve. Na koncu smo v teoretičnem delu tudi opisali pomen in cilje nagrajevanja, ter vrste nagrad. V praktičnem delu smo najprej opisali nastanek računovodskega podjetja X, nato smo predstavili organizacijsko strukturo podjetja, dejavnost s katero se podjetje ukvarja in storitve, ki jih opravlja za svoje stranke. Na kratko smo tudi opisali, kakšen je sistem nagrajevanja zaposlenih v tem podjetju. Tehnike za ustvarjalno reševanje problemov, ki smo jih predstavili v teoretičnem delu, smo kasneje uporabili v praktičnem delu. Problem pričakovanja delodajalcev pri zaposlovanju kadrov smo reševali s tehniko W, s tehniko ribjo kost in morfološko analizo. Problem nagrajevanja zaposlenih pa smo reševali s tehniko petih zakajev, z miselnim vzorcem in s tehniko lista oznak. Ugotovili smo, da je nagrajevanje zaposlenih v podjetju zelo pomembno, vendar veliko podjetij temu posveča premalo pozornosti in da je zelo pomembno vedeti, koga bomo zaposlili, saj nam lahko novo zaposlen delavec v nasprotnem primeru naredi v podjetju, več škode kakor koristi.
Ključne besede: • računovodsko podjetje X, • pričakovanja delodajalcev pri zaposlovanju kadrov, • nagrajevanje zaposlenih, • ustvarjalno reševanje problemov, • tehnike za ustvarjalno razmišljanje.
Objavljeno v DKUM: 09.08.2017; Ogledov: 1446; Prenosov: 147
.pdf Celotno besedilo (1,39 MB)

Iskanje izvedeno v 0.45 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici