| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA MEDIJSKEGA POJAVLJANJA PODJETJA CM CELJE, D.D. NA PODROČJU SPONZORIRANJA V ŠPORTU
Ines Miša, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo proučevali področje sponzoriranja v športu ter ugotavljali njegovo vlogo v marketinškem spletu in znotraj marketinškega komuniciranja. Področje sponzoriranja v športu smo obravnavali s teoretičnega vidika in praktičnega dela, kjer smo za študijski primer obravnavali družbo Ceste mostovi Celje, družbo za nizke in visoke gradnje. Z analizo medijskega pojavljanja podjetja CM Celje na področju sponzoriranja v športu za obdobje od 01.01.2004 do 31.12.2007 smo ugotavljali število objav po posameznih medijih, avtorje, datume, vrednosti (ocene) in temo (vsebino) objav, pregledali gesla in njihov položaj, opis in površino slik, površino objav in doseg ter izračunali oglasno protivrednost oziroma ocenili dosežen medijski prostor. Pri tem smo za vsak kriterij ugotavljali delež afirmativnih (pozitivnih), nevtralnih in negativnih prispevkov.
Ključne besede: Sponzoriranje, sponzoriranje v športu, integrirano marketinško komuniciranje, odnosi z mediji, analiza medijskih objav oziroma kliping analiza.
Objavljeno: 13.07.2009; Ogledov: 2021; Prenosov: 244
.pdf Celotno besedilo (6,68 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici