| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Vzpostavitev celovitega koncepta zasnove in vodenja projektov v podjetju Murales d.d.
Ines Meznarič, 2018, magistrsko delo

Opis: Projekt. Besedi projekt se v današnjem času težko izognemo. Lahko bi rekli, da postajamo projektna družba, ki se ukvarja s projekti, tako vsakdanjimi kot tistimi, ki trajajo več let. Verjetno ni podjetja, ki se ne bi v zadnjih letih ukvarjalo z opredeljevanjem pojma projekt, razmejitvijo med projekti in ostalimi procesi ter opredeljevanjem načinov doseganja uspešnosti projektov. S projekti se v večini ukvarja stroka projektnega managementa, ki postaja v Sloveniji iz leta v leto bolj uveljavljena in razvita. V magistrskem delu smo sodelovali s podjetjem masivnega pohištva Murales d. d., ki ima sedež v mestu Ljutomer. Začetki podjetja segajo v leto 1920 in od takrat lahko to podjetje uvrščamo med t. i. multiprojektna podjetja. Podjetje izvaja interne in eksterne projekte, prvenstveno pa se trudi prodajati pod lastno blagovno znamko. Skozi magistrsko delo smo vzpostavili celovit koncept zasnove in vodenja projektov v podjetju Murales d. d. z namenom, da bi podjetje po urejenem sistemu uspešneje sledilo svojemu zadanemu cilju in večji del proizvodnje prodajalo pod lastno blagovno znamko. Večinski del proizvodnje je trenutno namenjen eksternim projektom, kar pa ni več v sladu s strategijo podjetja. Z opredelitvijo in vzpostavijo enotnega koncepta zasnove in vodenja projektov v podjetju želimo doseči ob nadaljnjem uspešnem obvladovanju eksternih projektov tudi uspešno obvladovanje internih projektov. Koncept je zasnovan kot sistem, ki natančno določa, kako ideje pretvoriti v dejanske izdelke. V teoretičnem delu smo obravnavali pojme v zvezi z managementom, predvsem s projektnim managementom. Tako smo obravnavali sam projekt in multiprojektno poslovanje, opredelili smo vrste projektov, faze projektov v njihovem življenjskem ciklusu in multiprojektno okolje ter predstavili projektni portfelj. Dodatno smo obravnavali zagonski elaborat projekta kot dokument, ki se ga izdela v sklopu priprave projekta. V zadnjem delu teoretičnega dela naloge smo predstavili projektne sisteme in projektne organizacije. V aplikativnem delu magistrskega dela smo najprej preučili trenutno stanje na področju snovanja in vodenja projektov v podjetju Murales d. d., nato pa smo pripravili prenovljen koncept zasnove in vodenja projektov za to podjetje. V sklopu zasnove projekta podrobneje predstavljamo zgradbo zagonskega elaborata, obravnavo vhodne strategije projekta, nato pa po korakih analiziramo planiranje in organiziranje projekta. V sklopu vodenja projekta smo se poglobili v projektne ekipe, v izvedbo projekta, kontroliranje projekta in v zaključevanje projekta ter s tem povezano eksploatacijo.
Ključne besede: projekt, projektni management, multiprojektno poslovanje, zasnova projekta, vodenje projekta
Objavljeno v DKUM: 17.01.2019; Ogledov: 1552; Prenosov: 182
.pdf Celotno besedilo (1,75 MB)

3.
Prenova procesa marketinškega komuniciranja
Ines Meznarič, 2016, diplomsko delo

Opis: Živimo v modernem času, kjer nas na vsakem koraku spremlja takšna ali drugačna organizacija. Nekatere organizacije obstanejo na trgu dlje časa, spet druge gredo hitreje v pozabo. Pa vendar je cilj vsake organizacije, da bi obstala čim dlje na trgu in dosegala zastavljene cilje delovanja. Ravno zato je pomembno, da se odgovorni za organizacijo zavedajo, da so znanje in dejanja managementa v organizaciji ključnega pomena. Organizacijam pa to znanje dajejo managerji, ki se zavzemajo za uspešno opravljanje svojih nalog, katere pa vedno znova strmijo k temu, da organizacijo pripeljejo do dolgoročnega obstoja na trgu in doseganja ciljev. Ena izmed ključnih nalog managerjev je tudi skrb za uspešno izvajanje poslovnih procesov in prilagajanje poslovnih procesov spremembam na trgu z namenom doseganja ciljev organizacije. V organizacijah se tako prepletajo številni poslovni procesi, s pomočjo katerih organizacija deluje. Fokus našega diplomskega projekta je na prenovi poslovnega procesa, za katerega smo za izbrano podjetje opredelili izboljšave, s pomočjo katerih bo podjetje doseglo svoje zastavljene cilje. Izbrano podjetje se namreč sooča s problemom neuspešnega prodiranja na tuji trg. S pomočjo opredeljenih izboljšav pa bo izbrano podjetje doseglo svoj zastavljen cilj, to je uspešen prodor na tuji trg. Ker je potrebno pred vsako nalogo imeti kakovostno in zadostno znanje, smo se tudi mi najprej posvetili opredelitvam področij, katera so pomembna za naš diplomski projekt. Zato smo najprej opredelili management, poslovne procese in klasifikacijo poslovnih procesov, nato pa še management poslovnih procesov. V diplomskem delu se osredotočamo na proces marketinškega komuniciranja, zato smo opredelili tudi marketinško komuniciranje, proces marketinškega komuniciranja ter vlogo in pomen marketinškega komuniciranja za delovanje podjetja. Po opredelitvah smo se lotili aplikativnega dela, v katerem smo najprej obravnavali trenutni potek procesa marketinškega komuniciranja v izbranem podjetju in analizirali tuje trge, ki so za izbrano podjetje najbolj pomembni. Zarisali smo trenutni potek procesa in ga podrobno opisali. V analizi trgov pa smo se posvetili raziskovanju trgov, pomembnih za podjetje, in s pomočjo zadanih kriterijih za pridobitev podatkov o konkurenci prišli do pomembnih ugotovitev, kot so na kakšen način oglašuje konkurenca, preko katerih medijev oglašuje in kako pogosto. Sledila je prenova procesa marketinškega komuniciranja v izbranem podjetju, kjer smo najprej podali kritično analizo in na podlagi le-te zarisali proces s podanimi izboljšavami in nato podrobneje opisali izboljšave prenovljenega procesa. Potem smo podali še analizo učinkov prenove obstoječega procesa z različnih vidikov. Diplomski projekt smo zaključili s sklepom, kjer smo zapisali svoje temeljne ugotovitve in odprte probleme. Z nalogo smo tako skušali doseči izboljšave pri obstoječem procesu marketinškega komuniciranja v izbranem podjetju, da bi z njihovo pomočjo podjetje lažje dosegalo svoje cilje in kar se da uspešno delovalo in poslovalo.
Ključne besede: Management, poslovni procesi, marketinško komuniciranje, prenova procesa
Objavljeno v DKUM: 10.11.2016; Ogledov: 1435; Prenosov: 188
.pdf Celotno besedilo (1,37 MB)

Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici