| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Dominacija v grafih in ravninski grafi pri pouku v osnovni in srednji šoli
Ilija Ilić, 2018, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu so predstavljene izbrane vsebine iz teorije grafov s poudarkom na dominacijah v grafih in na ravninskih grafih. V teoretičnem delu so navedene vse potrebne definicije, izreki, trditve in dokazi obravnavanih vsebin, poleg tega pa je predstavljena tudi didaktična teorija o izvajanju pouka. V praktičnem delu so nato predstavljeni primeri izbranih obravnav omenjenih vsebin pri pouku v osnovnih in srednjih šolah. Vsebine so zastavljene kot celovita osnova za nadaljnje načrtovanje učnih priprav in zajemajo teoretične razlage, naloge z grafičnim gradivom in rešitvami ter didaktične nasvete za predstavitev vsebin.
Ključne besede: dominacija v grafih, ravninski grafi, teorija grafov pri pouku v osnovni in srednji šoli
Objavljeno: 27.09.2018; Ogledov: 186; Prenosov: 34
.pdf Celotno besedilo (2,37 MB)

2.
Izdelava miselnih iger pri izbirnem predmetu Obdelava gradiv: les
Ilija Ilić, 2019, magistrsko delo

Opis: Znanja in veščine o obdelavi lesa, ki so jih v večji meri dosegli pri pouku tehnike in tehnologije v 6. razredu, lahko učenci izpopolnijo pri izbirnem predmetu Obdelava gradiv: les. Zastavljene cilje dosegajo s sintezo že usvojenih znanj in veščin z novimi spoznanji in spretnostmi, ob tem pa razvijajo kompetence, ki so prepoznane kot ključne za 21. stoletje. Vodenje učencev po tej poti zna učiteljem predstavljati velik izziv, a v pomoč jim je lahko to magistrsko delo. Omenjen izbirni predmet je v osnovi namenjen urjenju v obdelavi lesa, a s pravilnimi pristopi lahko učenci dosežejo veliko več. Znanja in kompetence razvijajo z izdelavo najrazličnejših izdelkov, med katerimi smo se mi odločili za takšne, s katerimi se lahko zabavajo tako otroci kot tudi odrasli, in sicer za miselne igre. Tako smo v magistrskem delu pripravili zbirko desetih iger in za vsako od njih smo poleg priprave potrebne tehnične dokumentacije našteli tudi učne cilje, ki so dosegljivi z izdelavo le-te. Da bi ob dosegu učnih ciljev učenci razvijali še druge kompetence, smo v pomoč zapisali tudi predloge za izvedbo pouka, ki lahko učiteljem služijo kot rdeča nit pri pripravah.
Ključne besede: pouk tehnike, miselne igre, obdelava lesa
Objavljeno: 06.03.2019; Ogledov: 185; Prenosov: 46
.pdf Celotno besedilo (4,99 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici