| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Tekmovanje za Cankarjevo priznanje
Igor Saksida, 2011, izvirni znanstveni članek

Opis: Članek predstavlja izbirno obliko preverjanja bralne zmožnosti (tekmovanje iz slovenščine za Cankarjevo priznanje). Uvodoma predstavi organizacijske spremembe ter namen in cilje tekmovanja, pri tem pa posebej poudarja pomen sodelovanja mentorjev, ki učence seznanijo s cilji tekmovanja in jih nanj pripravljajo. V osrednjem delu podrobno opredeljuje razliko med prvotnim spontanim branjem ter poglobljenim kritičnim (oz. literarnim) branjem; poglobljeno branje presega delne subjektivne vtise na podlagi sodelovanja učitelja (kot avtoritete) in učencev, razvijanja bralnih strategij ter vključevanja književnega in drugega znanja. Članek presoja tudi dosežke učencev, ki jih kaže raziskava bralne pismenosti PISA 2009; v sklepnem delu prikaže pestrost izbire besedil in nalog za preverjanje bralne zmožnosti v okviru tekmovanja za Cankarjevo priznanje ter nujnost strokovne avtonomije pri tej izbiri.
Ključne besede: Cankarjevo priznanje, branje, bralne zmožnosti, preverjanje znanja, tekmovanje, PISA 2009
Objavljeno: 10.10.2017; Ogledov: 222; Prenosov: 47
.pdf Celotno besedilo (102,51 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Jaz pa berem!
Metka Kordigel Aberšek, Igor Saksida, 1999, slovar, enciklopedija, leksikon, priročnik, atlas, zemljevid

Ključne besede: začetni pouk
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 689; Prenosov: 52
URL Povezava na celotno besedilo

3.
Jaz pa berem
Metka Kordigel Aberšek, Igor Saksida, 2002, slovar, enciklopedija, leksikon, priročnik, atlas, zemljevid

Ključne besede: začetni pouk, branje, razredni pouk, priročniki
Objavljeno: 07.06.2012; Ogledov: 1971; Prenosov: 124
URL Povezava na celotno besedilo

4.
5.
Branje ali branje
Metka Kordigel Aberšek, Igor Saksida, 1992, izvirni znanstveni članek

Opis: Avtorica na začetku navede nekaj definicij branja in skuša ob tem opredeliti tudi pojem bralca. S tem pa je tesno povezano tudi branje v funkciji. Ko ločuje različne vrste branja - od pragmatičnega do literarno-estetskega - ugotavlja, da velja branje, ki ni literarno, le za tretjerazredno početje, da gre torej za zanemarjanje informacijskega in strokovnega branja, za kar pa učencev nihče ne usposablja. Ob tem opozarja na prehiter ritem opismenjevanja in osvajanja bralne tehnike, ki sta za mnoge otroke tudi neobvladljiva in zato neosvojljiva, ter na pasti integriranega pouka, kjer je branje podrejeno pragmatičnim ciljem drugih poučevalnih predmetov. Opozarja tudi na to, da je informacijsko branje tesno povezano s strokovnim branjem in iskanjem informacij.
Ključne besede: slovenski jezik, jezikovni pouk, branje
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 688; Prenosov: 67
URL Povezava na celotno besedilo

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici