| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Ne domišljaj si! : dve leti življenja nekega paraplegika
Igor Plohl, 2013

Opis: Gre za avtobiografsko pripoved, ki predstavlja dve leti življenja mladeniča, ki ga je zaznamoval tragičen dogodek, po katerem je nenadoma postal paraplegik in bil prisiljen temeljito preizprašati vse, kar človeka dela človeškega: odnos do telesa, do življenja in smrti, ciljev, prihodnosti, vrednot.
Ključne besede: elektronske knjige
Objavljeno v DKUM: 30.12.2015; Ogledov: 1417; Prenosov: 67
URL Povezava na celotno besedilo

2.
Vzgojno-izobraževalni pomen poučevanja problematike podnebnih sprememb pri pouku geografije v obveznem izobraževanju
Igor Plohl, 2013, magistrsko delo

Opis: Glavni namen magistrskega dela z naslovom Vzgojno-izobraževalni pomen poučevanja problematike podnebnih sprememb pri pouku geografije v obveznem izobraževanju je bil opozoriti na pomen celostne obravnave problematike podnebnih sprememb pri pouku geografije v osnovni šoli. V teoretičnem delu naloge smo opravili obsežen historični pregled znanstvenih ugotovitev na področju podnebnih sprememb v svetu in Sloveniji in tako opozorili, da gre za enega izmed najpomembnejših globalnih okoljskih problemov in izzivov prihodnosti. Raziskovalni del naloge je bil namenjen analizi in predstavitvi zastopanosti problematike podnebnih sprememb v učnih načrtih in učbenikih za geografijo v obveznem izobraževanju pri nas in v Nemčiji ter na Hrvaškem. Opravili smo raziskavo o poznavanju problematike podnebnih sprememb pri devetošolcih in raziskavo o možnostih in razumevanju potrebe po celostni obravnavi problematike podnebnih sprememb med osnovnošolskimi učitelji geografije v Sloveniji. Z uporabo deskriptivne in kavzalno neeksperimentalne metode raziskovalnega dela smo potrdili vodilno hipotezo magistrske naloge. Vodilna hipoteza magistrske naloge je bila predpostavka, da učenci pri pouku geografije v slovenski osnovni šoli ne pridobijo dovolj znanja in niso dovolj dobro ozaveščeni o problematiki podnebnih sprememb ter da bi to stanje morali z dopolnitvijo učnega načrta za geografijo v osnovni šoli s celostno obravnavo problematike podnebnih sprememb izboljšati.
Ključne besede: podnebne spremembe, trajnostni razvoj, geografija, osnovna šola, pouk geografije
Objavljeno v DKUM: 20.03.2014; Ogledov: 2245; Prenosov: 269
.pdf Celotno besedilo (5,10 MB)

3.
Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici