| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
NAČINI VZPODBUJANJA LIKOVNE USTVARJALNOSTI NA PODROČJU SLIKANJA IN RISANJA V PREDŠOLSKEM OBDOBJU
Helena Dujc, 2015, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge je predstaviti, kaj je ustvarjalnost, kako se odraža pri otroku in zakaj je njen razvoj tako pomemben. Poiskali smo načine, kako jo spodbujati z raznimi tehnikami, in ugotavljali, kako velik vpliv ima vzgojitelj na otrokovo ustvarjalnost in kako jo lahko spodbuja. Uporabili smo deskriptivno metodo: pregled obstoječe literature in opisovanje dejstev brez vzorčnega razlaganja. Poleg te pa smo v praktičnem delu uporabili komparativno metodo. S skupino v vrtcu smo izvedli načrtovano spodbujanje ustvarjalnosti. Vključili smo otroke iz postojnskega vrtca, skupino Kresničke (starost: 3–4 leta). En mesec smo intenzivno likovno ustvarjali na temo zime in prazničnega časa ter otroke spodbujali k izražanju svoje ustvarjalnosti. Ugotovili smo, da se izdelki otrok od začetka do konca mesečnega opazovanja niso bistveno spremenili. Ves čas so nastajali originalni in domišljije polni izdelki. Iz tega lahko sklepamo, da bo otrok, če mu pustiš svobodo, ga z ustreznimi tehnikami spodbujaš, ne posegaš v njegovo delo in mu ponudiš dovolj različnih materialov, izrazil svojo ustvarjalnost ne glede na to, koliko časa bomo delali na tem.
Ključne besede: predšolski otrok, likovna ustvarjalnost, načini spodbujanja likovne ustvarjalnosti, likovne tehnike – slikanje, risanje
Objavljeno: 23.03.2015; Ogledov: 944; Prenosov: 229
.pdf Celotno besedilo (3,09 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici