| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 126
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
Integriran model ocenjevanja uspešnosti programskih ogrodij
Gregor Polančič, 2008, doktorska disertacija

Opis: Osrednji predmet disertacije so programska ogrodja, ki ob ustrezni uporabi spadajo med najbolj učinkovite tehnike ponovne uporabe programske opreme. Predhodne raziskave so ugotovile, da na uspešnost uporabe ogrodja bistveno vpiva obseg uporabe ogrodja oziroma število instanciranj ogrodja. Zato smo si za osnovni cilj disertacije zastavili preučitev dejavnikov, ki povečujejo obseg uporabe ogrodij in s tem njihovo uspešnost. Pri tem smo se osredotočili na uporabniški vidik dojemanj ogrodij, ki vpl
Ključne besede: programska ogrodja, ponovna uporaba, empirično programsko inženirstvo, TAM, učinkovitost IS, terenska raziskava, anketa, modeli strukturnih enačb
Objavljeno: 15.01.2009; Ogledov: 3306; Prenosov: 596
.pdf Celotno besedilo (9,85 MB)

5.
PRIMERJAVA KOMUNIKACIJSKIH KANALOV NA VISOKOŠOLSKIH INŠTITUCIJAH
Gregor Hrastnik, 2009, diplomsko delo

Opis: V izobraževanju, kjer je učinkovita komunikacija pomembna, se za komunikacijo med študenti, profesorji in asistenti uporabljajo spletne strani, spletni forumi, elektronska pošta, telefonska komunikacija in osebna komunikacija v obliki govorilnih ur. Z uporabo anketnega vprašalnika smo med študenti, profesorji in asistenti dveh visokošolskih inštitucij opravili raziskavo o pogostosti uporabe in uporabnosti komunikacijskih kanalov in ažurnosti, točnosti in razumljivosti dobljenih informacij. Na osnovi rezultatov ankete smo ugotovili, da študenti najpogosteje uporabljajo spletne strani, spletne forume in elektronsko pošto, skoraj nikoli pa telefona. Najtočnejše informacije dobijo preko spletnih strani, elektronske pošte in osebne komunikacije, najrazumljivejše pa preko elektronske pošte in osebne komunikacije. Najbolj z lahkoto uporabljajo elektronsko pošto in osebno komunikacijo. Prav tako smo ugotovili, da razlike v razširjenosti uporabe komunikacijskih kanalov med različnimi visokošolskimi inštitucijami obstajajo, niso pa velike. Menimo, da je na področju komunikacije na visokošolskih zavodih še prostor za izboljšave.
Ključne besede: empirična raziskava, komunikacijski kanali, modeli komuniciranja, visokošolske inštitucije
Objavljeno: 02.06.2009; Ogledov: 1739; Prenosov: 292
.pdf Celotno besedilo (609,94 KB)

6.
MODEL ZADOVOLJSTVA Z E-STORITVAMI
Andrej Petelinšek, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili model kakovosti informacijskih sistemov, ki smo ga prilagodili e-storitvam. S pregledom literature smo identificirali dimenzije uporabnikove zaznave kakovosti e-storitev. Te dimenzije smo povezali z zadovoljstvom uporabnikov e-storitev. Pri izdelavi diplomskega dela smo ugotovili, da je področje kakovosti e-storitev še precej neusklajeno, različni avtorji imajo različne poglede na kakovost e-storitev. Omejitve diplomskega dela se tako nanašajo na neusklajenost dosedanjih raziskav. Pri izdelavi diplomskega dela smo ugotovili, da je zadovoljstvo uporabnikov e-storitve pomembnejše kot sama kakovost e-storitve, ker močneje vpliva na namero o ponovni uporabi. Za merjenje zadovoljstva uporabnikov smo oblikovali anketni vprašalnik in s pomočjo analize odgovorov poskušali oceniti kako izpolnjena je posamezna dimenzija uporabnikove zaznave kakovosti e-storitev.
Ključne besede: e-storitev, model kakovosti e-storitev, model zadovoljstva z e-storitvami, dimenzije kakovosti e-storitev, model kakovosti informacijskih sistemov
Objavljeno: 02.06.2009; Ogledov: 1963; Prenosov: 226
.pdf Celotno besedilo (6,90 MB)

7.
IMPLEMENTACIJA ODJEMALCA SISTEMA ZA UPRAVLJANJE RAZLIČIC
Dušan Fugina, 2009, diplomsko delo

Opis: Razvoj informacijskih sistemov je kompleksen proces. Med mnogimi orodji, ki nam pomagajo obvladovati ta proces, so orodja za upravljanje različic, izmed katerih sodi med najbolj pogosto uporabljeno orodje sistem Subversion. Eden izmed razlogov za široko uporabo slednjega, je množica različnih uporabniških vmesnikov, s katerimi poenostavimo uporabo sistema in povečamo dostopnost sistema. Razlog za veliko število uporabniških vmesnikov gre iskati v dobro definirani zgradbi modulov iz katerih je sistem sestavljen, ter v programskih vmesnikih za različne programske jezike, s katerimi je relativno preprosto implementirati uporabniški vmesnik. V diplomskem delu bomo spoznali programski vmesnik SVNKit, s katerim bo implementiran preprost uporabniški vmesnik.
Ključne besede: sistem Subversion, SVN, SVNKit, upravljanje konfiguracije, upravljanje različic, element konfiguracije.
Objavljeno: 04.11.2009; Ogledov: 1418; Prenosov: 129
.pdf Celotno besedilo (918,11 KB)

8.
NENEHNO IZBOLJŠEVANJE INFORMACIJSKIH STORITEV PO PRIPOROČILIH ITIL
Aleš Brezovec, 2009, diplomsko delo

Opis: Vsaka sodobna organizacija je odvisna od informacijskih in komunikacijskih tehnologij, ki poenostavijo in pohitrijo izvajanje delovnih procesov. Investicije v informacijsko infrastrukturo in razvoj običajno predstavljajo znatne stroške, hkrati pa se resne organizacije zavedajo, da se naložbe izplačajo le, če jih v nadaljevanju pravilno upravljajo. V diplomskem delu bomo predstavili proces nenehnega izboljševanja storitev po priporočilih ITIL (Information Technology Infrastructure Library). Praktično izvedbo bomo raziskali na primeru MERKUR GROUP IT, ki preko ustreznih meritev poskuša izboljševati svoje storitve. Skozi preučitev rezultatov vsakoletne spletne ankete o kakovosti izvajanja IT storitev, bomo prikazali, kako izboljšave vplivajo na zadovoljstvo uporabnikov in kakovost storitev ter podali nekaj predlogov za nadaljnjo izboljšavo storitev v omenjeni organizaciji.
Ključne besede: ITIL, storitve, IT, storitveni center, anketa
Objavljeno: 09.11.2009; Ogledov: 1594; Prenosov: 212
.pdf Celotno besedilo (2,70 MB)

9.
ARHIVIRANJE IN POTRJEVANJE ELEKTRONSKIH DOKUMENTOV
Bojan Milić, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo opredelili pojem elektronskega arhiviranja in proces potrditve e-dokumentov. Predstavili smo sisteme za upravljanje dokumentov, njihovo arhitekturo, njihove prednosti in slabosti. Določili smo pravne podlage za elektronsko arhiviranje v Sloveniji in za lažje razumevanje izdelali shematski prikaz Zakona o varstvu dokumentiranega in arhivskega gradiva ter arhivih, ki skupaj z Uredbo o varstvu dokumentarnega in arhivskega gradiva postavlja pravno ogrodje za zagotovitev infrastrukture, s pomočjo katere je mogoče podpirati hrambo vseh vrst gradiva. Izdelali smo primerjalno analizo petih naključno izbranih aktualnih ponudnikov štirih različnih dejavnosti, ki so registrirane pri Arhivu RS. Nato smo na podlagi celotnega raziskovanja izdelali specifikacijo zahtev programske opreme in implementirali lastni prototip sistema za upravljanje dokumentov, ki vsebuje koncept elektronskega arhiviranja in potrjevanja dokumentov.
Ključne besede: elektronsko arhiviranje, proces potrjevanja e-dokumentov, sistemi za upravljanje dokumentov, registracija, akreditacija, pravne podlage elektronskega arhiviranja v Sloveniji, ponudniki elektronskega arhiviranja v Sloveniji, prototip sistema za upravljanje dokumentov, specifikacija zahtev programske opreme
Objavljeno: 15.07.2010; Ogledov: 2223; Prenosov: 437
.pdf Celotno besedilo (6,92 MB)

10.
PRIMERJAVA MODELIRANJA POSLOVNIH PROCESOV V RAZLIČNI PROGRAMSKIH OKOLJIH
Gregor Jošt, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo se osredotočili na zastonjska in plačljiva orodja, ki podpirajo modeliranje v grafični notaciji za modeliranje poslovnih procesov BPMN. Na začetku smo podrobneje predstavili notacijo BPMN in si ogledali razlike med posameznimi različicami. Orodja, ki podpirajo BPMN, smo razdelili v tri skupine: 1) namenska spletna (Signavio Process Editor), 2) namenska namizna (BizAgi Process Modeler) in 3) splošna namizna (Visio 2007). Za vsako skupino smo podrobneje predstavili kandidata, kjer smo ugotavljali njegove prednosti in slabosti. Uporabnost, enostavnost uporabe in učinkovitost predstavnikov skupin smo ugotavljali pri preizkusu, kjer je sodelovalo 129 študentov. Rezultate smo analizirali in ugotovitve praktično uporabili pri vrednotenju variant v odločitvenem modelu, katerega smo izdelali za ugotavljanje najprimernejšega orodja pri skupinskem modeliranju. Na koncu smo povzeli rezultate raziskave in sprejeli oziroma zavrnili hipoteze, postavljene na začetku.
Ključne besede: Poslovni procesi, modeliranje poslovnih procesov, BPMN, odločitveni model, DEXi, Microsoft Visio, Signavio Process Editor, BizAgi Process Modeler, ISO 9126, TAM
Objavljeno: 13.09.2010; Ogledov: 2215; Prenosov: 417
.pdf Celotno besedilo (4,19 MB)

Iskanje izvedeno v 0.34 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici