1. Uvedba rešitve CRM na primeru startup podjetja Idejum d.o.o.Gregor Mohorko, 2017, magistrsko delo Opis: Živimo v dobi konstantnih inovacij, hitrih sprememb in načina življenja. K tej situaciji sta v največji meri prispevala tehnološki napredek in informacijska tehnologija. Razvoj interneta je prišel do takšne ravni, da je prisoten na vseh področjih. Njegova razširjenost je doprinesla korenite spremembe tudi v podjetništvu. Ne samo da omogoča olajšano poslovanje in mobilnost, temveč je njegov razvoj odprl nova tržišča in s tem posledično nove metode ustanavljanja in razvoja podjetij. Govorimo o start-up podjetjih, za katere sta značilna prodor na trg z inovativnim produktom in hitra rast. Internet je tudi posegel v način razmišljanja kupcev in tako pretresel tradicionalne pristope podjetniške naravnanosti. Danes so kupci zahtevnejši kot kadarkoli prej, zato so podjetja prisiljena uporabljati metode raziskovanja in zbiranja informacij o odjemalcih. Tako se je razvil management odnosov s strankami, strategija poslovanja usmerjena k stranki, ki je podprta s CRM rešitvijo ali aplikacijo. Dandanes je uporaba rešitev CRM že zelo razširjena, saj podjetju nudi konkurenčnost na trgu, učinkovitejše poslovanje in nadzor nad strankami.
Poslovne potenciale uporabe rešitve CRM smo prikazali na primeru start-up podjetja Idejum d.o.o. Mlado podjetje se je zaradi rasti začelo soočati s številnimi težavami, povezanimi z upravljanjem podatkov o strankah in vodenju nepremičnin ter z nudenjem kakovostnih storitev. Večino težav je odpravila uvedba oblačne storitve Intrix CRM. Rešitev zaposlenim omogoča učinkovitejše poslovanje s funkcijami, kot so pregled nad podatkovno bazo, vodenje opravil in projektov ter hiter in mobilen dostop do informacij. Prav tako je učinkovitejši in kvalitetnejši pristop do strank, ki so deležne hitrejših in kakovostnejših storitev. Po mesecu dni uporabe se je investicija v uvedbo rešitve izkazala za pravo, saj je podjetju prinesla številne prednosti v organiziranosti, poslovni učinkovitosti in mobilnosti. Ključne besede: Start-up podjetništvo, uvajanje rešitve CRM, oblačne rešitve CRM, Intrix CRM, Salesforce, Microsoft Dynamics CRM Objavljeno v DKUM: 10.03.2017; Ogledov: 1822; Prenosov: 229
Celotno besedilo (2,50 MB) |
2. RAZVOJ IGRE S POMOČJO UREJEVALNIKA TILED IN KNJIŽNICE LibGDXGregor Mohorko, 2016, diplomsko delo Opis: Pri razvoju iger je potrebnih veliko različnih znanj. Igre ne potrebujejo samo programsko kodo, ampak tudi narisane objekte, glasbo, zgodbo ipd. Veliki projekti vključujejo tudi po več sto ljudi. Za učinkovitejše usklajevanje vseh, ki sodelujejo na projektu, se po navadi celoten razvoj razdeli na več korakov. Ločeno, vendar hkratno delo je včasih nujno za dosego časovnih omejitev projekta. Eden izmed načinov, kako delo razvoja ločiti pri ustvarjanju iger, je z uporabo urejevalnika Tiled. V njem lahko razvijalci oblikujejo stopnje brez kakršnega koli programiranja. Medtem pa seveda programerji vzporedno delajo na aplikaciji, ki bo pognala stopnjo iz urejevalnika. V delu smo predstavili funkcionalnost in delo z urejevalnikom Tiled. Praktična uporaba orodja je prikazana na implementaciji naše igre, ki poganja stopnje iz urejevalnika. Igra je narejena s pomočjo knjižnice LibGDX. Za podporo hitremu razvoju smo implementirali možnost nalaganja in prenosa stopnje na strežnik, kar omogoča hkratno testiranje stopenj iz različnih naprav. Ključne besede: Java, igra, urejevalnik stopnje, Tiled, oblikovanje, implementacija, Android, grafika, Android Studio, LibGDX Objavljeno v DKUM: 05.09.2016; Ogledov: 1523; Prenosov: 145
Celotno besedilo (2,17 MB) |
3. IZVAJANJE STANDARDOV KAKOVOSTI V SLOVENIJIGregor Mohorko, 2012, diplomsko delo Opis: Danes je zagotavljanje kakovosti za delovanje vsake organizacije temeljnega pomena, kajti samo kakovost zadovolji želje in povpraševanje odjemalcev. Sistem kakovosti deluje prav le, če so vanj vključeni vsi zaposleni.
Odjemalci določajo smernice, po katerih se more organizacije ravnati. Pričakovanja mora organizacija upoštevati in velikokrat preseči, saj je od svojih odjemalcev odvisna. Da bi bilo slednje mogoče, je na voljo veliko različnih standardov kakovosti. Rečemo jim tudi način ali kultura vodenja organizacije. Standardi kakovosti pozitivno vplivajo na veliko področij poslovanja, na primer uspešnost, konkurenčnost, stroške, varovanje okolja in zaposlenih, …
V diplomskem seminarju je opisano, kako se je na slovenskih tleh zagotavljala kakovost nekoč in danes, kateri standardi kakovosti so v Sloveniji najbolj razširjeni in kateri so v porastu ter predstavitev le-teh. Opisan je proces pridobivanja in vzdrževanja certifikata v Sloveniji. V delo diplomskega seminarja smo vključili tudi predstavitev treh največjih slovenskih družb za certificiranje. Ključne besede: kakovost, standard, Slovenija, ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, ISO 50001, Certifikat »Družini prijazno podjetje«. Objavljeno v DKUM: 12.12.2012; Ogledov: 2641; Prenosov: 489
Celotno besedilo (629,21 KB) |