SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vloga inteligentnih tutorskih sistemov v poučevanju
Gregor Lorenčič, 2016, diplomsko delo

Opis: Kognitivna znanost ima veliko vlogo v izobraževanju. V diplomskem delu smo pregledali kratko zgodovino poučevanja, ter nato podrobneje pogledali različne teoretske poglede na sodobno izobraževanja in njeno vlogo v tehniki in tehnologiji in filozofiji. Z namenom da spoznamo kaj je potrebno za dobro poučevanje, smo se dotaknili različne koncepte poučevanja ter jih primerjali med seboj. Prav tako smo pod drobnogled vzeli različne teorije v filozofiji kognitivne znanosti: fizični simbolni sistem hipoteza in konectionistično hipotezo. S tema hipotezama smo želeli razložiti delovanje človeškega uma, in kako le tega simulirati s tehnologijo. Naše diplomsko delo smo zaključili s praktičnim primerom kognitivne znanosti, pilotskim projektom TECH8 za osnovnošolsko poučevanje tehnike in tehnologije.
Ključne besede: inteligentni tutorski sistem, kognitivna znanost, konekcionizem, simbolni sistem, filozofija
Objavljeno: 16.11.2016; Ogledov: 376; Prenosov: 13
.pdf Polno besedilo (1,61 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici