| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
POMEN IN RAZVOJ LOGOTIPA V OKVIRU BLAGOVNE ZNAMKE
Gregor Kaurin, 2012, diplomsko delo

Opis: Logotip je zrcalo podjetja. Predstavlja prvi stik z morebitnim bodočim uporabnikom izdelka oziroma storitve. Oblikovan mora biti tako, da pri človeku vzbudi zanimanje in zaupanje. Končni cilj logotipa pa je poistovetenje uporabnika z blagovno znamko in predmetom oziroma storitvijo, katero predstavlja. Za dosego tega cilja poznamo več metod. Z oblikovalskega stališča lahko vplivamo na uporabnika z obliko znaka, logotipa in njegovo barvo. Za analizo uporabnika lahko uporabimo tako imenovano psiho-estetiko. Omogoča nam sistematično razumevanje čutvenih odzivov uporabnika na izdelke, storitve ter njegove izkušnje. Gre za proces čustvene navezanosti uporabnika na blagovno znamko z uporabo dizajna. Dobro poznavanje uporabnika in odlično oblikovan logotip omogočata oblikovanje identitete podjetja, ki stremi k temu, da je edinstvena.
Ključne besede: vizualna komunikacija, blagovna znamka, logotip, identiteta podjetja, grafično oblikovanje, potrošnik
Objavljeno: 02.07.2012; Ogledov: 8114; Prenosov: 303
.pdf Celotno besedilo (1,83 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici