| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
RAZVOJNO OBVLADOVANJE PODJETJA V SPREMENJENIH TRŽNIH RAZMERAH: PRIMER PODJETJA DU PONT D.O.O.
Gorazd Podlesnik, 2010, diplomsko delo

Opis: Razvoj podjetja mora vedno potekati od ideje k uresničitvi. Z upravljalno-vodstvenega vidika mora potekati razvoj podjetja od vizije k politiki podjetja in nato k strategijam ter k taktičnim in operativnim ukrepom za uresničitev razvojnih nalog. Vodenje in uresničevanje razvoja podjetja mora potekati na vseh ravneh upravljalno-vodstvenega procesa. Uspešno planiranje razvoja podjetja vpliva na njegov bodoči obstoj kot tudi na poslovanje podjetja. Uspešnost poslovanja pa je v veliki meri odvisna od pravilno izbrane in pravilno oblikovane vizije, politike in strategije podjetja. V diplomski nalogi so predstavljeni razvoj obstoječega podjetja DU PONT d.o.o., njegova vizija, politika podjetja in njegove strategije. Skozi teorijo so pojasnjene predvidene metode raziskovanja na ravni politike podjetja kot na ravni strateškega managementa. Ugotovljen je trenutni položaj podjetja DU PONT d.o.o. ter predlagane spremembe v njegovem razvoju. Predstavljene so dejavnosti podjetja ter njegova organizacijska, lastniška in kadrovska ter tehnično-tehnološka struktura. Pri planiranju razvoja na ravni politike podjetja je predstavljena obstoječa politika podjetja, njegove vrednote, prednosti ter slabosti, proučeno je okolje podjetja ter njegov vpliv na podjetje. Pri planiranju razvoja na ravni strateškega managementa so predstavljeni programsko-tržna področja, iskanje strateških možnosti, strategije podjetja in strateški potenciali, ki so potrebni za realizacijo strategij. Zaključeno je s programiranjem razvoja.
Ključne besede: Ključne besede: razvoj, planiranje, vizija podjetja, politika podjetja, strateški management, prednosti in slabosti podjetja, možnosti in nevarnosti podjetja.
Objavljeno: 20.08.2010; Ogledov: 1843; Prenosov: 111
.pdf Celotno besedilo (254,10 KB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici