| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 294
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Socialna omrežja kot marketinško orodje za košarkarske klube
Mark Babšek Vrečko, 2025, diplomsko delo

Opis: Družbena omrežja so postala ključno orodje v športnem marketingu, saj omogočajo neposredno komunikacijo z navijači, gradnjo prepoznavnosti in spodbujanje prodaje. Košarkarski klubi se vse bolj zavedajo pomena digitalne prepoznavnosti in uporabljajo različne strategije za optimizacijo svoje komunikacije. Ta naloga preučuje vlogo družbenih omrežij v marketingu košarkarskih klubov ter analizira njihove učinke na povezovanje z občinstvom in poslovni uspeh. S pomočjo analize obstoječih praks in primerov iz košarkarskega okolja naloga razkriva, kako učinkovite strategije na družbenih omrežjih prispevajo k večji angažiranosti navijačev ter boljšemu trženju klubskih vsebin. Prav tako izpostavlja izzive, s katerimi se klubi soočajo pri upravljanju digitalnih platform, in ponujajo smernice za izboljšanje njihovi prisotnosti na spletu. Rezultati raziskave bodo lahko služili kot podlaga za nadaljnje izboljšave in razvoj digitalnih marketinških strategij v športu. Raziskava potrjuje, da so družbena omrežja ključna za prepoznavnost in marketing košarkarskih klubov. Uspeh temelji na doslednih objavah, vizualno privlačnih vsebinah in aktivni komunikaciji. Klubi, ki vlagajo v digitalni marketing, dosegajo boljše rezultate, a se soočajo z izzivi, kot sta pomanjkanje sredstev in nepoznavanje algoritmov. Študija ponuja smernice za izboljšanje digitalnih strategij. Študija potrjuje, da prilagoditev strategij na podlagi analitike ter uporaba vplivnežev in partnerskih kampanj bistveno prispevata k večji prepoznavnosti in vključenosti občinstva, hkrati pa ponuja smernice za optimizacijo digitalnega marketinga v košarki.
Ključne besede: socialna omrežja, marketing, promocija, košarkarski klubi
Objavljeno v DKUM: 04.06.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (938,06 KB)

2.
Sponzoriranje športne organizacije
Jan Dornik, 2025, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava optimizacijo sponzorskih strategij in sodelovanja med košarkarskim klubom Triglav Kranj in sponzorji. Sodelovanje med športno organizacijo in sponzorjem je uspešno, kadar imajo športne organizacije jasno opredeljene in merljive cilje, vzpostavijo učinkovito in transparentno komunikacijo ter delijo vrednote s sponzorji. Sponzorji, ki dajejo poudarek na merjenje učinkov sponzorstva, izražajo višjo stopnjo zadovoljstva in so bolj naklonjeni k dolgoročnemu partnerstvu. Profesionalen pristop športnih organizacij, ki vključuje dobro strukturiran strateški načrt in natančno zastavljene cilje, bistveno pripomore k večji finančni podpori s strani sponzorjev ter k uspešnemu pridobivanju novih partnerstev. S pomočjo narejenega postopkovnika bo Košarkarski klub Triglav Kranj lažje prišel do strategije za uspešno pridobivanje novih sponzorstev.
Ključne besede: sponzorstvo, športna organizacija, košarkarski klub, marketing
Objavljeno v DKUM: 04.06.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (1,70 MB)

3.
Logopedski timi v gorenjski regiji
Lana Guslov, 2025, magistrsko delo

Opis: Logoped-surdopedagog je strokovnjak, ki se ukvarja s preprečevanjem, diagnosticiranjem in (re)habilitacijo komunikacijskih motenj, težav pri hranjenju in požiranju ter obravnavo gluhote in naglušnosti, vključno z njihovimi vzroki in posledicami. Njegovo delo je raznoliko in poteka na področjih zdravstva, vzgoje in izobraževanja ter socialnega varstva. V teoretičnem delu smo predstavili ključne vidike logopedije in surdopedagogike, opisali kompetence ter opisali delovanja, možnosti akademskega izobraževanja in zaposlitve. Posebej smo izpostavili problem pomanjkanja logopedov-surdopedagogov v Gorenjski regiji, ki odraža širši državni izziv. Glavni problem, ki smo ga raziskovali, je pomanjkanje logopedov na Gorenjskem in v Sloveniji. Cilj naše raziskave je bil ugotoviti vzroke za ta primanjkljaj ter raziskati načine, kako mlade spodbuditi k izbiri tega poklica, da bi dolgoročno povečali število strokovnjakov na tem področju. Vzorec raziskave je zajemal 13 logopedov, med njimi dve logopedinji iz Razvojne ambulante Kranj in devet logopedov iz drugih ustanov v Gorenjski regiji, ki delujejo v zdravstvu, šolstvu in rehabilitaciji. Z dvema sodelujočima smo izvedli strukturiran intervju, kjer sta predstavili svoje poglede na poklic, izzive in možne rešitve za izboljšanje stanja. Ostalim logopedom smo poslali raziskovalna vprašanja prek elektronske pošte, na katera so odgovorili. Rezultati raziskave kažejo, da se ozaveščenost o pomenu logopedov-surdopedagogov v strokovni in širši javnosti povečuje. Prav tako se vse več govori o težavah, povezanih s pomanjkanjem teh strokovnjakov. Pozitivno pa je tudi, da so opazni premiki k povečanju števila logopedov-surdopedagogov tako na regionalni kot državni ravni.
Ključne besede: logoped, surdopedagog, tim, gorenjska regija, pomanjkanje kadra
Objavljeno v DKUM: 08.04.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (788,13 KB)

4.
Pospeševanje prodaje v živilskih trgovskih centrih po Sloveniji
Nina Urankar, 2025, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opisuje metodo pospeševanja prodaje. V njem je predstavljen pomemben stik med potrošnikom in svetovalcem, ki pripomore k višji prodaji izdelkov. Diplomsko delo obsega teoretični in empirični del. V teoretičnem delu so predstavljeni pojmi, ki so neposredno vezani na pospeševanje prodaje, promocijo in svetovalca. V nadaljevanju pa je predstavljena empirična raziskava. Na podlagi analize anketnega vprašalnika so podani predlogi za izboljšanje, ki lahko pripomorejo k povečanju prodaje. Ugotovili smo, da potrošniki kupujejo poznane izdelke, ker so jim všeč, prav tako smo ugotovili, da ima več kot četrtina potrošnikov željo po večji možnosti osebnega svetovanja, ter da je potrošnikom najbolj všeč svetovalec, ki je strokovno usposobljen in dobro pozna izdelke, ki jih predstavlja. Ugotovili smo tudi, da je vljudnost, všečnost in prepričljivost svetovalca povezana z nakupom, da je potrošnikom pomembno pridobiti informacijo o bistvenih konkurenčnih prednosti od svetovalca in da se moški pogosteje odločijo za svetovanje glede novega izdelka kot ženske.
Ključne besede: pospeševanje prodaje, svetovalec, potrošnik, izdelek, povečanje prodaje
Objavljeno v DKUM: 24.03.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (1,13 MB)

5.
44th International Conference on Organizational Science Development : Human Being, Artificial Intelligence and Organization, Conference Proceedings
2025, zbornik recenziranih znanstvenih prispevkov na mednarodni ali tuji konferenci

Opis: The 44th International Scientific Conference on the Development of Organisational Science was focused on developing and advancing knowledge in the organisational sciences, with a focus on the contemporary challenges and opportunities of our time. On the one hand, it is humans who have woven the knowledge of organisations and will continue to enrich the knowledge of organisations in the future. On the other hand, we need to take into account the situational factors and the wider environment that are intrinsic to understanding organisations. The title of this year's conference is: Human being, Artificial Intelligence and the Organisation. The society we live in today is going through a period of great change in various areas of our lives. Although our pace sometimes stops, the forces of the environment do not. The pace of change often no longer surprises us. But the pillars of our action, the achievements of human society, are something of which we can be justly proud. Artificial intelligence is one of the forces that has entered our everyday lives in many places in recent times. Where are the opportunities and where are the dangers of artificial intelligence, where is human intelligence still a significant step ahead of artificial intelligence?
Ključne besede: organization, human being, artificial intelligence, changes, organizational development
Objavljeno v DKUM: 20.03.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 30
.pdf Celotno besedilo (22,76 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Burnout and job satisfaction of healthcare workers in Slovenian nursing homes in rural areas during the COVID-19 pandemic
Ljiljana Leskovic, Karmen Erjavec, Robert Leskovar, Goran Vukovič, 2020, izvirni znanstveni članek

Opis: Introduction and objective: Since there is no study on burnout and job satisfaction in Slovenian nursing homes during the COVID-19 pandemic, this study aims to analyse job satisfaction and burnout levels of healthcare professionals working in Slovenian nursing homes in rural areas during the COVID-19 pandemic, and make a comparison with the results of the same services in 2013. Material and methods: The study is based on a cross-organisational and descriptive quantitative study conducted in spring 2013 (n = 556) and spring 2020 at the peak of the pandemic in Eastern Europe (n = 781) to identify the relationships and the changes in the satisfaction and burnout levels of healthcare professionals working in Slovenian nursing homes in rural areas, and on a qualitative study conducted in 2020, to identify in-depth relationships and changes in both studies during the COVID-19 pandemic. Results: An increase in burnout syndromes between 2013 – 2020 was observed. The respondents experienced intensified emotional exhaustion and lack of personal accomplishment during the COVID-19 pandemic; however, depersonalisation did not differ statistically over the years. During the pandemic crisis, healthcare workers were less satisfied with their job than in spring 2013. Their job satisfaction was related to satisfaction with the work of nursing homes and with the work of state institutions and politicians who directly affected their working conditions and recognition in society. Conclusions: The COVID-19 pandemic significantly exacerbated already existing burnout syndromes of nursing homes healthcare workers in Slovenian rural areas. Job satisfaction proved to be a relevant predictor of burnout syndrome. A negative correlation was observed between job satisfaction in 2020 and emotional exhaustion and personal accomplishment in 2013 and 2020.
Ključne besede: job satisfaction, professional burnout, healthcare workers, nursing homes, COVID-19 pandemic
Objavljeno v DKUM: 28.01.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (380,01 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
The influence by the elderly on modernising the organisation of tourist farms
Jože Zalar, Goran Vukovič, Rok Ovsenik, 2020, izvirni znanstveni članek

Opis: Background and purpose: The demographic structure of the countryside shows that the number of people aged 65 or more is increasing; however, they are still active and motivated for work and help the younger generation. The research aims at studying the influence of the elderly on the organisation of tourist farms; particularly the factors which affect the organisation of operation and modernisation thereof, such as the factors of inheritance, intergenerational organisational relationships and cooperation, the frequency of further training, inclusion of the elderly in tourist farms and the effect of the perceived changes in the organisation of subsidiary tourist activities on farms on the perception of modernisation. Methodology: A critical review of secondary literature sources has been made and the findings were summarised by applying the synthesis method. Further on, a survey was conducted on tourist farms in all Slovenian cohesion regions in order to collect the data which was then analysed by multiple regression method, applying IBM SPSS software. Results: Inheritance factors do not affect the perception of the modernisation of tourist farms in a statistically significant way; the same applies for intergenerational relationships for people, aged 51 or more while the influence was established for people under 51. Furthermore, the inclusion of the elderly does not have any influence neither does the frequency of further training while education and trainings themselves are important. It has been found out that the expansion of the offer, followed by the division of work, is the most significant for the perception of modernisation. Conclusion: Survey results show good relationships among the social actors and possible solutions which can be implemented in order to help the population of the Slovenian countryside concerned.
Ključne besede: the elderly, modernising the organisation, tourism, tourist farms, organisation
Objavljeno v DKUM: 07.01.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (525,15 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
Primus inter pares effect in high schools
Denis Dizdarević, Robert Leskovar, Goran Vukovič, 2024, izvirni znanstveni članek

Opis: Primus inter pares effect or better-than-average effect is cognitive bias known as illusory superiority in which individuals overestimate their positive abilities and traits in comparison to others. Overestimation and bias are often accompanied with various dangers on a personal, organizational or even societal level. We investigated the presence of overestimation among high school graduates in Slovenia in areas of teamwork, interpersonal skills, emotional intelligence, problem solving, and decision making. Although overestimation was present in all areas, results have also shown indications of indecisiveness. Overestimation was highest in the area of interpersonal skills, which is more of a social skill area in comparison with decision making or problem solving. Individuals probably receive more feedback over the course of high school in decision making, problem solving, and teamwork than in interpersonal skills, as those can directly impact grades while interpersonal skills less so.
Ključne besede: primus inter pares effect, better-than-average effect, illusory superiority, Dunning-Kruger effect, overestimation
Objavljeno v DKUM: 28.11.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (4,39 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
Vpliv usposabljanja na motivacijo za delo v podjetju Stopanska banka AD Skopje
Iva Ingilizovska, 2024, diplomsko delo

Opis: Družbeno življenje ljudi, ki je prepleteno s finančnimi in gospodarskimi težavami, zagotovo prispeva h globalizaciji in množični mobilizaciji. Zaposleni v matičnih organizacijah se pri svojem delu vsak dan srečujejo z različnimi težavami, ki lahko ugodno ali negativno vplivajo na njihovo motivacijo in učinkovitost v procesu rasti. Programi usposabljanja so koristno orodje za večjo zavzetost zaposlenih, saj delavcem omogočajo pridobivanje novih kompetenc in sposobnosti. Zaposleni, ki so se udeležili izobraževanj, poročajo, da se glede na izkušnje počutijo bolj kompetentne in samozavestne glede svoje sposobnosti opravljanja poklicnih nalog. So zelo motivirani, da zadane naloge opravijo hitro in učinkovito, kar zagotovo vpliva na rast podjetja. Ogledali smo si teoretične koncepte, povezane z usposabljanjem, metodami usposabljanja, motivacijo na delovnem mestu in teorijami motivacije. V diplomskem delu bo skozi raziskovalni del prikazano, kako programi usposabljanja vplivajo na motivacijo zaposlenih. V fazi raziskovanja smo izvedli anketo, ki nam je dodatno pomagala pri iskanju odgovorov na raziskovalna vprašanja in doseganju vseh ciljev diplomskega dela. V Stopanski banki AD – Skopje smo ugotovili, da usposabljanje pozitivno vpliva na motivacijo zaposlenih. Odkrili smo tudi dejavnike, ki negativno vplivajo na motivacijo zaposlenih, kot so slabo organizirani programi usposabljanja, neprimerni delovni pogoji in občasno tehnične težave, ter dejavnike, ki pozitivno vplivajo na motivacijo, kot so podpora vodstva, uspešnost in zadovoljstvo pri opravljanju delovnih nalog, ustreznost vsebine usposabljanja in možnosti za karierno napredovanje. Razvili smo tudi predlog modela usposabljanja, ki bo pomembno vplival na povečanje motivacije za delo in razvoj zaposlenih v Stopanski banki AD – Skopje.
Ključne besede: usposabljanje, motivacija, uspešnost, razvoj
Objavljeno v DKUM: 21.11.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 29
.pdf Celotno besedilo (3,25 MB)

10.
Razvoj in usposabljanje kadrov v podjetju Savana Group d. o. o.
Aila Civić, 2024, magistrsko delo

Opis: Zaposleni so ključna gonilna sila vsakega podjetja. Pomanjkanje potencialnih kadrov ter pomanjkljivo usposabljanje in razvoj lahko negativno vplivata na uspešnost podjetja. V podjetju Savana Group, d. o. o. smo zaznali problematiko pomanjkanja kadrov, ki je posledica številnih negativnih dejavnikov v delovnem okolju. Na podlagi teoretičnega dela, v katerem smo povzeli ugotovitve številnih avtorjev s področja kadrovanja, smo sestavili intervju, ki smo ga izvedli z Vesno Aleksić, direktorico podjetja Savana Group, d. o. o. Z analizo intervjuja smo se podrobneje seznanili s procesom zaposlovanja v omenjenem podjetju, strukturo kadrovsko-informacijskega sistema, procesom razvoja in usposabljanja kadrov ter z inštrumenti, ki jih podjetje uporablja pri razvoju kadrov. Iz analize obstoječega stanja pa smo pridobili vpogled v kadrovsko strukturo podjetja ter v obseg in kakovost kadrovske in izobraževalne dejavnosti. Na podlagi teh dognanj smo razvili matični list, poročilo o rednem letnem razgovoru, opis delovnega mesta, obrazec za ocenjevanje razvojnega potenciala in delovne uspešnost ter individualni razvojni načrt, ki bodo v prihodnje omogočali boljši vpogled v kadre. Ker podjetje podatke o zaposlenih hrani v Excelu in Wordu smo ustvarili kadrovsko-informacijski sistem v programu Access, ki bo direktorici in zaposlenim omogočil učinkovito upravljanje s podatki. Kadrovski sistem ima številne prednosti in slabosti, ki smo jih ugotovili z izvedbo analize SWOT med implementacijo programske rešitve v podjetju. Po pogovoru z zaposlenimi smo ugotovili, da kadrovsko-informacijski sistem zadostuje potrebam podjetja. V primeru širitve podjetja pa predlagamo nadgradnjo sistema ali prenos podatkov v že uveljavljenje kadrovsko-informacijske sisteme, ki so na voljo na trgu.
Ključne besede: Savana Group, d. o. o., kadrovsko-informacijski sistem, razvoj, usposabljanje, kadri
Objavljeno v DKUM: 16.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 63
.pdf Celotno besedilo (2,52 MB)

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici