| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 280
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
43rd International Conference on Organizational Science Development: Green and Digital Transition – Challenge or Opportunity : Conference Proceedings
2024, zbornik recenziranih znanstvenih prispevkov na mednarodni ali tuji konferenci

Opis: The 43rd International Scientific Conference on the Development of Organisational Science was held in Portorož from the 20th to the 22nd of March 2024. The main aim of the conference was to promote the importance of knowledge in the context of green and digital transtition of organizations, through academic and scientific debates and professional developments from the economic and non-economic worlds. The conference, which was held under the umbrella title " Green and Digital Transition - Challenge or Opportunity", aimed to highlight the importance of the green and digital transition for the successful achievement of organisational objectives and the appropriate overcoming of societal challenges. The objectives pursued in this context are related to the natural dimensions on the one hand, and to stimulating the economy through green technology, sustainable development and pollution reduction on the other. The green and digital transition is also an opportunity for organisations to make changes towards overarching environmental challenges. It is undoubtedly more important than ever to take decisions that generate synergies between innovation, different sciences, and applied approaches, and to promote changes in business models that will lead to a sustainable and socially responsible development environment. In Portorož, we have reconnected opinions, views, and scientific and professional debates that will stimulate all of us to act in the future, both in organizations and in society at large.
Ključne besede: organization, knowledge, interdisciplinarity, science, economy
Objavljeno v DKUM: 22.03.2024; Ogledov: 217; Prenosov: 42
.pdf Celotno besedilo (21,17 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Marketing v nogometnem klubu velesovo
Luka Sanković, 2024, diplomsko delo

Opis: Nogometni klub Velesovo je športna organizacija, ki skrbi za razvoj mladih nogometašev ter tekmovanja vseh selekcij v slovenskih nogometnih ligah. Poleg tega, da izvaja program nogometne šole, je klub neposredno vpet v segment marketinga. V prvem delu bomo predstavili teoretične temelje marketinga, športnega marketinga ter natančneje opisali področje sponzorstva. V nadaljevanju bomo izpostavili probleme, s katerimi se klub sooča v zadnjih obdobjih. V drugem delu smo na podlagi rezultatov anketnega vprašalnika ter usmerjenih intervjujev oblikovali predlogo, ki bi lahko pripomogla k boljšemu delovanju marketinške službe NK Velesovo. Za ključni cilj zaključnega dela smo si zadali pripraviti rešitve na področju digitalnega marketinga s poudarkom na večji prepoznavnosti kluba ter učinkovitejšem izvajanju sponzorskih aktivnosti s pomočjo spletnih platform ter povečanju vpisa mlajših otrok v nogometno šolo. Menimo, da smo dosegli vse zastavljene cilje zaključnega dela.
Ključne besede: Marketing v športu, sponzorstvo, digitalni marketing
Objavljeno v DKUM: 20.03.2024; Ogledov: 130; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (3,03 MB)

3.
Analiza timskega dela slovenske moške košarkarske reprezentance v času svetovnega prvenstva 2023
Matic Dimic, 2023, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo se v prvi vrsti osredinja na potek in organizacijo pripravljalnih tekem slovenske moške košarkarske reprezentance pred svetovnim prvenstvom v košarki 2023 na Filipinih, Japonskem in v Indoneziji. V teoretičnem delu analiziramo timsko delo in ključne elemente, ki so potrebni za uspešno in homogeno delo ter uspeh ekipe. V empiričnem delu s pomočjo statističnih kazalnikov, stvarnih dognanj ter rezultatov kvalifikacij in priprav v odnosu na pretekle uspehe oziroma neuspehe košarkarske reprezentance analitično obravnavamo slabosti in dobre strani v organizaciji, zasnovi in v izvedbi organizacije tekmovalnega dela. Medtem ko v prvem delu empiričnega dela predstavimo predvsem praktično osnovo priprav v obliki kvalifikacijskih in pripravljalnih tekem, podkrepljeno s komentarjem vsakega sklopa, se v drugem delu osredinjamo na analizo organizacije priprav, v zaključku in deloma že vmes pa slabosti in prednosti teh priprav umestimo tudi v širši družbeni kontekst. Poleg tega ugotavljamo razmere v košarkarski reprezentanci s poudarkom na igri izjemnega posameznika kot kapetana in ključnega igralca tima ter analiziramo marketinške prijeme vodilnih v zvezi pred svetovnim prvenstvom, med njim in po njem. Ugotovili smo, da treba je v slovenski košarkarski reprezentanci še marsikaj postoriti v organizacijskem in strokovnem delu, vendar so odnosi v ekipi – med igralci in v strokovnem štabu – dobri, razumevanje in povezanost sta izjemna; tako je uspeh marsikdaj plod prave energije in zanosa.
Ključne besede: timsko delo, kvalifikacije, priprave, reprezentanca, organizacija in marketing
Objavljeno v DKUM: 16.01.2024; Ogledov: 260; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

4.
Pozicioniranje blagovne znamke Bacardi na slovenski trg
Lea Čušin, 2023, magistrsko delo

Opis: V sodobnem času, ko si marsikdo izmed nas želi biti uspešen, imeti svoje podjetje, svoje izdelke in storitve, imajo blagovne znamke izredno velik pomen. Blagovna znamka nam omogoča, da se z ljudmi čustveno povežemo in jim na ta način omogočamo reševanje osebnih težav. Dobra blagovna znamka je tista, s katero se posamezniki poistovetijo, jo vzamejo za svojo, vanjo nikoli ne podvomijo in ji za vedno ostanejo zvesti. Namen magistrskega dela je ugotoviti, kaj pravzaprav so blagovne znamke, kako jih upravljamo, kako jih prepoznavamo in kako jih pozicioniramo. Osredotočamo se predvsem na blagovno znamko Bacardi in na njeno pozicioniranje na slovenskem trgu. Namen je spoznati priljubljenost in ozaveščanje o blagovi znamki Bacardi, pogostost uživanja ter prepoznavnost drugih obravnavanih blagovnih znamk ruma med prebivalci Republike Slovenije. V magistrski nalogi so uporabljene kombinacije različnih metod raziskovanja. V prvem delu naloge v večini uporabimo metodo deskripcije in metodo kompilacije. V drugem delu pa si v večini pomagamo z metodo anketiranja. Poleg omenjenih metod pri izdelavi naloge uporabljamo še metodo indukcije, metodo dedukcije, metodo sinteze, metodo analize in metodo komparacije. Ugotovimo, da je delež ozaveščenosti blagovne znamke Bacardi na slovenskem trgu visok, saj ljudje rum Bacardi prepoznavajo in ga radi uživajo. Ugotovimo tudi, da rum Bacardi spada med najbolj priljubljene rume v Sloveniji. S pomočjo raziskav ugotovimo, IV da je Bacardi svetovno znan rum in cenjen, in da so njegovi največji konkurenti Plantation, Havana Club in Diplomatico. Priporočamo, da se rum Bacardi na slovenskem trgu še naprej oglašuje tradicionalno, hkrati pa naj se nameni nekaj pozornosti digitalnemu oglaševanju, ki vsak dan pokriva večji trg potrošnikov.
Ključne besede: blagovna znamka, pozicioniranje, rum Bacardi
Objavljeno v DKUM: 31.05.2023; Ogledov: 305; Prenosov: 57
.pdf Celotno besedilo (2,21 MB)

5.
Vodenje športnega tima
Tija Ocvirk, 2023, diplomsko delo

Opis: Učinkovito vodenje športnega tima vključuje samozavest, zaupanje in medsebojno spoštovanje. Najboljši trenerji premišljeno tvegajo, so samozavestni in inovativni pri svojih odločitvah. Te lastnosti se običajno prenesejo na člane ekipe in njihove medsebojne odnose, ki so prav tako ključnega pomena za kakovost delovanja. V nalogi je opis vodenja, delovanja, odnosov in raznolikih dejavnikov, ki vplivajo na uspešnost ali morebitno neuspešnost timov. V raziskovalnem delu smo presojali trenerjev pristop in se posebej dotaknili področja komunikacije in odnosa do igralcev. V drugem delu raziskave smo ugotavljali procese in mišljenje z vidika odnosov med soigralci. Zaključili pa smo jo s predstavitvijo osebnega vidika anketirancev na temo regeneracije po porazu. Rezultati so pokazali, da so igralci dokaj zadovoljni s pristopom trenerjev, nekoliko rezerve pa smo zaznali pri komunikaciji in osebnih odnosih z vodjo. Kot izredno pomemben član ekipe je za tekmovalce tudi kapetan, ki naj bi skrbel za kohezijo med igralci bodisi na igrišču ali zunaj njega. S pomočjo ugotovitev smo predstavili predlagane rešitve na področju vodenja, ki lahko pripomorejo k želenim izidom vsakega športnega tima.
Ključne besede: vodenje, športni tim, trener.
Objavljeno v DKUM: 05.05.2023; Ogledov: 565; Prenosov: 67
.pdf Celotno besedilo (921,15 KB)

6.
Raziskava trga za potrebe podjetja dgr d.o.o.
Primož Kuhar, 2023, diplomsko delo

Opis: Trge vedno bolj določa tesna konkurenca, zato je za podjetja še posebej pomembno, da poznajo in razumejo preference svojih potrošnikov ter prepoznajo in analizirajo ustrezne ciljne trge, saj svetovni splet podjetjem odpira ogromno novih priložnosti in možnosti cenejšega poslovanja ter širjenja na tuje trge zaradi zmožnosti učinkovitega nagovarjanja ciljne publike. Tržne raziskave lahko dosežejo visoko raven zadovoljstva strank, zmanjšajo upad le-teh in razvijejo podjetje. Tržne raziskave zagotavljajo dragocene informacije o trgih, strankah in lastnih izdelkih podjetja, pomagajo ugotoviti, kaj stranke želijo in kaj lahko pričakujejo. Z razumevanjem potreb strank in s poznavanjem ciljnih trgov, predvsem naraščajoče globalizacije, lahko podjetja napovedujejo svojo proizvodnjo in prodajo ter ustrezno načrtujejo tudi zaradi učinkovitih transportnih rešitev. Namen diplomskega dela je bil ugotoviti, katere tržne raziskave so primerne za storitev proučevanega podjetja. S pomočjo kvalitativne raziskave – intervjuja smo skušali ugotoviti, kakšno raziskavo trga so izvedli v proučevanem podjetju in na kakšen način, koliko postavk, ki smo jih predhodno opredelili v teoriji raziskav trga, so upoštevali, ter kako lahko nadgradijo svojo raziskavo trga. Ugotovili smo, da je proučevano podjetje opravilo raziskavo trga, v sklopu katere so identificirali potencialne stranke, določili velikost trga, analizirali konkurenco, izvedli analizo zmožnosti, zastavili cilje ter analizirali trende. Glede na rezultate priporočamo razširitev raziskave trga z analizo zadovoljstva.
Ključne besede: raziskava trga, marketing, logistično podjetje
Objavljeno v DKUM: 04.05.2023; Ogledov: 397; Prenosov: 36
.pdf Celotno besedilo (1,59 MB)

7.
Digitalni marketing v smučarskem društvu Novinar
Žan Kralj, 2022, diplomsko delo

Opis: Smučarsko društvo Novinar je športna organizacija, katere primarno področje je tekmovalno alpsko smučanje, vendar poleg tekmovalnih selekcij mladih smučarjev opravlja tudi druge dejavnosti na področju športa. V okvir Novinarjeve športne šole spadajo izobraževanje strokovnih kadrov na področju smučanja, tečaji smučanja za rekreativce in otroke, tečaji rolanja za otroke, izvajanje športnih vadb za otroke v vrtcih, šolah in telovadnicah ter aktivno varstvo otrok med poletnimi in jesenskimi počitnicami. Smučarsko društvo Novinar svoje storitve na področju športa trži predvsem z uporabo digitalnega marketinga, vendar se, tako kot v velikem številu drugih manjših športnih organizacij v Sloveniji, srečujejo z razkorakom med pričakovanimi in dejanskimi učinki marketinških akcij. Učinki se sicer v zadnjih nekaj letih večajo, vendar upamo, da ima društvo še vedno veliko prostora za napredek. Ugotovili smo pomanjkljivosti digitalnega marketinga Smučarskega društva Novinar in preko raziskave teoretičnih vsebin na področju digitalnega marketinga ter z analizo dosedanjega dela in usmerjenimi intervjuji med zaposlenimi pripravili rešitve, ki bodo dvignile učinke marketinških akcij v Smučarskem društvu Novinar. Kot ključni cilj diplomskega dela smo si zadali cilj pripraviti model procesa digitalnega marketinga za Smučarsko društvo Novinar. Menimo, da lahko Smučarsko društvo Novinar z upoštevanjem predlogov, ki smo jih pripravili, zmanjša razkorak med pričakovanimi in dejanskimi učinki marketinških akcij.
Ključne besede: digitalni marketing, Smučarsko društvo Novinar, profitabilnost marketinga
Objavljeno v DKUM: 30.01.2023; Ogledov: 716; Prenosov: 114
.pdf Celotno besedilo (1,70 MB)

8.
Zdravstveni absentizem
Laura Šinko, 2022, magistrsko delo

Opis: V teoretičnem delu smo opisovali pojem absentizem in njegovo proučevanje. Osredotočili smo se na psihosocialne dejavnike na delovnem mestu, ki pomembno vplivajo na vedenje zaposlenih, in jih podrobneje opisali. Spoznavali smo vrste absentizma, modele, vzroke, zaradi katerih pride do tega pojava, kakšne so njegove posledice, kakšno je stanje v Sloveniji in v Evropi v zvezi z absentizmom ter ukrepe, ki jih uporabljajo nekatere organizacije z namenom preprečitve tega pojava. V empiričnem delu smo obravnavali dve najobsežnejši skupini dejavnosti v bolnišnici, to sta zdravstvena nega in zdravniki. Z zbranimi internimi podatki smo ugotavljali trend bolniškega staleža po letih pri obeh skupinah. S pomočjo anketnega vprašalnika smo želeli pridobiti vpogled v psihosocialne dejavnike tveganj v bolnišnici, ugotoviti, kakšne so razlike pri dejavnikih med obravnavanima skupinama, povezave med njimi in kako so v obeh skupinah zadovoljni z ukrepi. Z analizo in na podlagi anketnega vprašalnika smo prikazali stanje v bolnišnici ter na podlagi zbranih podatkov podali priporočila in opisali ukrepe za preventivno zmanjšanje odsotnosti z dela
Ključne besede: absentizem, zdravstveni absentizem, zdravstvo, bolnišnica, bolniški stalež
Objavljeno v DKUM: 26.01.2023; Ogledov: 735; Prenosov: 175
.pdf Celotno besedilo (2,48 MB)

9.
Vpliv timskega dela na učinkovitost zaposlenih
Nives Fink, 2022, magistrsko delo

Opis: Zaposleni v organizaciji predstavljajo ključno orodje doseganja ciljev organizacije in njene poslovne uspešnosti, zato je učinkovitost zaposlenih med pomembnejšimi kadrovskimi komponentami vsake organizacije. Namen zaključnega dela je bil predstaviti in opredeliti učinkovitost zaposlenih v šolstvu, pojasniti načine timskega dela v šolstvu in raziskati vpliv timskega dela na učinkovitost zaposlenih v šolstvu. V teoretičnem delu zaključnega dela smo uporabili deskriptivne metode, s katerimi smo pojasnili in predstavili teoretične koncepte in obstoječe prakse na področju upravljanja učinkovitosti zaposlenih, timskega dela zaposlenih ter dela zaposlenih v šolah. V empiričnem delu pa smo s pomočjo ankete izvedli raziskavo med zaposlenimi treh slovenskih osnovnih šol v dolenjski regiji. Z analizo rezultatov smo ugotovili, da je timsko delo v osnovnih šolah razvito, najbolj razširjena oblika je učiteljski zbor, za njim strokovni aktiv ter oddelčni učiteljski zbor, najmanj pogosta oblika pa je programski učiteljski zbor. Raziskali smo povezavo med obsegom timskega dela in delovno uspešnostjo v dveh šolskih letih, vendar nismo potrdili povezanosti med večjim obsegom timskega dela z boljšimi rezultati delovne uspešnosti. Prav tako smo preverili, ali obstaja povezava med večjim obsegom timskega dela in višjimi samoocenami sodelovanja ter interdisciplinarnosti. V tem primeru nismo potrdili povezanosti. Kljub temu rezultati raziskave kažejo, da so oblike timskega dela v osnovnih šolah pomembne za podporo pri delu ter pri strokovnem razvoju zaposlenih. Glede na rezultate analize bi v osnovnih šolah priporočili več ur mesečno za posamezne oblike timskega dela, vključenost vseh zaposlenih v timsko delo in več oblik timskega dela.
Ključne besede: timsko delo, učinkovitost zaposlenih, šolstvo, zaposleni
Objavljeno v DKUM: 17.01.2023; Ogledov: 658; Prenosov: 121
.pdf Celotno besedilo (995,27 KB)

10.
Uveljavljanje blagovne znamke letal podjetja Pipistrel d. o. o.
Aleš Korošec, 2022, diplomsko delo

Opis: Podjetja, ki proizvajajo različne vrste letal, se pri uveljavljanju blagovne znamke na trgu soočajo z različnimi izzivi ter notranjimi in zunanjimi dejavniki, ki pomembno vplivajo na njihovo uspešnost. V nalogi je definirana blagovna znamka letal podjetja Pipistrel d. o. o. in prikaz problemov, ki se pojavljajo pri prodaji njihovih produktov na domačem in tujem trgu. V nalogi je opis poslovnega okolja, marketinga, pravnih podlag in kadrovskih zadev v podjetju, kar predstavlja osnovo za raziskovalni del naloge. V raziskovalnem delu smo ugotavljali, kakšne so dejanske zaznave zaposlenih v zvezi z vplivom posameznih notranjih in zunanjih dejavnikov na uspešnost uveljavljanja blagovne znamke. Rezultati raziskave so pokazali, da je več pozornosti potrebno posvetiti notranjim dejavnikom, na katere ima predvsem vodstvo podjetja večji vpliv. Pri zunanjih dejavnikih pa morajo pristojni organi države izpolniti sprejete obveze iz veljavnih predpisov. Na podlagi ugotovitev pa smo predstavili možnosti oziroma priložnosti, ki bi utegnile inovativnim podjetjem, kot je Pipistrel d. o. o., omogočiti lažjo pot do uresničitve idej.
Ključne besede: Blagovna znamka, inovatorstvo, letalstvo, znamčenje, marketing
Objavljeno v DKUM: 21.10.2022; Ogledov: 638; Prenosov: 70
.pdf Celotno besedilo (1,16 MB)

Iskanje izvedeno v 0.29 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici