| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
IZBOLJŠANJE UPORABNIŠKE IZKUŠNJE V TRGOVINAH
Goran Ramljak, 2014, magistrsko delo

Opis: Glavni cilj magistrske naloge je raziskati področje uporabniške izkušnje na splošno in še posebej v maloprodajni industriji. Magistrsko delo temeljito raziskuje nove tehnologije in študije primerov njihove uporabe. Glede na široko področje raziskovanja, smo se osredotočili na sodobne brezžične tehnologije, kot je Bluetooth LE. V okviru raziskave, smo preučiti tudi mentalne modele kupcev, ki lahko pomembno vplivajo na uporabo novih tehnologij. Naša osnovna hipoteza je, da bo uporaba novih tehnologij izboljšajo uporabniško izkušnjo v trgovinah in da bodo uporabniki lahko učinkoviteje porabili svoj čas v trgovini. • H1: Vedenje uporabnikov v javnih prostorih (trgovinah) je odvisno od podatkov v fizičnih in elektronski okoljih, ki ga obkrožajo. Elektronska okolja postavljajo kontekst za interakcijo med ljudmi in računalniškimi storitvami. • H2: Atmosfera v trgovinah vpliva na način dojemanja izdelkov. Svetla in zanimivejša trgovina daje uporabniku občutek, da gre za trgovino s kakovostnimi izdelki. Interaktivni elementi, kot so prikazovalniki, mobilne aplikacije z nadgrajeno resničnostjo, ipd. spodbujajo raziskovanje in naredijo izdelke bolj atraktivne.
Ključne besede: User Experience, public spaces, iBeacon, bluetooth, internet of things
Objavljeno: 30.10.2015; Ogledov: 781; Prenosov: 97
.pdf Celotno besedilo (5,02 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici