1.
UPORABA INFORMACIJSKIH TEHNOLOGIJ PRI VSTOPU NA NOVA TRŽIŠČAGoran Krajačić, 2010, diplomsko delo
Opis: Izbira pravilne poslovne strategije nastopa na spletu ni enostavna naloga. V delu smo predstavili poslovno strategijo, ki nas pelje skozi raziskavo tržišča, promocijo podjetja in izdelkov, ter konverzijo obiskovalcev v stranke. Definirali smo tudi pomen razvoja vsebin, storitev in produktov ter ga umestili v celovito strategijo. Posebej pa smo izpostavili tudi pomen upravljalnega podsistema podjetja pri planiranju, razvoju ter nadzoru. Definirano poslovno strategijo smo aplicirali in ovrednotili v dvajsetih tržnih nišah. Pri tem smo dobili rezultate, ki so potrdili uspešnost uporabljene strategije. Ugotovili smo, da nam še tako poglobljeno poznavanje strategij, orodij in metod ne zagotavlja uspeha. Vse to so le predpogoji, ki dajejo dobro podlago za uspeh v spletnem poslu. Ključnega pomena je, da za vse dejavnosti oblikujemo natančno definirane in sledljive poslovne procese, ki nato omogočajo optimizacijo celovite poslovne strategije.
Ključne besede: spletni marketing, optimizacija za spletne iskalnike, raziskava tržišča, spletna promocija, konverzija, informacijski produkti, optimizacija poslovnih procesov
Objavljeno v DKUM: 06.04.2010; Ogledov: 2168; Prenosov: 190
Celotno besedilo (6,46 MB)