| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Razvoj integrirane marketinške komunikacije
Goran Arsenijević, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: OsredotočaNJE na marketinške komunikacije ter vse zadevne gradnike, ki na eni strani predstavljajo ključna izhodišča za razvoj komunikacije, na drugi strani pa učinkovito izvajanje le teh, upoštevajoč različne kanale ter vzpostavljanje in gradnjo odnosov. Pri razvoju modela razvoja in izvajanja IMK smo raziskali različne modele in na podlagi ugotovitev tudi razvili model, ki vključuje vsa pomembna izhodišča ter gradnike celovite komunikacije v dobi digitalne ekonomije in digitalnega potrošnika.
Ključne besede: Digitalna ekonomija, Integrirana marketinška komunikacije (IMC)Digitalni marketing, Analiza spletnega trga, Pozicioniranje, Razvoj komunikacije, Zagotavljanje izkušenj
Objavljeno: 18.09.2018; Ogledov: 681; Prenosov: 56
.pdf Celotno besedilo (1,21 MB)

2.
Mehanska obdelava lesa z računalniško vodenimi obdelovalnimi stroji
Goran Arsenijević, 2018, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je predstaviti mehansko obdelavo lesa z računalniško vodenimi obdelovalnimi stroji-CNC stroji. V delu so predstavljene teoretične osnove parametrov za optimalno mehansko obdelavo lesa in CNC strojev. V praktičnem delu naloge je predstavljena izdelava reliefne lesene plošče in akrilne plošče. Predstavljena je primerjava med mehanskimi obdelavami in problematika izdelave reliefnih plošč.  
Ključne besede: les, mehanska obdelava, logotip, G-koda, CNC stroj
Objavljeno: 21.08.2018; Ogledov: 847; Prenosov: 97
.pdf Celotno besedilo (2,64 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici