1.
Kakovost znanja osmošolcev in devetošolcev o prehrani in prebaviFranja Urbanč, 2013, diplomsko delo
Opis: Glavni cilj diplomskega dela je odkriti povezave med šolskim znanjem o prehrani in prebavilih ter njegovo uporabo v vsakdanjem življenju. V teoretičnem delu so predstavljeni operativni cilji, ki se dotikajo diplomskega dela, ter pregled opravljenih raziskav, povezanih s to tematiko. V raziskavo so bili vključeni učenci osmih in devetih razredov šestih osnovnih šol iz občine Brežice.
S pomočjo anketnega vprašalnika smo ugotovili, da učenci faktografsko znanje usvojijo, medtem ko je pridobljeno znanje, kjer je potrebno izkazati višje kognitivne cilje, šibko. Rezultati raziskave so tudi pokazali, da učenci ne znajo kritično oceniti informacij, ki jih zasledijo v medijih. Razlike med osmošolci in devetošolci ter fanti in dekleti niso bile velike, medtem ko so se rezultati med šolami razlikovali. Naša ugotovitev je, da ima največjo vlogo pri podajanju uporabnega znanja za življenje učitelj, ki lahko učencem snov predstavi na način, ki jih pritegne, jih motivira ter v njih vzbudi radovednost za samostojno raziskovanje.
Ključne besede: znanje, prehrana, prebavila, čustva, osnovna šola
Objavljeno v DKUM: 11.09.2013; Ogledov: 1532; Prenosov: 157
Celotno besedilo (3,07 MB)