| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PLANIRANJE POLITIKE PODJETJA
Franc Zapečnik, 2012, diplomsko delo

Opis: Za mala podjetja je značilno, da nimajo velikega vpliva na okolje, zato se morajo neprestano prilagajati spremembam v okolju, če hočejo preživeti. Delež majhnih podjetij v Sloveniji je manj kot 5%, vendar ustvarijo okrog 20% prihodka. Podjetje Lesna industrija Radlje ob Dravi d.o.o. je majhno proizvodno in storitveno podjetje, ki se ukvarja predvsem z izdelavo lesenih oken in lesenih notranjih in vhodnih vrat ter montažo svojih izdelkov. Diplomsko delo smo razdelili na dva vsebinska dela, in sicer na teoretičen in praktičen del. V teoretičnem delu smo opredelili teoretična izhodišča politike podjetja ter njene sestavine. V praktičnem delu diplomskega seminarja pa smo se omejili predvsem na aktivnosti, ki so potrebne za planiranje razvoja podjetja Lesna industrija Radlje ob Dravi d.o.o. na ravni politike podjetja. Uporabili smo ugotovitve iz teoretičnega dela. V praktičnem delu smo najprej predstavili podjetje Lesna industrija Radlje ob Dravi d.o.o. ter proučili izbrane značilnosti podjetja, nato smo predstavili obstoječo politiko podjetja. V zadnjem koraku praktičnega dela diplomskega seminarja pa smo na podlagi raziskovalno – prognostičnih procesov podali predlog prihodnje politike podjetja.
Ključne besede: planiranje politike podjetja, vizija, poslanstvo, smotri, temeljni cilji, prednosti in slabosti, možnosti in nevarnosti.
Objavljeno: 12.12.2012; Ogledov: 1181; Prenosov: 124
.pdf Celotno besedilo (1,73 MB)

2.
ETIKA MANAGEMENTA V MEDNARODNEM OKOLJU
Franc Zapečnik, 2016, magistrsko delo

Opis: V današnjem času sta globalno in multikulturno poslovanje neločljivi in tesno povezani enoti. Zaradi tega dejstva je vse pomembnejša kultura kot razsežnost in dejavnik uspešnosti mednarodnega poslovanja podjetja. Posebno pozornost je treba nameniti komunikaciji in etiki poslovanja, saj je poslovanje na mednarodni ravni nedvomno zahtevnejše kot na domači ravni. Danes se od organizacij zahteva in pričakuje odgovorno ravnanje, ne samo glede ekonomskih učinkov iz poslovanja, temveč tudi glede njihovega širokega in strukturiranega ravnanja v družbi. Pri iskanju učinkovitih odgovorov za zadovoljevanje vedno večjega obsega zahtev in potreb se mora vsaka organizacija zavedati dejstva, da v okviru produkcijskih ciklov in razvijajočih produktov vpliva ne samo na stranke/kupce, ki želijo zadovoljiti neko ekonomsko potrebo, ampak tudi na pripadnike družbe, v kateri deluje. Te potrebe so povezane z ohranitvijo našega naravnega okolja, zdravja, zaposlitve, prihodnosti, blaginje celotne družbe in z zaščito sistema socialnih odnosov v družbi. Z obsegom in raznovrstnostjo delovanja podjetja narašča tudi število oseb, ki so v odnosu z gospodarsko družbo in je potrebno z njimi vzdrževati odnose − deležnike. Kot deležnike je potrebno opredeliti vse notranje in zunanje posameznike, ki so kakorkoli povezani s poslovanjem gospodarske družbe, bodisi ker na kakršenkoli način prispevajo k njenemu izpolnjevanju ciljev ali ker poslovanje organizacije pomembno vpliva na njihovo blaginjo in s tem posamezniki prevzemajo del tveganja poslovanja organizacije. Med deležnike spadajo stranke/kupci, delničarji, zaposleni, dobavitelji, okolje in nenazadnje celotna skupnost. Kot smo že omenili, podjetja vedno pogosteje poslujejo istočasno na različnih geografskih področjih ter se tako soočajo z različnimi ureditvami in predpisi. Zaradi navedenega je zelo pomembna samodisciplina organizacije, saj si mora le-ta ob upoštevanju veljavnih predpisov in pravil postavljati vedno višje standarde poslovanja in le-te tudi spoštovati. Gre za etična merila in standarde, torej vrednote, v katere podjetje verjame in se jim zavezuje. Magistrsko delo tako predstavlja analizo etičnih meril, postavljenih etičnih standardov in etičnih kodeksov v desetih analiziranih mednarodnih (multinacionalnih) podjetjih.
Ključne besede: kultura, mednarodna kultura, etika, etični standardi, etični kodeks.
Objavljeno: 21.10.2016; Ogledov: 485; Prenosov: 63
.pdf Celotno besedilo (1000,28 KB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici