| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Primeri uporabe umetne inteligence v oglaševanju
Filip Lovše, 2024, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga obravnava uporabo umetne inteligence v oglaševanju in primerja njeno učinkovitost s tradicionalnimi oglaševalskimi metodami. Namen raziskave je bil ugotoviti, kako različne starostne skupine sprejemajo oglase, ustvarjene z umetno inteligenco, v primerjavi s tradicionalnimi oglasi, ter kako te preference vplivajo na njihove nakupne odločitve. Metode uporabljene v pričujoči raziskavi so analize že obstoječih študij v kombinaciji z anketnim vprašalnikom, ki smo ga izvedli. Pomagale so nam križne tabele v programu SPSS. Rezultati so pokazali, da starejši odjemalci raje vidijo tradicionalne oglase, medtem ko so oglasi, ustvarjeni z UI, ocenjeni kot bolj kreativni. Vendar pa so mlajši odjemalci kljub temu raje izbrali tradicionalne oglase pri svojih nakupnih odločitvah. To nakazuje, da kreativnost sama po sebi ni dovolj za povečanje učinkovitosti oglasov, saj odjemalci še vedno vrednotijo pristnost in zaupanje tradicionalnih oglasov. Ugotovitve kažejo na potrebo po kombinaciji kreativnih elementov umetne inteligence z elementi tradicionalnega oglaševanja. Umetna inteligenca ima velik potencial za preoblikovanje oglaševalske industrije, vendar je ključ do uspeha v strateškem pristopu, ki upošteva specifične potrebe in preference ciljnih odjemalcev.
Ključne besede: umetna inteligenca, oglaševanje, marketinško komuniciranje, Chat GPT, marketing
Objavljeno v DKUM: 26.09.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 29
.pdf Celotno besedilo (3,53 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici