| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Pomen ohranjanja zaposlenih ob prevzemu ali prestrukturiranju podjetja
Eva Ziegler, 2024, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo obravnava pomen ohranjanja ključnega kadra v primeru prevzema in prestrukturiranja podjetja. Prevzemi so aktualna tematika tako globalno kot tudi v Sloveniji, kjer prav tako poznamo primere uspešnih prevzemov. Eden takih uspešnih primerov je tudi obravnavano slovensko podjetje, ki je prevzelo več različnih podjetij. Pri obravnavanih podjetjih je bil cilj izpostaviti ključne razloge za privolitev v prevzem, izpostaviti ključne spremembe v prevzetih podjetjih ter oceniti pomen ohranjanja ključnega kadra po prevzemu. Na podlagi intervjujev med direktorji matične družbe in prevzetih družb je prevladujoč dejavnik za prevzem finančne narave oz. slabo finančno stanje podjetij. Matična družba je z investicijami omogočila njihov razvoj in napredek, zaposleni pa niso občutili nikakršnih negativnih posledic prevzema ter so posledično tudi ostali v podjetju. Vsi direktorji so izpostavili, da je ohranjanje kadra ključnega pomena za nadaljnjo uspešnost poslovanja podjetja. Niso vsi prevzemi uspešni, zato kljub številnim nasvetom za uspešen prevzem menimo, da mora podjetje pred prevzemom upoštevati predvsem stopnjo samostojnosti in neodvisnosti od prevzemnega podjetja ter možnost ohranjanja ključnih zaposlenih po prevzemu.
Ključne besede: management človeških virov, ohranjanje ključnega kadra, prevzem, prestrukturiranje
Objavljeno v DKUM: 16.04.2024; Ogledov: 314; Prenosov: 47
.pdf Celotno besedilo (758,99 KB)

2.
39th International Conference on Organizational Science Development : Organizations at Innovation and Digital Transformation Roundabout: Conference Proceedings
2020

Opis: The forthcoming 39th International Conference on the Development of Organizational Sciences adopts the development timeline to direct the ideas of the academic and professional public to ensure our better tomorrow. Changing the image of today’s individual, society, organizations and environment requires changes in the traditional performance structures from different perspectives. Is it enough to be innovative? Is it enough to direct the action through the prism of digital technology? Organizations are at the roundabout of the intersection of human innovation, process development and information technology with technological advances, where organizations are fostering competitiveness and creating an ecosystem of digital users. In the perception of modern organizations, the roundabout enables us to streamline digital transformation experiences, ideas and guidelines in a relatively short time, while reducing the time of uncertain decisions. Changing established business models coupled with the development of ideas, the promotion of innovation and technology, promotes change management towards an increasing synergy of innovation and digital transformation. The International Conference on the Development of Organizational Sciences traditionally encourages and in recent years increasingly integrates academic knowledge with professional solutions of economy and non-economy.
Objavljeno v DKUM: 24.09.2020; Ogledov: 987; Prenosov: 65
URL Povezava na datoteko
Gradivo je zbirka in zajema 1 gradivo!

3.
Marketinški načrt Hiše dobrot Zalc
Eva Ziegler, 2019, diplomsko delo

Opis: Posvetili smo se prikazu načina izdelave marketinškega načrta, ki smo ga na samem koncu prikazali tudi na realnem podjetju, ki je relativno novo na trgu. Glavna dejavnost podjetja je predelava in prodaja izdelkov, ki so predelani iz sadeža aronija v likerje, žgane pijače in marmelade. K tem izdelkom so vkomponirali tudi druge sadeže s katerimi so ustvarili edinstvene okuse. Njihova sekundarna dejavnost je spletna prodaja domačih proizvodov, ki jih je moč kupiti na njihovi spletni strani, poleg tega ponujajo tudi zdrave recepte, ki vsebujejo njihove in druge izdelke. To temo bomo obravnavali, saj menimo, da je trenuten trend zdrave prehrane in domačih izdelkov ter zaradi same zanimivosti podjetja, ki se trudi, da bi svoje kakovostne izdelke približala množici kupcev. Marketinški načrt Hiše dobrot ZALC se prične z analiziranjem trga pri katerem smo opravili analizo kupcev, analizo konkurentov in na samem koncu opredelili prednosti in slabosti ter priložnosti in nevarnosti podjetja. Raziskavo za marketinški načrt smo zastavili na podlagi analize kupcev, kjer smo v anketi spraševali koliko ljudi pozna sadež aronija in koliko ljudi je že slišalo za podjetje Hiša dobrot ZALC in v kolikšni meri poznajo njihove izdelke. Za lažjo izdelavo marketinškega načrta smo opravili tudi intervju z g. Založnikom, ki je soustanovitelj podjetja in ga spraševali kakšno je njegovo mnenje glede prepoznavnosti podjetja in na kakšne načine oglašujejo svoje izdelke. Z analiziranjem smo ugotovili, da je poznavanje aronije zelo dobro. Ko smo spraševali ali potrošniki poznajo podjetje Hiša dobrot ZALC, dobljeni podatki niso bili pozitivne narave. Manj kot polovica anketirancev je že slišalo za omenjeno podjetje, enako število je njihove izdelke že poskusilo. Ugotovili smo tudi, da se v podjetju slabe prepoznavnosti zavedajo in da kratkoročne plane za izboljšave že pripravljajo. V prvem sklopu opredelimo problem, ki je povod za opravljeno raziskavo. V drugem delu opravimo pregled sekundarnih virov, kjer na podlagi zbrane literature opravimo teoretični del marketinškega načrta, ta pa nam v zadnjem sklopu pripomore pri sami izdelavi marketinškega načrta za Hišo dobrot ZALC. V tretjem sklopu obdelujemo statistične podatke pridobljene z anketo, kjer ugotavljamo srednje vrednosti in standardni odklon podatkov. V samem koncu predstavimo svoje mnenje za izboljšave.
Ključne besede: trženje, marketinški načrt, Hiša dobrot ZALC, SWOT analiza, marketinško komuniciranje
Objavljeno v DKUM: 07.10.2019; Ogledov: 1732; Prenosov: 188
.pdf Celotno besedilo (1,42 MB)

4.
36. mednarodna konferenca o razvoju organizacijskih znanosti : Odgovorna organizacija (22. - 24. marec 2017, Portorož, Slovenija) (konferenčni zbornik)
2017, zbornik recenziranih znanstvenih prispevkov na mednarodni ali tuji konferenci

Opis: Konferenca o razvoju organizacijskih znanosti je konferenca z najdaljšo tradicijo na Univerzi v Mariboru in vsako leto poveže študente, raziskovalce, gospodarstvenike in predstavnike javne uprave, ki delujejo na področju organizacije in managementa. Tema letošnje, že 36. mednarodne konference o razvoju organizacijskih znanosti, je Odgovorna organizacija in se nanaša na širino organizacije v njenem notranjem in zunanjem okolju. Odgovornost do zaposlenih, poslanstva, strategije, procesov, tehnologije, razvoja so samo nekatera izmed področij, ki jim mora organizacija slediti. Identiteta organizacije se izkazuje z njenim vsestransko odgovornim ravnanjem in kaže vrednost navzven pri kupcih ali uporabnikih storitev. V času, ki ga živimo, smo vpeti v preplet tehnološkega in socialnega napredka, ki nenazadnje rezultira v posamezniku in družbi nasploh. Ravnanje organizacije se ravno tako ne veže samo na delovanje v lokalnem okolju temveč zaradi globalnih razsežnosti učinkuje tudi v mednarodnih dimenzijah. S temo konference želimo odpreti polje vprašanj in poiskati odgovore, ki bodo doprinesli k napredku organizacijskih ved. Materialni vplivi, komuniciranje, znanje in poštenje ter nenazadnje ideal odgovornega ravnanja lahko kot pomembni dejavniki obvladujejo pogosto nemirne situacije v in izven okolja naših organizacij. Ker smo časovno in prostorsko vpeti v vzorce, ki mnogokrat ne sledijo več našim preteklim izkušnjam, je naša želja, da s srečanjem na konferenci stopimo v korak s časom in prepoznamo dobre prakse, izoblikujemo nove metode in se seznanimo z aktualnimi trendi, ki jih organizacije vsakodnevno živijo.
Ključne besede: zborniki, management, informatika, organizacija, razvoj
Objavljeno v DKUM: 31.03.2017; Ogledov: 3057; Prenosov: 547
.pdf Celotno besedilo (25,33 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici