| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv astme na življenjske aktivnosti pacientke z astmo
Sanja Grilč, 2016, diplomsko delo

Opis: Izhodišča. Astma je pogosta bolezen, ki je razširjena med ljudmi različnih starostnih skupin. Je spremenljiva bolezen, ki lahko ogroža življenje. Zaradi astme morajo pacienti spremeniti svoj način življenja, saj vpliva na fizično ter psihično počutje. Namen. Namen diplomskega dela je predstaviti astmo kot bolezen, ki se v današnjem času vedno pogosteje pojavlja. S pomočjo študije primera želimo ugotoviti negovalne diagnoze pacientke z astmo, ter ugotoviti kako bolezen vpliva na njene življenjske aktivnosti. Namen je tudi ugotoviti kakšno znanje ima pacientka o svoji bolezni, ter kako se z njo spopada. Raziskovalna metodologija. Podatke za izdelavo diplomske naloge smo pridobili iz domače in tuje strokovne literature ter elektronskih virov. Izvedli smo študijo primera pacientke z astmo, v kateri smo ugotavljali vpliv astme na življenjske aktivnosti in kvaliteto življenja. S pomočjo vprašalnika in njene medicinske dokumentacije smo si pridobili vse potrebne podatke. Rezultati. S pomočjo študije primera pacientke z astmo smo ugotovili, da ima astma velik vpliv na življenjske aktivnosti pacientke, saj je potrebno veliko stvari spremeniti, da se doseže želena kvaliteta življenja. Astma ima največji vpliv na dihanje ter rekreacijo pacientke, prav tako pa se mora pacientka izogibati škodljivim vplivom okolja. Pacientka je zadovoljivo poučena o zdravljenju astme. Pozna veliko informacij o astmi in je zelo odprta za nasvete. Družina ima veliko vlogo pri premagovanju pacientkine bolezni, saj jo spodbuja in spremlja na poti zdravega življenjskega sloga. Sklep. Astma ima velik vpliv na kvaliteto pacientkinega življenja. Pacienti z astmo morajo biti poučeni o škodljivih zunanjih vplivih na bolezen, da se jim sami skušajo izogibati ter o zdravljenju. Veliko vlogo imata zdravnik in medicinska sestra, ki morata pacientom svetovati glede zdravljenja bolezni, ter pomagati doseči čim boljšo kvaliteto življenja. Pacienti z astmo potrebujejo podporo družine, saj se tako lažje spopadajo z boleznijo.
Ključne besede: astma, dihanje, zdravljenje, življenjske aktivnosti, medicinska sestra.
Objavljeno: 04.07.2017; Ogledov: 877; Prenosov: 128
.pdf Celotno besedilo (690,92 KB)

2.
PRISILNA PORAVNAVA KOT ORODJE ZA PREMAGOVANJE KRIZE PODJETJA
Eva Grilč, 2016, diplomsko delo

Opis: V času spremenljivih tržnih razmer in globalne finančne krize se mnoga podjetja tako v Sloveniji kot v tujini znajdejo v finančnih težavah. Slednja lahko za rešitev krize v podjetju uporabijo številne instrumente. Med njimi se lahko pojavi tudi postopek prisilne poravnave, čeprav za podjetje ta ukrep predstavlja zadnjega v vrsti med izbranimi, saj s svojimi zakonskimi določbami omeji delovanje in poslovanje podjetja. Postopek prisilne poravnave je za rešitev krize v podjetju izbralo tudi podjetje Horizont Skupina, d. o. o. V Načrtu finančnega prestrukturiranja je vodstvo podjetja navedlo vrsto ukrepov, ki jih bo sprejelo, da bo lahko izpolnilo terjatve do svojih upnikov. Slednji postopka prisilne poravnave niso sprejeli, zato je podjetje končalo v stečajnem postopku. Ob takšnem izidu glasovanja smo se ozrli na zakonske določbe in potrebne izboljšave le-teh, predvsem z namenom uspešnejših izidov postopkov prisilne poravnave v Sloveniji.
Ključne besede: prisilna poravnava, Horizont Skupina, d. o. o., ZFPPIPP, kriza podjetja, Načrt finančnega prestrukturiranja
Objavljeno: 01.06.2016; Ogledov: 939; Prenosov: 61
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

3.
RAZREDNI UČITELJ IN ŠOLSKA SVETOVALNA SLUŽBA
Natalija Grilč, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomska seminarska naloga z naslovom Razredni učitelj in šolska svetovalna služba s teoretičnega vidika obravnava vlogo razrednih učiteljev, vlogo šolske svetovalne službe v šoli in njuno medsebojno sodelovanje. Teoretični del diplomskega dela tako zajema temeljne pojme in spoznanja izobraževalnega procesa, poučevanja, učitelja, svetovalne službe ter sodelovanje učitelja in svetovalne službe. Namen empiričnega dela v diplomski seminarski nalogi je bil raziskati obstoječe sodelovanje med razrednimi učitelji in šolsko svetovalno službo, stališče razrednih učiteljev do šolske svetovalne službe ter pričakovanja razrednih učiteljev do šolske svetovalne službe. Rezultati empirične raziskave kažejo, da sodelovanje med razrednimi učitelji in šolsko svetovalno službo sicer ni pogosto, so pa učitelji v večini z njim zadovoljni. Bolj pozitivno stališče do šolske svetovalne službe imajo učitelji primestnih šol, prve triade in tisti z manj let delovne dobe.
Ključne besede: učitelj, učitelj v sodobnem pedagoškem procesu, svetovalno delo, svetovalna služba, svetovalno delo v šoli
Objavljeno: 08.07.2009; Ogledov: 3229; Prenosov: 426
.pdf Celotno besedilo (795,77 KB)

Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici