| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza zadovoljstva zaposlenih v podjetju 3fs Nordic SI d. o. o.
Eva Bajželj, 2024, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo obravnava problematiko zadovoljstva zaposlenih na delovnem mestu v podjetju 3fs Nordic SI d.o.o. (v nadaljevanju 3fs). Namen dela je preučiti stopnjo zadovoljstva zaposlenih v obdobju petih let, od leta 2018 do 2022, ter identificirati glavne dejavnike, ki vplivajo na zadovoljstvo in posledično na uspešnost podjetja. V teoretičnem delu se osredotočamo na obravnavanje različnih pojmov, ki se nanašajo na tematiko, kot je (ne)zadovoljstvo na delovnem mestu, obravnavali smo tudi elemente in dejavnike zadovoljstva. Nekaj besed smo namenili tudi delu od doma in pandemiji Covid-19. Področje praktične raziskave zajema analizo ankete s 47 vprašanji, ki je razdeljena na več sklopov, ki so povezani z zadovoljstvom na delovnem mestu. To so pomen dela, delovni pogoji, odnosi med sodelavci, možnosti za izobraževanje in napredovanje ter splošno počutje zaposlenih. Želja podjetja je bila prejeti grafični prikaz obširne ankete in deskriptivni opis določenih vprašanj, kar smo tudi opravili. V raziskavi so bile uporabljene različne metode, ki vključujejo pregled domače in tuje literature ter izvedbo anketiranja med zaposlenimi v podjetju. Pridobljeni podatki so bili obdelani s pomočjo pivotnih tabel in prikazani s pomočjo grafičnih prikazov, ki omogočajo vizualizacijo rezultatov in identifikacijo trendov v zadovoljstvu zaposlenih. Preko raziskave ugotavljamo, da pandemija ni imela negativnega vpliva na zadovoljstvo, temveč v določenih situacijah prav obratnega. Za vzdrževanje zadovoljstva zaposlenih smo podjetju predlagali, naj nadaljujejo z dobrim delom kot doslej.
Ključne besede: zadovoljstvo zaposlenih, zadrževanje kadrov, delovno okolje, motivacija, pandemija COVID-19
Objavljeno v DKUM: 15.11.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 67
.pdf Celotno besedilo (4,16 MB)

2.
Promocija zdravja na delovnem mestu v podjetju x
Nina Bajželj, 2019, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je opisana promocija zdravja na delovnem mestu v podjetju X. V teoretičnem delu smo opisali kaj je promocija zdravja, kakšne programe oziroma aktivnosti poznamo za izvajanje promocije zdravja, kakšni so razlogi za izvajanje promocije zdravja v podjetjih in kako vse to vpliva na zaposlene in njihovo zadovoljstvo. Opisali smo tudi kritične dejavnike za zdravje, zakaj prihraja do stresa in izgorelosti, kakšne vrste stresa poznamo in kako se vse to odraža na zaposlenih. V praktičnem delu smo opisali izvedbo raziskave. Raziskovali smo promocijo zdravja na delovnem mestu v podjetju X. Raziskavo smo izvedli s pomočjo anketnega vprašalnika. Zanimalo nas je ali podjetje skrbi za zdravje zaposlenih, ali se v podjetju izvaja promocija zdravja ter na kakšen način. Zanimalo nas je kakšnih aktivnosti za promocijo zdravja se poslužuje podjetje in kako vse to vpliva na zaposlene, zanimalo nas je ali so zaposleni zadovoljni s promocijo zdravja na delovnem mestu in kaj pravzaprav pomeni promocija zdravja za zaposlene.
Ključne besede: - promocija zdravja na delovnem mestu - zdravo delovno okolje - zdravje zaposlenih - zadovoljstvo zaposlenih
Objavljeno v DKUM: 14.01.2020; Ogledov: 2481; Prenosov: 338
.pdf Celotno besedilo (1,09 MB)

3.
POMEN SISTEMA PLAČ IN NAGRAJEVANJA V PODJETJU X
Nina Bajželj, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je opisan sistem plač in nagrajevanja v podjetju X. V teoretičnem delu smo opisali sistem plač in nagrajevanja, cilje in oblikvanje le-tega ter značilnosti sodobnih sistemov plač in nagrajevanja. Opisali smo tudi plače, opredelili smo osnovno plačo in dodatke. Opisali smo pomen in vrste nagrajevanja. Omenili pa smo tudi motivacijo in njen učinek na zaposlene. Na kratko smo opisali še druge motivacijske dejavnike. V praktičnem delu smo opisali izvedbo raziskovanja. Raziskovali smo pomen sistema plač in nagrajevanja v podjetju X. To smo izvedli s pomočjo anketnega vprašalnika. Raziskovali smo zadovoljstvo zaposlenih v podjetju X s sistemom plač in nagrajevanja. Zanimalo nas je, kako so zaposleni zadovoljni z višino plače, pohvalami, z nagradami in drugimi ugodnostmi, s povratnimi informacijami o delu in kako so zadovoljni z ocenjevanjem individualne uspešnosti. Zanimalo nas je, ali so zaposleni v podjetju X za svoje delo nagrajeni primerno in ali so pripravljeni sprejeti nove naloge oziroma delo za višje plačilo. Hkrati nas je zanimalo, ali so zaposleni v podjetju X dovolj motivirani za delo ter kateri motivacijski dejavniki so zanje najpomembnejši.
Ključne besede: sistem plač in nagrajevanja, plača, nagrajevanje, motivacija
Objavljeno v DKUM: 03.09.2014; Ogledov: 1793; Prenosov: 467
.pdf Celotno besedilo (931,18 KB)

4.
VPLIV ORGANIZACIJSKE STRUKTURE NA KOMUNICIRANJE V PODJETJU
Lea Bajželj, 2012, diplomsko delo

Opis: POVZETEK V diplomski nalogi sem preučevala, kako komuniciranje oziroma komunikacija sama vpliva na organizacijsko strukturo v nekem podjetju. Ta dva dejavnika sta medsebojno povezana in tudi zelo pomembna pri doseganju ciljev podjetja. Komunikacija, predvsem poslovna komunikacija, je ena glavnih segmentov poslovanja, saj z njeno pravilno izbiro in pravo ponudbo dosežemo cilj. Tudi na splošno v življenju je komunikacija sredstvo za sporazumevanje, ki omogoča posredovanje misli in podatkov, vendar ne pripelje vedno do cilja, oz. do rešitve konfliktne situacije, ampak jo lahko tudi ustvari. Proces komunikacije pa tudi povezuje poslovne funkcije, kot so nabava, prodaja, finančno-računovodska, kadrovska in ostale. Organizacijska struktura podjetja, je kot sem že omenila, ravno tako pomemben faktor pri doseganju ciljev podjetja, vendar ugotavljam, da je na žalost velikokrat neustrezna in k doseganju ciljev prispeva premalo. Pri izdelovanju diplomske naloge, me je zanimala predvsem ali je vpeljana najboljša možna organizacijska struktura ter možnost za spremembo, oz. preureditev že obstoječe. Ugotovila sem, da ne glede na vrsto organizacije ima vsaka svoje značilnosti in potrebe, hkrati se mora prilagajati vsem notranjim in zunanjim dejavnikom, ki vplivajo na obstoj organizacije same, ti pa določajo najprimernejšo organizacijsko strukturo. Pri oblikovanju organizacije, je zato smotrno upoštevati situacijsko teorijo, ki pravi, da ni ene same najboljše organizacijske strukture, ampak je v konkretnem primeru najboljša tista, ki je v sozvočju z danimi situacijskimi spremenljivkami. Situacijske spremenljivke, pa vplivajo, ne samo na najboljšo možno izbiro organizacijske strukture, temveč tudi na izbiro in potek komuniciranja v organizaciji, problem je le v tem, da se vsi procesi, ki se dogajajo v neki organizaciji, ne morejo spremeniti čez noč, ampak zahtevajo svoj čas, do takrat, ko se spremenijo pa bi bile večkrat že potrebne nove spremembe. Zato so najboljše najbolj fleksibilne in zelo hitro prilagodljive organizacije, te tudi dosegajo več zadanih ciljev, kot pa preveč statične organizacije.
Ključne besede: Ključne besede: • komuniciranje, • delegiranje, • organizacijska struktura, • vloge zaposlenih
Objavljeno v DKUM: 01.08.2012; Ogledov: 1938; Prenosov: 135
.pdf Celotno besedilo (1,55 MB)

5.
E-POŠILJANJE LABORATORIJSKE NAPOTNICE IN IZVIDA
Mitja Bajželj, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga obravnava izdelavo prototipa varnega informacijsko komunikacijskega kanala za izmenjavo zdravstvenih podatkov, datotek, dokumentov med zdravstvenimi ustanovami ali med zdravstveno ustanovo in pacientom. Prototip tako pokriva področje učinkovitega in varnega elektronskega povezovanja subjektov v zdravstvu z namenom ponujanja kakovostnih storitev e-napotnice in e-izvida pacientom. Narava vsebine podatkov postavlja visoke organizacijske, procesne in tehnološke zahteve. Zahtevano je celovito varovanje osebnih podatkov ter zagotavljanje pravno formalne veljave dokumentov v celotnem življenjskem ciklu, od njihovega nastanka do prenehanja arhiviranja. Zato diplomsko delo daje velik poudarek na zagotavljanju varnosti procesa ustvarjanja, prenosa in hranjenja omenjenih medicinskih podatkov. Izbrana metodologija razvoja storitvene platforme informacijskega sistema (IS) temelji na principu izgradnje prototipnega modela storitve, ki smo ga skozi izdelavo nenehno dopolnjevali in spreminjali. Namen diplomske naloge in s tem prototipa je razviti novo storitev in vzpostaviti obratovanje storitve, ki skladno s konceptualnim modelom nacionalnega zdravstveno informacijskega sistema (eZIS) tvori jedro infrastrukture treh »osrednjih strateških stebrov«: zVEM (osrednji portal, preko katerega bo potekalo komuniciranje zalednih sistemov subjektov zdravstvenih domov (ZD), omrežje zNET (okolje za izmenjavo podatkov), EZZ (zbirka, struktura elektronskih zdravstvenih zapisov). Storitev, poleg nadzorovane, varne, zanesljive in pravno-formalne dostave dokumentov med dvema zdravstvenima institucijama ter pravno-formalno hranjenje dokumentov v ustreznem arhivu, zagotavlja tudi dostop do določenega nabora medicinskih, obračunskih in javnih zdravstvenih informacij. Hkrati pa storitev predstavlja platformo, na podlagi katere bodo vsi udeleženci procesa sposobni ponuditi popolnoma nove storitve, ki jih danes ni mogoče ponuditi (obveščanje in informiranje pacientov, inteligentne čakalne vrste, virtualna lekarna, pacientov portal...).
Ključne besede: Odjemalec, centralni strežnik, standard, spletna storitev, uporabniški vmesnik, baza podatkov, digitalni podpis, povezovanje
Objavljeno v DKUM: 14.04.2011; Ogledov: 2457; Prenosov: 193
.pdf Celotno besedilo (3,59 MB)

6.
Odločitveni model za izbiro glasbene založbe : diplomsko delo univerzitetnega študija
Andrej Bajželj, 2009, diplomsko delo

Ključne besede: odločanje, glasbena založba, Dexi
Objavljeno v DKUM: 07.05.2009; Ogledov: 3268; Prenosov: 125
.pdf Celotno besedilo (681,56 KB)

7.
Komuniciranje med radijskim voditeljem in poslušalci : diplomsko delo univerzitetnega študija
Jana Papler Bajželj, 2007, diplomsko delo

Ključne besede: komuniciranje, množični mediji, radio
Objavljeno v DKUM: 31.03.2008; Ogledov: 3350; Prenosov: 178

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici