| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
UVEDBA SISTEMA ZA UPRAVLJANJE ODNOSOV S STRANKAMI V PODJETJU FINE CULINAR D.O.O.
Erika Stržinar, 2012, diplomsko delo

Opis: Uvedba sistema za upravljanje odnosov s strankami za podjetje predstavlja posebno strategijo v okviru trženjskih strategij. V diplomski nalogi smo v teoretičnem delu opredelili temeljne značilnosti in prednosti upravljanja odnosov s strankami. Podrobno smo opredelili, zakaj je skrb za obstoječe stranke in njihovo ohranjanje pomembnejša kot iskanje novih strank na trgu. V raziskovalnem delu smo predstavili dosedanje delo s strankami ter kako smo v podjetju Fine Culinar, d. o. o., v prodajni sistem uvedli novo programsko opremo za upravljanje odnosov s strankami. Namen diplomske naloge je ugotoviti, kakšen je pomen uvedbe novega prodajnega sistema za upravljanje odnosov s strankami za podjetje oz. za prodajni proces. Pomena naložbe v nov prodajni sistem se v podjetju Fine Culinar, d. o. o., dobro zavedamo in posledično veliko sredstev namenimo za dober, kakovosten in uporaben delovni sistem. V novem prodajnem programu smo zbrali ter uredili vse svoje dosedanje stranke v smiselne skupine in naloge in tako zaposlene v prodaji spodbudili k sprotnemu shranjevanju podatkov o prodajnem dogajanju. Vse te dogovore smo kasneje še razdelili na različne dogodke, ki smiselno opredelijo dogovor s stranko in tako obenem zagotovijo kakovostno nadaljnjo pripravo in načrtovanje prodajnih aktivnosti. Cilj diplomske naloge je predstaviti uporabnost novega sistema, njegove prednosti in slabosti ter predlagati nove rešitve, ki bi prispevale k večji preglednosti in učinkovitosti tega prodajnega pripomočka. Na podlagi sodelovanja pri postopku uvajanja ter vse do končnega rednega delovanja s programom ugotavljamo, da moramo v tehnologijo nenehno vlagati in iskati nove, boljše rešitve za pregledno in urejeno delovanje sistema.
Ključne besede: - upravljanje odnosov s strankami - informacijska tehnologija - prodajni sistem
Objavljeno: 10.01.2013; Ogledov: 1533; Prenosov: 90
.pdf Celotno besedilo (5,19 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici