| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VLOGA OPERATIVNEGA MANAGEMENTA PRI RAZVOJU IGRALNICE CASINO KORONA
Emir Čatak, 2011, diplomsko delo

Opis: Uspešna podjetja so predvsem podjetja, ki hitro zaznajo in se hitro odzovejo na potrebe in spremembe trga. Pri tem je zelo pomembno, kako znajo izkoristiti svoje vire, glede na načrtovane cilje. V razmerah, ko je prisotna vse večja konkurenca, prihaja vedno bolj do povečane vloge ljudi, ki s svojim znanjem, usposobljenostjo in ustvarjalnostjo bistveno vplivajo na uspeh podjetja. Namen diplomske naloge je ugotoviti vlogo operativnega managementa pri razvoju igralnice Casino Korona oz. pri razvoju in uvajanju novega bonitetnega sistema. V prvem delu diplomskega dela je s pomočjo strokovne literature predstavljen teoretični vidik managementa in organizacije, operativnega managementa in managementa v igralništvu. V drugem delu je predstavljena igralnica Casino Korona in njen bonitetni sistem, ki je del razvoja podjetja. Zadnji del diplomske naloge predstavlja analiza rezultatov ankete, ki je bila izvedena med predstavniki operativnega managementa v podjetju Casino Korona. Na podlagi ankete sem prišel do rezultatov oz. zaključkov, kako povečati uspešnost operativnega managementa pri razvoju podjetja oz. pri uvajanju bonitetnega sistema.
Ključne besede: Management, Operativni management, Igralništvo, Bonitetni sistem, Storitev
Objavljeno: 13.02.2012; Ogledov: 1157; Prenosov: 83
.pdf Celotno besedilo (2,16 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici