| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Prilagajanje poslovanja podjetja v dobi covid-19
Emina Ramčilović, 2022, magistrsko delo

Opis: Pandemija bolezni covid-19 je povzročila drastične spremembe, prizadela mnoga podjetja ter jih prisilila v prilagajanje poslovanja z namenom ohranjana konkurenčnosti in povečevanja obsega poslovanja. Mnogi zaposleni so se znašli v izjemno stresnih situacijah zaradi socialne, zdravstvene in poklicne negotovosti. Namen naloge je pripraviti relevanten pregled sekundarnih virov literature o izbrani tematiki. V nadaljevanju smo s pomočjo lastne raziskave iskali odgovore na osem raziskovalnih vprašanj, ki so se navezovala na prilagoditve poslovanja, izzive pri izvozu in uvozu blaga, iskanju novih prodajnih poti, prilagajanju dela zaposlenih in sprejemanju teh prilagoditev zaposlenih ter morebitne prilagoditve v prihodnosti. Kvalitativno raziskavo smo izvedli s pomočjo vnaprej pripravljenih intervjujev v podjetju Geaprodukt, d.o.o., ki je specializirano podjetje za trženje sadja in zelenjave. Ugotovili smo, da se je podjetje dobro, pravočasno in uspešno prilagodilo na izzive, ki jih je prinesla bolezen covid-19. V podjetju so se osredotočili na razvoj novih produktov, s katerimi lahko ustvarjajo večji obseg poslovanja, vpeljali so nove oblike dela, kot so delo od doma, delo na daljavo, ki pa se zaradi njihove narave dela ni izkazalo kot najbolj primerna oblika dela, zato se ga v prihodnosti prostovoljno ne bodo posluževali. V nadaljevanju svetujemo in menimo, da imajo pravočasne prilagoditve podjetij izjemen pomen za poslovanje, saj tako lahko ohranjajo konkurenčnost na trgu, povečujejo obseg poslovanja in iščejo nove tržne priložnosti.
Ključne besede: prilagajanje poslovanja, epidemija, covid-19, delo od doma, gospodarstvo med epidemijo
Objavljeno v DKUM: 15.03.2022; Ogledov: 1144; Prenosov: 208
.pdf Celotno besedilo (779,21 KB)

2.
Odnosi med zaposlenimi v družinskem podjetju
Emina Ramčilović, 2019, diplomsko delo

Opis: Družinska podjetja predstavljajo specifično obliko podjetništva in so v sodobnem gospodarstvu vedno pogostejša. Odnosi v tovrstnih podjetjih so bili od nekdaj komplicirani zaradi prepletanja družinskih in poslovnih vezi. Slabi odnosi med zaposlenimi, bodisi družinskimi, bodisi nedružinskimi člani, v podjetjih predstavljajo resen problem za poslovanje podjetja. Boljši kot so odnosi, višja je stopnja motiviranosti, zavzetosti, pripadnosti in produktivnosti. Z lastno raziskavo smo s pomočjo intervjujev v družinskem podjetju iskali odgovore na sedem raziskovalnih vprašanj, ki so se nanašala na odnose med zaposlenimi, konflikte ter razlikovanje oziroma privilegiranje zaposlenih, ki so družinski člani, in tistih, ki niso družinski člani. Zanimalo nas je tudi, če so dobri družinski odnosi pogoj za uspešnost družinskega podjetja in ali odnosi med zaposlenimi vplivajo na zadovoljstvo pri delu, kakovost dela in poslovne rezultate. Ugotovili smo, da direktor ne dela razlik med zaposlenimi ter da morajo biti v gospodarskih družbah vsi člani enakopravni. Kljub temu smo ugotovili, da so pričakovanja od zaposlenih, ki so družinski člani, in tistih, ki niso, drugačna, saj se mnogo več zahteva in pričakuje od zaposlenih, ki so v sorodstvu. Kot je vsaka družina različna, tako se med seboj razlikujejo tudi družinska podjetja. Vsako je edinstveno. Področje je izjemno aktualno in zajema prepletanje znanstvenega, strokovnega in praktičnega pristopa. Raziskano podjetje posluje uspešno in se uspešno sooča z izzivi, ki jih prinaša družinsko podjetništvo. Ugotavljamo, da imajo pozitivni odnosi lahko pozitiven učinek na poslovanje podjetja. Če bodo odnosi med zaposlenimi dobri, bo nižja stopnja fluktuacije, kar podjetju posledično znižuje stroške in omogoča varčevanje s časom ter energijo.
Ključne besede: družinsko podjetništvo, družina, odnosi med zaposlenimi
Objavljeno v DKUM: 15.10.2019; Ogledov: 1333; Prenosov: 307
.pdf Celotno besedilo (505,17 KB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici