SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VREDNOSTNA ANALIZA KOT INTEGRALNI DEL RAZVOJA IZDELKA INVISIMAX
Emilija Mateja Lakičević, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi smo predstavili proces razvoja novih izdelkov ter metode in tehnike menedžmenta vrednosti. Vsebine smo praktično uporabili na izdelku Invisimax, ki je podajalnik toaletnega papirja. Razvoj izdelka Invisimax je bil razvit v sodelovanju s podjetjem Paloma in Ključavničarstvom Ajd. V praktičnem delu smo prikazali aplikacijo metod vrednostne analize v procesu razvoja novega izdelka Invisimax, pri čemer smo definirali funkcije izdelka, izvedli vrednostno analizo izdelka in izbrali najboljšo varianto izdelka. Na koncu smo še izvedli ekonomiko izdelka, stroškovno kalkulacijo in določitev lastne in prodajne cene izdelka.
Ključne besede: vrednostna analiza, razvoj izdelka, menedžment vrednosti, ekonomika izdelka
Objavljeno: 11.10.2010; Ogledov: 2023; Prenosov: 197
.pdf Celotno besedilo (1,73 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici