| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 147
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
VPLIV MYSPACE-A NA OBLIKOVANJE NEODVISNE GLASBENE POKRAJINE
Marko Širec, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu obravnavamo omreženo družbo kot produkt sprememb na področju informacijskih tehnologij ter novih medijev. Osredotoča se na družbene in medijske mreže, ki skozi virtualizacijo, decentralizacijo in dostopnost ustvarjajo nove pogoje za delovanje glasbene industrije. Od pregleda osnovnih teorij omreženosti se delo usmeri na virtualne skupnosti ter na nova simbolna okolja. Osrednji del naloge je posvečen družbeni spletni strani MySpace. S pomočjo etnografske raziskave, ki smo jo opravili v okviru 20-dnevne evropske turneje mariborske zasedbe Coma Stereo, bomo predstavili vlogo MySpace-a pri delovanju neodvisnih glasbenih skupin in organizatorjev na področju Zahodne, Srednje ter Južne Evrope.
Ključne besede: MySpace, omreženost, virtualnost, glasbena industrija, novi mediji, medkulturno komuniciranje
Objavljeno: 14.09.2009; Ogledov: 10610; Prenosov: 127
.pdf Celotno besedilo (1,75 MB)

6.
PODJETNIŠKA AKTIVNOST NA KOROŠKEM
Anja Marhl, 2009, diplomsko delo

Opis: Da bi se posameznik podal na podjetniško pot mora zaznati poslovno priložnost, hkrati pa mora imeti tudi ustrezno znanje oziroma sposobnosti. Odločitev za podjetništvo je vedno osebna odločitev. Posameznik se mora sam odločiti ali bo deloval kot podjetnik, ali pa se bo ukvarjal s čim drugim. Koroška regija je ena izmed najstarejših slovenskih industrijskih regij. Prevladujejo predelovalne dejavnosti (proizvodnja kovin in kovinskih izdelkov, proizvodnja iz gume in plastike ter proizvodnja tekstilij), ki zaposlujejo preko 70 % vseh zaposlenih v tej regiji. Največje težave v regiji so povezane s tekstilno in lesno industrijo, seveda pa na trg dela v zadnjem času neugodno vpliva tudi svetovna gospodarska kriza. V Koroški regiji se, po podatkih GEM-a, odloči za podjetništvo zaradi nujnosti večji odstotek ljudi kot povprečno v Sloveniji, manj kot v celotni Sloveniji pa se jih za podjetništvo določi zaradi priložnosti. Med podjetji prevladujejo mikro in mala podjetja, manj pa je večjih in srednje velikih podjetij. Glavne prednosti Koroške regije so razvoj turizma, dobro razvit podjetniški sektor in nekatera predelovalna podjetja, veliko priložnost za gospodarstvo in podjetništvo pa predstavlja bližina Avstrijske meje in s tem čezmejno sodelovanje. Tako v Sloveniji kot tudi na Koroškem, se za podjetništvo v večji meri odločajo moški kot ženske. Koroška podjetja so proizvodna, trgovinska, storitvena in v povprečju manjša podjetja. Kot že omenjeno, je prednost Koroške regije bližina meje z Avstrijo, zato v prihodnje pričakujemo, da se bo mednarodno sodelovanje še povečalo. Zaenkrat je glavni prodajni trg še vedno lokalni in regijski, zaostajata pa slovenski in mednarodni trg. V raziskavi smo opazili, da podjetja ki prodajajo svoje izdelke oziroma storitve na slovenskem trgu, povečini svoje blago tudi izvažajo. Na začetku samostojne poti je zelo pomemben motiv, zakaj se posameznik sploh odloči za svojo podjetniško pot. Kot osnovni motiv za ustanovitev podjetja so koroški podjetniki navedli potrebo po dosežkih oziroma želeli so izkoristiti znanje, ki ga imajo in pa tudi želja po neodvisnosti. Ključni problemi tekočega poslovanja so nestimulativna zakonodaja, neredno plačevanje kupcev/odjemalcev in pa finančna šibkost. Največ podjetnikov na Koroškem meni, da so vztrajni, ambiciozni in tekmovalni, hkrati pa pošteni in zaupanja vredni. Najbolj se pa spopadajo z obvladovanjem negotovosti in stresa.
Ključne besede: podjetništvo, podjetnik, podjetniške teorije, podjetniški proces, podjetniške lastnosti, Koroška, Slovenija
Objavljeno: 27.01.2010; Ogledov: 2020; Prenosov: 199
.pdf Celotno besedilo (2,12 MB)

7.
RAZLIKE MED SPOLOMA IN NJIHOV VPLIV NA PODJETNIŠTVO
Tamara Breznik, 2009, diplomsko delo

Opis: Ženske so bile s stereotipno vlogo v družbi zaznamovane skozi celotno zgodovino. Predvsem v času 2. svetovne vojne so se zaradi pomanjkanja moških, ki so bili na fronti, začele udejstvovati tudi v poklicih, za katere se je prej smatralo, da so moški. Kljub temu, da je danes drugače in da lahko ženska svojo pot izobraževanja in kariere izbira sama, se za njeno primarno nalogo še vedno šteje skrb za gospodinjstvo, moža ter otroke. Stereotipne predstave o vlogi ženske, so se pričele spreminjati v 90-ih letih prejšnjega stoletja, ko so slednje tudi v Sloveniji pričele izbirati podjetništvo kot obliko kariere. Navkljub rezultatom podjetij, ki jih vodijo ženske in ki so popolnoma primerljivi s podjetji pod vodstvom moških, imajo podjetnice še vedno komplekse pri izbiri dejavnosti. Majhni premiki, ki so bili povzročeni s strani različnih organizacij za vzpodbujanje ženskega podjetništva se sicer poznajo, a se za udejstvovanje v »moškem poklicu« še vedno odloči zelo malo žensk. Le-te vedno bolj spoznavajo določene prednosti podjetništva, med njimi fleksibilnost in več svobode, kar s pridom izkoristijo za boljše usklajevanje družine, doma in kariere. Vedno večjo samozavest podjetnicam dajejo tudi uspehi njihovih podjetij, ki so vzpodbuda in vzgled ostalim ženskam. Skozi raziskavo, ki smo jo v sklopu diplomske naloge izvedli v krogu podjetnikov in podjetnic, smo prišli do spoznanj, da anketirane osebe po večini menijo, da je podjetništvo želena izbira kariere in da moškim v poslu ni nič lažje kot ženskam. Zanimivo je, da tako menijo tudi anketirane ženske.
Ključne besede: socializacija // spolne vloge // spolne razlike // delitev dela // žensko delo // izobraževanje // zaposlovanje // ženski poklici // moški poklici // enakopravnost spolov // spolna diskriminacija // človekove pravice žensk // pravna ureditev zaposlenih // podjetništvo // podjetnik // podjetnica // razvoj podjetništva // stanje podjetništva // prednosti podjetništva // slabosti podjetništva // razlike med spoloma // žensko podjetništvo // motivacijski dejavniki // položaj podjetnic // kariera i
Objavljeno: 10.06.2010; Ogledov: 3906; Prenosov: 746
.pdf Celotno besedilo (612,03 KB)

8.
DIVERZIFICIRANA RAST NA PRIMERU PODJETJA RADIO CENTER D.O.O.
Anja Cvirn, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga predstavlja diverzificirano rast na primeru podjetja Radio Center d.o.o. Podjetje je precej uspešna radijska organizacija, ki se je pred leti odločila za izbrano strategijo širitve iz lokalne radijske postaje v nacionalno. Preden smo se podali v samo analizo podjetja in smotrnost uporaba obravnavane strategije, smo najprej povezali pojem diverzifikacije z osnovnimi pojmi v ekonomiji. Opredelili smo strateški management, navedli strategije, ki jih le ta vključuje in se podrobneje seznanili z opredelitvijo pojmov strategije rasti. Natančno smo opredelili pojem diverzifikacije, njene vrste in značilnosti, kdaj jo uporabljamo ter kakšne so njene priložnosti in nevarnosti. Sledil je analitičen del, ki je vključeval podrobno analiza ožjega in širšega okolja podjetja, na temelju katerega smo lahko podali rezultate diverzificirane rasti, ki je intenzivno potekala v obdobju od 2006 do 2008. Rezultati so verodostojni in tudi javno dostopni. Naloga se nadaljuje s predlogi za nadaljnjo širitev v letih od 2009 in 2011, ki smo jih nanizali na temelju predvidevanj, trenutnega trenda rasti in poslušanosti radia in po pogovoru z vodstvom podjetja. Diplomsko delo se zaključi z oceno predlagane strategije rasti in končnimi ugotovitvami.
Ključne besede: strateški management, strategija, diverzificirana rast, generična rast, analiza okolja, SWOT analiza, ocena predlagane strategije
Objavljeno: 10.06.2010; Ogledov: 2247; Prenosov: 334
.pdf Celotno besedilo (944,20 KB)

9.
NAČRT TRŽENJA ROMANTIČNEGA HOTELA RENESANSE KOT DEL POSLOVNEGA NAČRTA
Tanja Božič, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo oblikovali marketinški načrt romantičnega hotela Renesanse. V prvem delu diplomskega dela proučujemo teoretična izhodišča v povezavi z marketinškim načrtom. Pojasnili smo integralno vlogo marketinškega načrta v poslovnem načrtu podjetja. Opredelili smo ga kot pot, načine, možnosti za doseganje načrtovane prodaje podjetniških učinkov (izdelkov in/ali storitev). V drugem, praktičnem delu diplomskega dela predstavljamo celostno marketinško strategijo hotela Renesanse. Opredelili smo vizijo in poslanstvo podjetja, smotre, cilje podjetja, opravili smo raziskavo okolja in ugotavljali naše prednosti in slabosti (notranje okolje) ter priložnosti in nevarnosti (zunanje okolje).Določili smo celostno ponudbo hotela Renesanse in se osredotočili na nočitvene kapacitete, restavracijo, vinsko klet, wellness ter glavne in dopolnilne turistične programe. Cenovno politiko smo zasnovali z odločitvijo o določanju cene na podlagi razmerja kakovost ter dojemanju le-te s strani potencialnih ciljnih skupin, konkurence ter upoštevanju naše pozicije na trgu, krivulje povpraševanja in stroškov. Odločili smo se za politiko razlikovalnih in promocijskih cen. Distribucija se bo izvajala v okviru lastne prodajne službe ter preko posrednikov v turističnem gospodarstvu; predvsem turistične agencije, turistični operaterji (oboje selektivno), rezervacijski sistemi. Pri promociji in oglaševanju smo določili nosilce, mesta (lastna spletna stran, sejmi, tiskani mediji, radio in televizija) na katere bomo razporedili marketinška finančna sredstva. Procesiranju turistične storitve bomo namenili veliko pozornost saj odločilno vpliva na stopnjo zadovoljstva (pri udeležencih v turistični storitvi) in je lahko edinstvena konkurenčna prednost. Enako velja za »fizične dokaze«. V zadnjem delu diplomske naloge smo določili skupni marketinški proračun. V njem smo po nosilcih določili potrebna finančna sredstva, ki so nujna za uspešno udejanjanje marketinškega načrta hotela Renesanse. Na podlagi marketinškega načrta za hotel Renesanse bomo dosegali zastavljene cilje in tako posledično vplivali na visoko zadovoljstvo uporabnikov in zato na uspešno rast in razvoj v sodobnem spremenljivem poslovnem okolju.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: marketinški načrt, celostna marketinška strategija, marketinški splet (7P), ponudba, cenovna politika, distribucija, oglaševanje in promocija, ljudje, fizični dokazi, procesiranje.
Objavljeno: 20.09.2010; Ogledov: 3956; Prenosov: 949
.pdf Celotno besedilo (1,17 MB)

10.
OBVLADOVANJE STROŠKOV KAKOVOSTI ZA SERIJO HLADILNO-ZMRZOVALNIH APARATOV PODJETJA GORENJE, D.D.
Brane Jehart, 2010, diplomsko delo

Opis: Kakovost je kategorija, ki ima svojo vrednost, ceno in stroške. Podjetje mora za te stroške zagotavljati vse potrebne informacije, da je z njimi kar najbolj seznanjeno, saj lahko le ob zadostni informiranosti te stroške obvladuje oziroma zmanjšuje. Problem, ki ga rešujemo bomo prikazali skozi stroške neustrezne kakovosti, podrobneje so to notranji stroški odpravljanja napak, saj proizvodi še niso dosegli končnih uporabnikov. Serija neustreznih izdelkov zajema 586 hladilno-zamrzovalnih aparatov. Ti aparati so že odpremljeni v poslovne enote Gorenja v Avstriji, Nemčiji in na Poljskem. Neustrezno kakovost predstavlja priključen delovni kondenzator P0, ki lahko ob tokovni špici poči, kar potencialno predstavlja tudi nevarnost požara. Tehnična rešitev problema je v menjavi priključenega delovnega kondenzatorja P0, z delovnim kondenzatorjem P2. Predvideli smo dve možni alternativi popravila, in sicer popravilo aparatov na trgu ali popravilo aparatov v Velenju. Za obe alternativi smo predstavili vse potrebne postopke, od prvega koraka, ki predstavlja izvedbo zapore za neustrezne aparate, pa do popravila aparatov na trgu ali v Velenju. Ekonomska analiza stroškov neustrezne kakovosti aparatov je temelj za odločitev o načinu popravila. Rezultati analize nedvomno kažejo, da je popravilo ugodnejše, če aparate popravimo v Velenju. Na to odločitev vplivajo tudi dejavniki, ki jih ne moremo ovrednotiti s stroški, njihova ocena pa potrjuje pravilnost odločitve o načinu popravila
Ključne besede: // kakovost // neustrezna kakovost // stroški kakovosti // delovni kondenzator // popravilo izdelkov // stroški materiala //stroški dela // stroški storitev // način popravila //
Objavljeno: 20.10.2010; Ogledov: 1908; Prenosov: 67
URL Povezava na celotno besedilo

Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici