| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Podjetniški in finančni vidiki merjenja stopnje notranjega podjetništva na primeru podjetja x v kozmetični panogi
Doroteja Tanšek, 2017, magistrsko delo

Opis: Tema magistrske naloge se nanaša na področje notranjega podjetništva. Notranje podjetništvo je pomembno za doseganje konkurenčne prednosti podjetja; številna velika podjetja poskušajo z njegovo uvedbo v organizacijo vpeljati način razmišljanja in sposobnost izkoriščanja novih potencialov, ki so značilna za start-up podjetja, ter s tem izboljšati poslovanje. Zaposleni v podjetju, ki razmišljajo kot podjetniki, so gonilo napredka podjetja, saj z obstoječimi resursi poskušajo izkoristiti nove priložnosti, ki se jim porajajo, in s tem razvijajo nove (ali pa samo izboljšujejo obstoječe) produkte, storitve in procese v podjetju. V magistrskem delu smo se osredotočili na preučevanje podjetniških in finančnih vidikov merjenja stopnje notranjega podjetništva na ravni podjetja. Na osnovi študije primera smo najprej ugotovili, ali je v podjetju X v kozmetični panogi prisotno notranje podjetništvo in nadalje omenjeno stopnjo tudi izmerili. Kar se dotika področja finančnih vidikov notranjega podjetništva, smo analizirali računovodenje notranjepodjetniških projektov, saj to predstavlja pomembno povezavo med področjem notranjega podjetništva in računovodstvom. To analizo smo izvedli s pomočjo metode intervjuja. Študija primera je pokazala, da je mogoče v podjetju X najti zametke notranjega podjetništva, čeprav to še ni razvito v polni meri. Podjetje X ima za njegov razvoj ustrezno vodstveno podporo, kulturo podjetja in delno oblikovano notranjepodjetniško strategijo. Okolje podjetja je naklonjeno inovativnosti, izboljšavam in ustvarjalnosti. Podjetje X mora za nadaljnji razvoj koncepta notranjega podjetništva preoblikovati strukturo in organizacijo poslovanja, da bo ta bolj v podporo notranjemu podjetništvu. Računovodenje projektov je v preučevanem podjetju prisotno; informacije, pridobljene skozi razne računovodske metode, podjetje prepoznava kot izjemno pomembne in ključne pri odločanju o poteku posameznega projekta. Iz pridobljenih rezultatov študije primera podjetja X sklepamo, da je notranje podjetništvo že precej znan koncept, predvidevamo lahko, da ga bo čedalje več srednje velikih in velikih podjetij uporabilo za osvežitev poslovanja.
Ključne besede: notranje podjetništvo, notranji podjetnik, merjenje stopnje notranjega podjetništva, računovodenje projektov, študija primera v kozmetični panogi, diagram Podjetniške orientacije
Objavljeno v DKUM: 07.07.2017; Ogledov: 1433; Prenosov: 48
.pdf Celotno besedilo (1,09 MB)

2.
TRAJNOSTNO PODJETNIŠTVO V SLOVENIJI IN NA DANSKEM
Doroteja Tanšek, 2013, diplomsko delo

Opis: Diplomski seminar proučuje stanje trajnostnega razvoja (skupaj s kazalniki trajnostnega razvoja) v Sloveniji in na Danskem, ki je podlaga za vpeljavo oziroma usmeritev v trajnostno podjetništvo – dobičkonosno, vendar ljudem in okolju prijazno. V seminarju je tako najprej razčlenjen trajnostni razvoj s pripadajočimi kazalniki kot pogojem za trajnostno podjetništvo. Nadalje sem se lotila razčlenitve možnih sestavnih oblik trajnostnega podjetništva – okoljskega, socialnega ter ekonomskega podjetništva. S pomočjo Eurostatove raziskave je ugotovljena zastopanost kazalnikov trajnostnega razvoja v Sloveniji in na Danskem ter institucionalni okvir obeh držav – to so predpisi, znanja in sposobnosti posameznikov za trajnostno podjetništvo ter vrednote in vidiki glede trajnostnega podjetništva prebivalcev posamezne države. Splošna ugotovitev je, da je Danska začela s trajnostnim razvojem veliko prej kot Slovenija, zato kaže na številnih področjih boljše rezultate; zanimivo pa je, da kljub hitrejši vpeljavi trajnostnega razvoja in boljši ekonomski situaciji število malih in srednje velik podjetij, ki ponujajo zelene izdelke in storitve na Danskem, ni večje kot v Sloveniji. Ima pa Danska vsekakor boljše pogoje za razvoj trajnostnega podjetništva, saj država spodbuja nastanek tovrstnih podjetij, jim podeljuje subvencije, lažje pridobijo bančna posojila in imajo na voljo več informacij ter možnosti svetovanja glede vpeljave koncepta trajnostnega podjetništva, kot jih imajo na voljo podjetja v Sloveniji. Državi kažeta pozitivno sliko, kar se dotika vpeljave trajnostnega podjetništva, in visoko stopnjo ozaveščenosti glede okoljske problematike.
Ključne besede: Trajnostni razvoj, trajnostno podjetništvo, institucionalni okvir Danske, institucionalni okvir Slovenije, trajnostno podjetništvo v MSP v Sloveniji, trajnostno podjetništvo v MSP na Danskem.
Objavljeno v DKUM: 25.10.2013; Ogledov: 2661; Prenosov: 362
.pdf Celotno besedilo (1,27 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici