| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA OKOLJSKIH INVESTICIJ V SLOVENIJI
Doroteja Ketiš, 2012, diplomsko delo

Opis: Okolje in ekonomija se zdita kot nasprotni si področji, pa vendar lahko ugotovimo, da sta drug drugemu potrebna in da ekonomija nikakor ni samozadostna. V preseku ekoloških in okoljskih teorij je nastala nova veda, to je okoljska ekonomika, ki razlaga, kako s trajnostnim razvojem doseči sožitje med gospodarskimi subjekti in njihovim naravnim, socialnim ter poslovnim okoljem. V vlogi uresničevalca trajnostnega razvoja nastopajo okoljske investicije, ki pomenijo financiranje tistih projektov, kateri rešujejo tako osnovne, kot tudi zelo kompleksne okoljske probleme in pogosto izhajajo iz okoljskih inovacij. Poznamo različne vrste financiranja tovrstnih naložb, pri čemer so najpomembnejše različne oblike nepovratnih sredstev in posebne vrste kreditiranja s strani določenih pristojnih institucij. Okoljske investicije v Sloveniji v zadnjih desetih letih ves čas naraščajo in se gibljejo visoko nad evropskim povprečjem. Ob doseženi določeni stopnji razvitosti procesov in proizvodov v Sloveniji v smislu zmanjšanja okoljskih vplivov, je pričakovati upad okoljskih investicij oziroma uravnovešenje na določeni letni ravni.
Ključne besede: Okolje, Redkost, Trajnost, Investicije, Financiranje, Okoljsko podjetništvo, Okoljske inovacije, Okoljske investicije
Objavljeno: 17.12.2012; Ogledov: 1261; Prenosov: 102
.pdf Celotno besedilo (1,01 MB)

2.
Stopnja zrelosti projektne organizacijske strukture in njen vpliv na uspešnost izvajanja projektov v slovenskih občinah
Doroteja Ketiš, 2017, magistrsko delo

Opis: Večina razvoja občin v Sloveniji se uresničuje skozi projekte. Proučevanje uspešnosti izvajanja projektov in iskanje vzrokov za dobljene rezultate projektov, se po izsledkih opravljenih raziskav, izkazuje za smiselno. Niti polovica projektov, izvajanih v slovenskih občinah, ni v celoti uspešnih, zato je potreba po izboljšavah in vpeljavi sodobnih znanj in konceptov vodenja vse večja. Predstavitev projektnega managementa in natančneje modelov zrelosti projektne organizacijske strukture, kot orodij za upravljanje projektov v slovenskih občinah, kaže svojo uporabno vrednost z več vidikov in lahko v prihodnje pomembno prispeva k izpolnjevanju strategij in doseganju ciljev slovenskih občin skozi uspešno in učinkovito izvajanje projektov na vseh ravneh. V magistrski nalogi obravnavamo korelacijo med uspešnim izvajanjem projektov in projektnim managementom, s poudarkom na uporabi projektne organizacijske strukture in doseganju višje stopnje njene razvitosti s pomočjo modelov projektne organizacijske zrelosti.
Ključne besede: projekt, občina, projektni management, zrelost
Objavljeno: 11.12.2017; Ogledov: 268; Prenosov: 45
.pdf Celotno besedilo (2,38 MB)

3.
Prisotnost ročnih del v tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Doroteja Ketiš, 2019, magistrsko delo

Opis: Že v prazgodovini so se ljudje ukvarjali z ročnodelskimi dejavnostmi, ki so se skozi zgodovino razvile in izpopolnjevale ter so prisotne še danes. Ročna dela in ustvarjalne dejavnosti nasploh povečujejo možnosti za večjo ustvarjalnost, motorične spretnosti ter blagodejno vplivajo na počutje. Prisotne niso samo v vsakdanjem življenju, ampak tudi v šoli ter umetniški praksi. V teoretičnem delu smo se osredotočili na ročna dela. Zapisali smo njihov pregled skozi zgodovino po obdobjih od predkamene dobe vse do danes. V sklopu tega smo opisali izbrana ročna dela. Posebno pozornost smo namenili pomembnim lastnostim ročnih del. Ob tem smo se osredotočili tudi na uveljavljanje ročnih del v pedagoškem procesu. V nadaljevanju smo izpostavili prisotnost ročnih del v umetniški praksi. Zanimal nas je tudi vpliv ročnodelskih dejavnosti na počutje. V empiričnem delu smo želeli preveriti stanje na področju ukvarjanja z ročnimi deli tako z vidika učencev kot z vidika učiteljev, ki izvajajo tovrstne dejavnosti. Zanimalo nas je, ali se učenci v tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju ukvarjajo s kakšnim ročnim delom, v kakšni obliki so ročna dela prisotna v osnovni šoli ter kakšna je povezanost med ročnimi deli in počutjem učencev ob ukvarjanju z ročnimi deli oziroma ustvarjanju. Pozornost smo namenili tudi učiteljem, ki izvajajo tovrstne aktivnosti v osnovni šoli, kjer nas je zanimalo, ali ročna dela, s katerimi se ukvarjajo, izvajajo tudi v šoli ter v kakšni obliki. Osredotočili smo se na obstoj razlik glede na stratum učencev. Rezultati anketnega vprašalnika so pokazali, da so v večini anketiranih šol ročna dela prisotna v obliki krožkov, v primestnih šolah je delež tovrstnih dejavnosti večji kot v mestnih šolah. Učenci se na splošno v večini ne ukvarjajo z ročnim delom. Ročnodelske dejavnosti na počutje učencev vplivajo pozitivno. Ob tem v večini učenci svoj prosti čas preživljajo s prijatelji v fizični obliki ali se gibljejo v naravi. Kaže se tudi povezanost v ukvarjanju z ročnimi deli in uporabo socialnih omrežij (tisti, ki se ukvarjajo z ročnim delom, manj uporabljajo socialna omrežja). Učitelji, ki se ukvarjajo z ročnimi deli, jih v večini tudi izvajajo v šoli, najpogosteje pri pouku likovne umetnosti, nekaj pa tudi pri interesnih dejavnostih.
Ključne besede: ročna dela, ustvarjalnost, motorične sposobnosti, interesna dejavnost
Objavljeno: 27.03.2019; Ogledov: 163; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (1,85 MB)

Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici