| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA POGOJEV ZA IZVAJANJE GIBALNIH DEJAVNOSTI V NEKATERIH POMURSKIH VRTCIH
Doris Vučko, 2011, diplomsko delo

Opis: Pri diplomski nalogi z naslovom Analiza pogojev za izvajanje gibalnih dejavnosti v nekaterih pomurskih vrtcih smo želeli ugotoviti, kakšne pogoje imajo otroci za gibalni razvoj v vrtcu. V teoretičnem delu smo se podrobneje poglobili v gibalni razvoj otrok v različnih starostnih obdobjih ter pomenu gibalnih dejavnosti za celostni in gibalni razvoj otroka, pregledali smo zakonsko predpisane pogoje in normative za izvajanje gibalnih dejavnosti v vrtcu ter proučili kompetence vzgojitelja na področju gibanja. V empiričnem delu naloge smo uporabili kavzalno-neeksperimentalno metodo, kjer smo za pridobivanje podatkov razdelili anketni vprašalnik 57-im vzgojiteljem v petih pomurskih vrtcih, ki so zaposleni na delovnem mestu vzgojitelj predšolskih otrok. Namen diplomske naloge je bil analizirati pogoje za izvajanje gibalnih dejavnosti v pomurskih vrtcih. Ugotovili smo, da v pomurskih vrtcih za gibalne dejavnosti največkrat uporabljajo kar igralnico, saj drugih dovolj primernih gibalnih prostorov skoraj ni. Zunanji prostor večine vrtcev ponuja tako asfaltne kot travnate površine. O opremljenosti s športnimi pripomočki so vzgojiteljice mnenja, da je v vrtcih zadovoljiva. Ugotovili smo, da po dodatnih izobraževanjih s področja gibanja posegajo vzgojiteljice z nižjo izobrazbo in da večina vzgojiteljev ne glede na naziv občasno spremlja strokovno literaturo.
Ključne besede: Ključne besede: gibalni razvoj otrok, kadrovski pogoji, materialni pogoji za gibanje, zakonski normativi, kompetence vzgojitelja.
Objavljeno: 05.09.2011; Ogledov: 1627; Prenosov: 121
.pdf Celotno besedilo (463,07 KB)

2.
PRIPRAVA MODELOV PREIZKUSA ZNANJA PRI PREDMETU NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA S POUDARKOM NA NARAVOSLOVNIH VSEBINAH
Doris Vučko, 2012, diplomsko delo

Opis: Testi znanja so ena izmed oblik preverjanja znanja, brez katerih v učnem procesu preprosto ne gre, zato smo se v našem diplomskem delu osredotočili prav na njih. Namen diplomskega dela je bil sestaviti nabor nalog za teste znanja pri predmetu naravoslovje in tehnika za četrti razred. Iz sestavljenih nalog smo po pravilih sestavili model testa. Pripravljene naloge so lahko učiteljem v pomoč pri sestavi njihovih testov. Najprej smo se osredotočili na pravila sestavljanja testov znanja, saj brez njih ne moremo sestaviti kakovostnega testa. Zanimalo nas je tudi, kakšen pogled imajo učitelji na sestavljanje testov znanja, zato smo izvedli kratko raziskavo, s katero smo ugotovili, da še zmeraj obstajajo učitelji, ki ne vedo sestaviti dobrega testa znanja. Izhajajoč iz teh ugotovitev smo sestavili 38 nalog, ki upoštevajo vse taksonomske stopnje po Bloomu.
Ključne besede: preverjanje znanja, testi znanja, naravoslovje in tehnika, cilji in standardi znanja, četrti razred
Objavljeno: 18.10.2012; Ogledov: 3985; Prenosov: 618
.pdf Celotno besedilo (1,59 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici