| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Didaktični razvoj e-učnega gradiva za mehanske preizkuse
Dominik Trstenjak, 2013, diplomsko delo

Opis: E-izobraževanje je izobraževanje, ki ga izvajamo s pomočjo sodobnih informacijskih in telekomunikacijskih tehnologij. Izobraževalne vsebine, komunikacija med udeleženci ter mentorji in vse ostale aktivnosti izobraževanja so v elektronski obliki (»E-izobraževanje«, 2012). E-izobraževanje ni namenjeno samo šolskemu izobraževanju, ampak tudi vsesplošnemu izobraževanju, h kateremu spadajo vse vrste izobraževanja po končanem formalnem izobraževanju. Z uvajanjem e-izobraževanja se tradicionalne vloge učenca, učitelja, učne tehnologije in učne vsebine premešajo. Vloga učitelja je usmerjanje učnega procesa, v katerem učenec prevzema aktivno vlogo. E-izobraževanje ima veliko več prednosti kot slabosti, kar učitelje spodbuja k uporabi le tega. Pomembno je, da pri e-izobraževanju dobimo podatek, koliko se je učenec že naučil in koliko še mu manjka, kar ugotovimo s sprotnim ali s končnim preverjanjem znanja. Na koncu e-izobraževanja naredimo evalvacijo, ki je dobrohotna, konstruktivna dejavnost in je normalna sestavina e-izobraževanja, namenjena predvsem razvoju. Posebna pozornost je namenjena metodologiji priprave e-učnega gradiva. Predstavljen je vodnik za vsakogar, ki razmišlja o e-izobraževanju in razvoju e-učnih gradiv. E-učna gradiva morajo biti vsebinsko integrirana ter usklajena z vsebinskimi in didaktičnimi usmeritvami učnega načrta. Prednost e-učnih gradiv je predvsem v pestrosti multimedijskih in interaktivnih elementov, ki omogočajo nazornejšo predstavo, večje razumevanje vsebin in konceptov ter povečujejo aktivno vlogo učenca pri pouku. Materiali so med uporabo obremenjeni z različnimi vrstami obremenitev, zato ne moremo uporabiti samo ene metode, da bi napovedali njihovo obnašanje. V diplomski nalogi so predstavljeni natezni in upogibni preizkus ter preizkus trdote po Brinellu. Empirični del je osredotočen na izdelavo e-učnega gradiva.
Ključne besede: E-izobraževanje, e-učno gradivo, multimedija, mehanski preizkusi, natezni preizkus, upogibni preizkus, preizkus trdote po Brinellu.
Objavljeno: 14.05.2013; Ogledov: 928; Prenosov: 116
.pdf Celotno besedilo (3,49 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici