| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
The development of e-banking services quality measurement instrument : MPQe-BS
Domen Malc, Jasmina Dlačić, Aleksandra Pisnik, Borut Milfelner, 2023, izvirni znanstveni članek

Opis: Perceived service quality is a well-researched concept in the marketing literature. Several measurement scales have been proposed, including for banking services, but most apply to the physical service environment. On the other hand, there is a lack of instruments available to measure the quality of banking services in a digital environment. Nowadays, especially pushed by the COVID-19 situation and sustainable development goals promoted by the United Nations, digitalization of services is a new normal. It is often perceived as a green banking practice and a prerequisite to contribute to the SDGs and environment per se. The purpose of this paper is to develop and validate a perceived quality scale of e-banking services. The proposed measurement model was tested on a convenience sample of 335 respondents from Slovenia and Croatia via web-based questionnaires. Content validity, construct validity, dimensionality, and discriminant validity were assessed with EFA and CFA. The results prove that the instrument is appropriate for measuring the perceived quality of e-banking services. It measures six dimensions: efficiency, availability, contact, design, security, and fulfillment. Additional group analysis shows that the scale applies to different cultural contexts. The main limitation of the research is that the instrument measures only the perceived quality of e-banking services provided through online channels. The main theoretical and managerial implications are also discussed.
Ključne besede: perceived quality, customer satisfaction, e-banking
Objavljeno v DKUM: 16.02.2024; Ogledov: 399; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (561,33 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Vpliv kontekstualnih dejavnikov nakupa na zaznave cenovne nepravičnosti in pritožbeno vedenje odjemalcev
Domen Malc, 2023, doktorska disertacija

Opis: V doktorski disertaciji se osredotočamo na zaznave cenovne nepravičnosti in njihov vpliv na pritožbeno vedenje odjemalcev v različnih kontekstih. Temeljni cilj doktorske disertacije je oblikovati in empirično preveriti model zaznav cenovne nepravičnosti. V okviru modela želimo pojasniti tudi vlogo čustev v tem kontekstu in njihov vpliv na vedenje odjemalcev. Model hkrati testiramo tudi ob pogojih visoke in nizke vpletenosti odjemalcev in ob upoštevanju interakcije mesta nakupa z mestom referenčne transakcije. Za dosego zastavljenih ciljev v teoretičnem delu disertacije najprej podrobno predstavimo cene in njihovo vlogo v marketingu. Posvetimo se tudi strategijam cenovnega razlikovanja in posebej izpostavimo izzive, ki jih za to področje predstavlja uporaba večkanalne strategije marketinških poti. Sledi podroben pregled literature na temo zaznavanja cen, ki predstavlja osnovo za razumevanje našega osrednjega koncepta: zaznane cenovne nepravičnosti. To opredelimo kot odjemalčeve zaznave pravičnosti, sprejemljivosti in razumnosti cenovnih razlik in nanje vezana čustva. Predstavimo še obstoječe pristope k merjenju tega koncepta in dosedanje ugotovitve o zaznavah cenovne nepravičnosti v večkanalnem okolju. Posvetimo se tudi preostalim ključnim konceptom pričujoče raziskave – čustvom, pritožbenemu vedenju in vpletenosti odjemalcev, ob tem pa pojasnimo tudi predhodna dognanja glede njihove povezanosti z zaznano cenovno nepravičnostjo. Na osnovi teoretičnega pregleda oblikujemo štiri glavne hipoteze, ki predvidevajo povezovanje vseh obravnavanih konceptov in tvorijo naš konceptualni model. Empirično preverjanje modela poteka skozi dve eksperimentalni študiji ob uporabi eksperimentalnih scenarijev. Analiza zbranih podatkov obsega deskriptivno statistiko in korelacijske analize, osrednji del pa temelji na modeliranju strukturnih enačb. Pri tem v prvi študiji zaradi njene pilotne narave in nekoliko manjšega vzorca uporabimo pristop MIMIC z metodo delnih najmanjših kvadratov (PLS-SEM), v drugi pa ob večjem vzorcu in z namenom testiranja teorije pristop SMM po kovariančni metodi (CB-SEM). Analize razkrijejo, da negativni čustveni odzivi na razliko v ceni vodijo do višje stopnje zaznane cenovne nepravičnosti, medtem ko pozitivni odzivi znižujejo stopnjo nepravičnosti (H1a). Samo negativni čustveni odzivi pa imajo pomemben vpliv na verjetnost pojavljanja pritožbenega vedenja – konkretno posrednega javnega pritožbenega vedenja in posrednega zasebnega pritožbenega vedenja (H1b). Pomemben dejavnik pritoževanja je tudi zaznana cenovna nepravičnost, ki vodi do višje verjetnosti neposrednega pritožbenega vedenja in višje verjetnosti posrednega zasebnega pritožbenega vedenja, vendar pa ob naraščanju zaznane nepravičnosti pada verjetnost javnega pritoževanja (H2). Preostali dve raziskovalni hipotezi ovržemo, saj ne vpletenost odjemalcev (H3) in ne interakcija mesta nakupa z mestom referenčne transakcije (H4) nimata vpliva na povezave med obravnavanimi konstrukti.
Ključne besede: Cenovna nepravičnost, zaznavanje cen, vedenje odjemalcev, pritožbeno vedenje, čustveni odzivi, vpletenost odjemalcev, večkanalni pristop, modeliranje strukturnih enačb
Objavljeno v DKUM: 29.11.2023; Ogledov: 634; Prenosov: 148
.pdf Celotno besedilo (3,90 MB)

3.
Marketing – Temeljni koncepti in njihova uporaba v digitalnem okolju : Praktikum
Matjaž Iršič, Domen Malc, Borut Milfelner, Aleksandra Pisnik, 2021

Opis: Praktikum je namenjen študentom prvega letnika dodiplomskega študija na Ekonomsko-poslovni fakulteti za delo pri vajah predmeta Osnove marketinga in se uporablja kot dopolnilo k drugi izdaji monografije Marketing – Temeljni koncepti in njihova uporaba v digitalnem okolju. Praktikum zajema 10 poglavij in zajema naslednja osnovna področja marketinga: opredelitev marketinga, marketinško okolje, temeljni marketinški koncepti, spoznavanje odjemalcev, raziskave za potrebe marketinga, načrtovanje strategij marketinga, izdelek, cena, marketinške poti in marketinško komuniciranje. Vsako poglavje sledi enaki strukturi: študijski primer, vprašanja iz primera, vprašanja za utrjevanje in vaje za utrjevanje, ki so namenjene poglobljenemu razmisleku o obravnavni temi.
Ključne besede: osnove marketinga, temeljni koncepti, marketinški splet, digitalno okolje, marketinške strategije
Objavljeno v DKUM: 22.03.2021; Ogledov: 1389; Prenosov: 142
URL Povezava na datoteko

4.
Mobbing in Slovenia : prevalence, mobbing victim characteristics, and the connection with post-traumatic stress disorder
Damijan Mumel, Sanja Jan, Sonja Treven, Domen Malc, 2015, izvirni znanstveni članek

Opis: An increasing number of organizations face the problem of mobbing, which represents a serious, widespread problem with numerous consequences for victims, organizations, and society. We also recognize the connection this phenomenon has with the emergence of post-traumatic stress disorder (PTSD). PTSD poses one of the most critical consequences for victims of mobbing, who mostly consist of employees at lower organizational levels. Our research focuses on the prevalence of mobbing in Slovenia, its correlation to PTSD, and some differences in the subjective and objective assessments of being exposed to mobbing. We found that the prevalence of mobbing in Slovenia can be compared to some previous assessments as well as data from other countries. Among the study´s participants, 24% could be classified as regular victims of mobbing. For the first time, we link mobbing with PTSD using a Slovenian sample. We also recorded some interesting differences between subjective and objective assessments of mobbing, thereby indicating the importance of subjective conceptualizations of mobbing acts, which should be investigated in greater detail in future research.
Ključne besede: mobbing, post-traumatic stress disorder, prevalence, subjective and objective assessment, workplace health
Objavljeno v DKUM: 03.04.2017; Ogledov: 1657; Prenosov: 203
.pdf Celotno besedilo (1,55 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
CENOVNA (NE)PRAVIČNOST: DEJAVNIKI IN NJENE POSLEDICE
Domen Malc, 2013, magistrsko delo

Opis: Z našo nalogo smo se osredotočili na koncept cenovne pravičnosti, dejavnike, ki vplivajo na oblikovanje zaznav cenovne pravičnosti in njene posledice. V teoretičnem uvodu smo opredelili področje vedenja odjemalcev, proces vrednotenja in njegovo vlogo na področju vedenja odjemalcev. Natančneje smo predstavili koncept cene in nekaj osnovnih izsledkov psihološkega raziskovanja, osredotočenega na zaznavanje cen. V drugem delu smo podrobneje obravnavali opredelitev koncepta cenovne pravičnosti. S pregledom štirih temeljnih teorij cenovne pravičnosti - teorije koristnosti transakcij teorije izgledov, teorije enakovrednosti in teorije postopkovne pravičnosti - smo oblikovali podlago za razpravo o različnih dejavnikih, ki vplivajo na zaznave cenovne pravičnosti. Po zaključku teoretičnega pregleda smo pregledali posledice zaznav cenovne pravičnosti na odnos med odjemalcem in ponudnikom. Na podlagi teoretičnih izhodišč smo izvedli našo raziskavo. Ugotovili smo, da: - med posameznimi dejavniki ni statistično pomembnih razlik pri vplivu na zaznave cenovne pravičnosti; - je zaznana cenovna (ne)pravičnost pomembno povezana z intenzivnostjo odziva odjemalcev; - med ženskami in moškimi ni pomembnih razlik v zaznavanju cenovne pravičnosti; - med oceno povprečnega družinskega prihodka in ocenami cenovne pravičnosti obstaja pomembna linearna povezava.
Ključne besede: Cenovna pravičnost, vedenje odjemalcev, zaznavanje cen, teorija enakovrednosti.
Objavljeno v DKUM: 13.11.2013; Ogledov: 2493; Prenosov: 430
.pdf Celotno besedilo (1,27 MB)

Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici