| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Marketing – Temeljni koncepti in njihova uporaba v digitalnem okolju
Matjaž Iršič, Domen Malc, Borut Milfelner, Aleksandra Selinšek, 2021

Opis: Praktikum je namenjen študentom prvega letnika dodiplomskega študija na Ekonomsko-poslovni fakulteti za delo pri vajah predmeta Osnove marketinga in se uporablja kot dopolnilo k drugi izdaji monografije Marketing – Temeljni koncepti in njihova uporaba v digitalnem okolju. Praktikum zajema 10 poglavij in zajema naslednja osnovna področja marketinga: opredelitev marketinga, marketinško okolje, temeljni marketinški koncepti, spoznavanje odjemalcev, raziskave za potrebe marketinga, načrtovanje strategij marketinga, izdelek, cena, marketinške poti in marketinško komuniciranje. Vsako poglavje sledi enaki strukturi: študijski primer, vprašanja iz primera, vprašanja za utrjevanje in vaje za utrjevanje, ki so namenjene poglobljenemu razmisleku o obravnavni temi.
Ključne besede: osnove marketinga, temeljni koncepti, marketinški splet, digitalno okolje, marketinške strategije
Objavljeno: 22.03.2021; Ogledov: 202; Prenosov: 37
URL Povezava na datoteko

2.
Mobbing in Slovenia
Damijan Mumel, Sanja Jan, Sonja Treven, Domen Malc, 2015, izvirni znanstveni članek

Opis: An increasing number of organizations face the problem of mobbing, which represents a serious, widespread problem with numerous consequences for victims, organizations, and society. We also recognize the connection this phenomenon has with the emergence of post-traumatic stress disorder (PTSD). PTSD poses one of the most critical consequences for victims of mobbing, who mostly consist of employees at lower organizational levels. Our research focuses on the prevalence of mobbing in Slovenia, its correlation to PTSD, and some differences in the subjective and objective assessments of being exposed to mobbing. We found that the prevalence of mobbing in Slovenia can be compared to some previous assessments as well as data from other countries. Among the study´s participants, 24% could be classified as regular victims of mobbing. For the first time, we link mobbing with PTSD using a Slovenian sample. We also recorded some interesting differences between subjective and objective assessments of mobbing, thereby indicating the importance of subjective conceptualizations of mobbing acts, which should be investigated in greater detail in future research.
Ključne besede: mobbing, post-traumatic stress disorder, prevalence, subjective and objective assessment, workplace health
Objavljeno: 03.04.2017; Ogledov: 851; Prenosov: 109
.pdf Celotno besedilo (1,55 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
CENOVNA (NE)PRAVIČNOST: DEJAVNIKI IN NJENE POSLEDICE
Domen Malc, 2013, magistrsko delo

Opis: Z našo nalogo smo se osredotočili na koncept cenovne pravičnosti, dejavnike, ki vplivajo na oblikovanje zaznav cenovne pravičnosti in njene posledice. V teoretičnem uvodu smo opredelili področje vedenja odjemalcev, proces vrednotenja in njegovo vlogo na področju vedenja odjemalcev. Natančneje smo predstavili koncept cene in nekaj osnovnih izsledkov psihološkega raziskovanja, osredotočenega na zaznavanje cen. V drugem delu smo podrobneje obravnavali opredelitev koncepta cenovne pravičnosti. S pregledom štirih temeljnih teorij cenovne pravičnosti - teorije koristnosti transakcij teorije izgledov, teorije enakovrednosti in teorije postopkovne pravičnosti - smo oblikovali podlago za razpravo o različnih dejavnikih, ki vplivajo na zaznave cenovne pravičnosti. Po zaključku teoretičnega pregleda smo pregledali posledice zaznav cenovne pravičnosti na odnos med odjemalcem in ponudnikom. Na podlagi teoretičnih izhodišč smo izvedli našo raziskavo. Ugotovili smo, da: - med posameznimi dejavniki ni statistično pomembnih razlik pri vplivu na zaznave cenovne pravičnosti; - je zaznana cenovna (ne)pravičnost pomembno povezana z intenzivnostjo odziva odjemalcev; - med ženskami in moškimi ni pomembnih razlik v zaznavanju cenovne pravičnosti; - med oceno povprečnega družinskega prihodka in ocenami cenovne pravičnosti obstaja pomembna linearna povezava.
Ključne besede: Cenovna pravičnost, vedenje odjemalcev, zaznavanje cen, teorija enakovrednosti.
Objavljeno: 13.11.2013; Ogledov: 1655; Prenosov: 298
.pdf Celotno besedilo (1,27 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici