| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ZELENI IT: OSNOVE, STANDARDI IN VPLIV NA OKOLJE
Dimitar Ivanovski, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu obravnavamo zeleno IT ter prednosti in slabosti trajnosti. Opisali smo prepletanje poslovanja, IT in okolja ter vpliv, ki ga imajo na družbo. Pregledali smo standarde na področju zelene IT. Podrobneje smo predstavili standarda ISO 14001 in koncept nenehnega izboljševanja. Predstavili smo sistem ravnanja z okoljem. Pokazali smo, da lahko izbrane procese standarda oblikujemo s pomočjo BPMN, ki so nam potem pomagali pri oblikovanju prototipne IT-rešitve. Zaključili smo, da s pomočjo zelene IT ustvarjamo temeljne vrednote in pozitivno vplivamo na okolje.
Ključne besede: zelena IT, okolje, trajnost, ISO 14001, EMS.
Objavljeno: 13.09.2013; Ogledov: 1611; Prenosov: 169
.pdf Celotno besedilo (4,41 MB)

2.
Mobilna uporabniška izkušnja: Vzorci in smernice
Dimitar Ivanovski, 2017, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi smo raziskovali področje mobilne uporabniške izkušnje ter se osredotočili na domorodne mobilne aplikacije. V raziskavi so bili primarni cilji raziskovati, kaj je mobilna uporabniška izkušnja, določiti smo želeli pomembnejše mobilne vzorce, ki lahko vplivajo na mobilno uporabniško izkušnjo ter določiti, kako snovati in meriti mobilno uporabniško izkušnjo. Sekundarni cilji so bili raziskovati, kako posamezni vzorec vpliva na mobilno uporabniško izkušnjo, kateri so izzivi merjenja za posamezni vzorec, tako na splošno kot za celotno mobilno uporabniško izkušnjo. V magistrski nalogi smo na osnovi raziskovalnega vprašanja in identificiranih mobilnih vzorcev izdelali teoretični model, ki nam je omogočil, da jasno opredelimo koncepte in povezave med koncepti. Praktični del magistrske naloge, ki je temeljil na teoretičnem modelu, je pokazal, kako izvesti raziskavo na že obstoječi mobilni aplikaciji s pomočjo študije primera in statistike. Za potrebe študije primera smo naključno izbrali 41 udeležencev, ki so nam lahko pomagali pri izvedbi metodološke triangulacije zbiranja podatkov. S pomočjo udeležencev smo zbirali kvantitativne in kvalitativne podatke ter tako pridobili empirične podatke, na podlagi katerih smo zadane hipoteze preverjali. Rezultat študije primera in poglavitna ugotovitev magistrske naloge sta pokazala, da se mobilna uporabniška izkušnja razlikuje od namizne ter da obstaja veliko vzorcev, ki lahko izboljšajo ali poslabšajo mobilno uporabniško izkušnjo. Prav tako je pokazala, da ne obstaja dober ali slab vzorec, prava ali napačna kombinacija vzorcev, temveč, da morajo obstajati različne aplikacije, ki lahko ustrezajo različnim ciljnim skupinam mobilnih uporabnikov.
Ključne besede: mobilne, aplikacije, uporabniška, izkušnja, merjenje, študija primera
Objavljeno: 21.02.2017; Ogledov: 754; Prenosov: 119
.pdf Celotno besedilo (6,03 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici