| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 59
Na začetekNa prejšnjo stran123456Na naslednjo stranNa konec
1.
Slovenska podjetja in značilnosti poslovnega prestrukturiranja
Dijana Močnik, Katja Crnogaj, Barbara Bradač Hojnik, Karin Širec, 2021

Opis: V prvem delu raziskave smo se posvetili temeljni poslovni demografiji slovenskih podjetij in jo primerjali z evropsko. Namen tega dela je, da dobimo temeljno sliko o slovenskih podjetjih in razumemo, kako je slovensko podjetništvo umeščeno v evropsko. Analizirali smo ključne značilnosti slovenskih gospodarskih družb in samostojnih podjetnikov, ki so se leta 2019 ukvarjali s podjetniškimi aktivnostmi in so bili razvrščeni v vse dejavnosti SKD. V Sloveniji moramo spodbujati ustanavljanje novih podjetij s potencialom rasti in rast obstoječih podjetij. Pomembno pa je tudi razumeti, da morajo biti tudi obstoječa podjetja nenehno na preži za novimi poslovnimi priložnostmi in se permanentno prilagajati spremenjenim pogojem poslovanja, kar je druga tema letošnjega podjetniškega observatorija, kjer razpravljamo o prestrukturiranju podjetij. Da bi dobili čim boljši vpogled v procese poslovnega prestrukturiranja v Sloveniji, smo izvedli tudi primarno raziskavo med malimi in srednje velikimi podjetji ter eksperti podpornega okolja za podjetništvo.
Ključne besede: gospodarske družbe, samostojni podjetniki, kazalniki finančne uspešnosti, prestrukturiranje, poslovno, finančno in strateško prestrukturiranje, strategije in politike, empirična analiza
Objavljeno: 21.04.2021; Ogledov: 111; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (2,85 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
VLOGA IN POMEN MALIH OGLASOV NA INTERNETU
Jernej Založnik, 2011, diplomsko delo

Ključne besede: mali oglasi, oglaševanje, reklame, internet
Objavljeno: 22.02.2021; Ogledov: 161; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (2,54 MB)

3.
Kako se uveljavljena slovenska časopisna podjetja odzivajo na izzive novih medijev in digitalne distribucije
Klara Avsec, 2020, diplomsko delo

Opis: Novi mediji in z njimi povezane možnosti digitalne distribucije so povzročili številne spremembe na medijskem trgu, ki so med prvimi prizadele tradicionalna časopisna podjetja in jih prisilile k iskanju inovacij. V teoretičnem delu diplomskega dela najprej proučimo vpliv teh sprememb na oglaševalce, občinstvo in medije same ter povzamemo odziv časopisnih podjetij. Pri tem podrobneje predstavimo večplatformno distribucijo, njen razvoj in učinkovitost. V empiričnem delu z lastno raziskavo in analizo historičnih podatkov ugotavljamo in primerjamo, kako večplatformno distribucijo izvajajo trije osrednji slovenski tiskani dnevniki: Delo, Večer in Dnevnik.
Ključne besede: novi mediji, digitalna distribucija, večplatformna distribucija, tiskani mediji, slovenska časopisna podjetja
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 91; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (969,26 KB)

4.
Odzivi medijskih podjetij na izzive novih medijev in digitalne distribucije
Mitja Rupnik, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo analizirali, kako so izbrana slovenska uveljavljena medijska podjetja, ki so v preteklosti distribuirala vsebino izključno preko klasičnega radia, klasične televizije ali tiskanih medijev, prilagodila distribucijo svojih vsebin glede na sposobnosti in priložnosti novih medijev, kot so družbena omrežja in spletni portali. Zaradi dinamičnosti medijskega področja smo v teoretičnem delu naloge izpostavili trenutno uporabo družbenih omrežij v Sloveniji, prednosti in slabosti novih medijev ter najbolj obiskane spletne strani v Sloveniji. Ugotovili smo, da sta med družbenimi omrežji bila najpogosteje uporabljena Facebook in Instagram, v kontekstu digitalne distribucije zvočnih in podkast vsebin pa družbeno omrežje SoundCloud.
Ključne besede: novi mediji, digitalna distribucija, družbeno omrežje, slovenski mediji
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 108; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (728,24 KB)

5.
Verodostojnost zdravstvenih blogov: vpliv starosti bralcev na njihovo kritičnost
Rene Tobias, 2019, diplomsko delo

Opis: V teoretičnem delu smo predstavili pojem verodostojnosti na spletu, osredotočili pa smo se predvsem na primer blogov. Pojasnili smo še pomen verodostojnosti informacij na blogih, vse skupaj pa povezali z vplivom starosti bralca na dojemanje verodostojnosti blogov. V empiričnem delu smo opravili kvantitativno analizo rezultatov lastne izvedene ankete, pri čemer smo raziskovali zaznavanje verodostojnosti blogov s strani bralcev, mlajših in starejših od 45 let, glede na vrsto (tematiko) bloga: blog medicinskega strokovnjaka, osebni blog, blog strokovnjaka alternativne medicine. Rezultati kažejo, da starost bralcev pomembno vpliva na zaznavanje verodostojnosti blogov in je povezana s tematiko bloga.
Ključne besede: zdravstveni blogi, kritičnost bralcev, zaznavanje verodostojnosti vsebine, starost bralcev
Objavljeno: 08.11.2019; Ogledov: 296; Prenosov: 41
.pdf Celotno besedilo (1,98 MB)

6.
Zavedanje potrošnikov o posledicah pretirane potrošnje papirja na okolje
Anja Poznič, 2018, magistrsko delo

Opis: Sodobno potrošništvo povzroča pretirano izkoriščanje naravnih virov in onesnaževanje okolja, kar vpliva tudi na papirno industrijo. Namen naloge je bil poiskati odgovor na vprašanji, če se slovenski potrošniki zavedajo posledic pretirane potrošnje papirja na okolje in ali jih posledice skrbijo. V nalogi je predstavljeno potrošništvo, pridelava in poraba papirja, vpliv prevelike potrošnje papirja na okolje in kakšna je stopnja zavedanja o tem med potrošniki. Na podlagi rezultatov opravljene lastne empirične raziskave lahko sklepamo, da se ljudje v Sloveniji zavedajo posledic pretirane potrošnje papirja na okolje ter kažejo visoko stopnjo zaskrbljenosti zanj, kar je pogojeno tudi s spolom, starostjo in izobrazbo.
Ključne besede: prekomerno in trajnostno potrošništvo, negativne posledice potrošništva, zavedanje potrošnikov o posledicah pretirane potrošnje papirja na okolje, informiranje o okoljskih težavah
Objavljeno: 21.11.2018; Ogledov: 575; Prenosov: 102
.pdf Celotno besedilo (2,14 MB)

7.
Building an Entrepreneurial Society
Miroslav Rebernik, Barbara Bradač Hojnik, Katja Crnogaj, Jožica Knez-Riedl, Tadej Krošlin, Dijana Močnik, Matjaž Mulej, Ksenja Pušnik, Matej Rus, Karin Širec, Polona Tominc, 2018, znanstvena monografija

Opis: The present scientific monograph was formed on the occasion of the anniversary celebrated in the academic year 2017/2018 by current and former members of the Department of Entrepreneurship and Business Economics, and the members of the Institute of Entrepreneurship and Small Business Management at the University of Maribor. Twenty-five years – a quarter of a century – is a period after which it is worth looking back on the past and summing up the memories of the achievements and milestones that have marked it. The monograph is also an acknowledgment and tribute to the initiator and founder of the first study track for entrepreneurship education, and the head of the Department and Institute, Professor Doctor Miroslav Rebernik. The collection of selected scientific contributions is thus put together in such a way that he is the co-author of all of them, with individual members of the Department. A collection was created that chronologically presents some of the most visible contributions of the 25-year period. We would like to thank all publishing houses that approved the reprint of the contributions.
Objavljeno: 18.04.2018; Ogledov: 687; Prenosov: 26
URL Povezava na datoteko

8.
Slovenska podjetja in krožno gospodarstvo
Karin Širec, Barbara Bradač Hojnik, Matjaž Denac, Dijana Močnik, 2018, znanstvena monografija

Opis: V monografiji smo analizirali vse gospodarske družbe in samostojne podjetnike v Sloveniji za leto 2016 ter primerjali ključne podatke za leto 2015 oziroma 2014 med Slovenijo in EU-28 oziroma posameznimi članicami v nefinančnem sektorju gospodarstva (to so dejavnosti industrije, trgovine in storitev). V Sloveniji je bilo leta 2016 v celotnem gospodarstvu 124.058 podjetij, ki so zaposlovala 543.371 ljudi. Največ podjetij (skoraj petina) je v Sloveniji leta 2016 delovalo v dejavnosti trgovine; vzdrževanja in popravil motornih vozil. Tudi v EU-28 je leta 2015 več kot četrtina podjetij (26,4 % ali 6,2 milijona) poslovala v dejavnosti trgovine; vzdrževanja in popravil motornih vozil. Ta dejavnost je zaposlovala največ ljudi, skoraj četrtino (33,1 milijona). V EU-28 in Sloveniji so največ dodane vrednosti ustvarila podjetja predelovalnih dejavnosti. Povprečna dodana vrednost na zaposleno osebo za agregirane dejavnosti v EU-28 v letu 2015 je znašala 51.086 evrov, v Sloveniji pa 32.694 evrov (skoraj 40 % manj). V drugem delu proučujemo kontekst krožnega gospodarstva z vidika izzivov in priložnosti za slovenska MSP. Opredeljujemo koncept krožnega gospodarstva, strateška izhodišča za prehod v krožno gospodarstvo na nacionalni ravni, problematiko merjenja krožnega gospodarstva in prikaz stanja in možnosti uporabe ekodizajna v slovenskih MSP na področju gradbeništva in z njim povezanih dejavnosti.
Ključne besede: gospodarske družbe, samostojni podjetniki, kazalniki finančne uspešnosti, krožno gospodarstvo, ekodizajn
Objavljeno: 05.03.2018; Ogledov: 896; Prenosov: 109
.pdf Celotno besedilo (2,72 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
Strategije digitalnega marketinga za doseganje mladih
Ana Čurin, 2017, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo proučevali strategije digitalnega marketinga za doseganje ciljne skupine mladih. Zanimale so nas karakteristike Milenijske generacije ali Generacije Y, raziskali smo področje digitalnega marketinga ter opredelili strategije oziroma metode, ki se trenutno izpostavljajo kot najbolj učinkovite za komuniciranje blagovnih znamk z mladimi potrošniki. Na podlagi tega smo se ukvarjali tudi s spletnimi digitalnimi platformami, ki se uporabljajo kot distribucijski kanal za izvajanje opredeljenih strategij, opredelili pa smo tudi trende ter napovedi za prihodnost teh področij. Izvedli smo študijo primera, v kateri smo na podlagi praktičnega primera, neprofitnega društva IAESTE LC Maribor, opisali in analizirali implementacijo proučevanih strategij.
Ključne besede: digitalni marketing, milenijska generacija, marketing preko družbenih medijev, mobilni marketing, video marketing
Objavljeno: 18.08.2017; Ogledov: 675; Prenosov: 168
.pdf Celotno besedilo (2,94 MB)

10.
Slovenska podjetja in družbena odgovornost
Dijana Močnik, Katja Crnogaj, Barbara Bradač Hojnik, 2017, znanstvena monografija

Opis: V prvem poglavju smo najprej analizirali vse gospodarske družbe in samostojne podjetnike v Sloveniji za leto 2015, nato pa smo za leto 2013 primerjali ključne podatke za podjetja EU-28 in Slovenije v nefinančnem sektorju gospodarstva (to so dejavnosti industrije, trgovine in storitev). V Sloveniji je bilo leta 2015 v celotnem gospodarstvu 127.373 podjetij, ki so zaposlovala 532.325 ljudi. Največ dodane vrednosti (7,4 milijarde evrov) in izvoza (16,6 milijarde evrov) so ustvarile predelovalne dejavnosti. V drugem poglavju proučujemo kontekst družbene odgovornosti na ravni podjetij in na nacionalni ravni v Sloveniji in EU, ki vključuje različne poslovne prakse, iniciative in ukrepe, s ciljem prispevanja k družbi in okolju, v katerem podjetja delujejo. Ugotavljamo, da je na tem področju podporno okolje v Sloveniji dobro razvito, vendar pa primanjkuje sodelovanja in povezovanja v skupen koncept družbene odgovornosti. Prikazujemo tudi stanje družbeno odgovornega angažiranja podjetij in, analiziramo prakse podjetij na tem področju.
Ključne besede: gospodarske družbe, samostojni podjetniki, kazalniki finančne uspešnosti, družbena odgovornost podjetij, implementacije družbeno odgovornega podjetništva
Objavljeno: 10.03.2017; Ogledov: 1110; Prenosov: 197
.pdf Celotno besedilo (1,29 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.32 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici