| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 81
Na začetekNa prejšnjo stran123456789Na naslednjo stranNa konec
1.
Management in ekonomika za inženirje : zapiski predavanj
Dijana Močnik, 2025, drugo učno gradivo

Ključne besede: ekonomija, ekonomika, management, učbeniki
Objavljeno v DKUM: 05.03.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (5,70 MB)

2.
Odnos uporabnikov do personalizacije oglasov na družbenih omrežjih v Sloveniji
Andreja Cvernjek, 2024, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo proučevali, ali uporabniki družbenih omrežij prepoznavajo personalizirane oglase in kakšen je njihov odnos do personalizacije oglasov. Izvedli smo raziskavo s pomočjo anketnega vprašalnika, katerega odgovore smo analizirali z različnimi testi. Rezultati so pokazali, da sta odnos uporabnikov do personalizacije in njihova zaznana vrednost pozitivno povezana. Personalizirani oglasi, ki se pojavljajo pred ali med zaželeno vsebino, ne kažejo statistično značilne razlike v dojemanju nadležnosti, vendar pa kažejo razliko v dojemanju zabavnosti oglasov.
Ključne besede: digitalno trženje, personalizacija, zaznana vrednost, odnos potrošnikov
Objavljeno v DKUM: 23.12.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (1,16 MB)

3.
Tržne strategije v digitalni dobi in analiza oglaševanja podjetja Duolingo na družbenih omrežjih : diplomsko delo
Sara Škerban, 2024, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo opredelili družbena omrežja kot kanal za oglaševanje in trženje s strani različnih blagovnih znamk in podjetij, med njimi tudi Duolingo. V sklopu empirične raziskave smo izvedli spletno anketo, s katero smo analizirali, kako je prisotnost podjetja na družbenih omrežjih vplivala na uporabnikovo mnenje o podjetju Duolingo in kako le-ta pritegne svoje uporabnike preko oglaševanja na družbenih omrežjih. Ugotovili smo, da obstaja močna pozitivna povezanost med oglaševanjem in prvim vtisom, vsebinami ter lastnostmi oblikovanja, ki jih uporabnik na družbenih omrežjih v oglasu opazi, in da je oglaševanje imelo zmeren vpliv na njihove uporabnike.
Ključne besede: digitalno trženje, družbena omrežja, blagovne znamke, oglaševanje v družbenih omrežjih, Duolingo
Objavljeno v DKUM: 08.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 29
.pdf Celotno besedilo (2,27 MB)

4.
Merjenje učinkovitosti uporabe družbenih omrežij na poslovanje v podjetju otroške animacije Želvica : diplomsko delo
Nika Štrucl, 2024, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo preučili vpliv družbenih omrežij na angažiranost sledilcev in povpraševanje po storitvah podjetja Otroške animacije Želvica. V empiričnem delu smo analizirali uspešnost različnih vrst objav na Facebooku, Instagramu in TikToku, pri čemer smo ugotovili, da so humoristične objave in tiste z interaktivno vsebino najbolj pritegnile uporabnike. Rezultati so pokazali, da je redno in dosledno objavljanje pozitivno vplivalo na zvestobo strank, vendar pa število ogledov objav ni bistveno vplivalo na povečanje povpraševanja po storitvah. Tako smo potrdili le nekatere hipoteze o učinkovitosti družbenih omrežij.
Ključne besede: uspešnost uporabe družbenih omrežij, angažiranost sledilcev na družbenih omrežjih, uspešnost objav na družbenih omrežjih, blagovna znamka, zvestoba strank
Objavljeno v DKUM: 08.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (2,31 MB)

5.
Entrepreneurship for Sustainable Future : GEM Slovenia 2023, Executive Summary
Karin Širec, Polona Tominc, Katja Crnogaj, Matej Rus, Barbara Bradač Hojnik, 2024, učbenik za višje in visoke šole

Opis: The GEM survey offers an in-depth analysis of the various social, cultural, political, and economic factors that impact the entrepreneurial landscape and activities, serving as a comprehensive framework for understanding national and entrepreneurial conditions. These factors play a crucial role in shaping individuals' entrepreneurial decisions and the success of starting and operating businesses. Survey delivers unparalleled insights into a nation's entrepreneurial characteristics, surpassing the information available from traditional statistical sources. The study also explores individuals' and societies' attitudes towards entrepreneurship, alongside the aspirations and qualifications of people at different entrepreneurial stages. By examining these aspects across countries, GEM identifies key drivers and obstacles for entrepreneurship, enabling stakeholders to cultivate a supportive entrepreneurial ecosystem. The monograph also addresses the growing link between entrepreneurial endeavors and sustainable development. The research emphasizes the importance of sustainable development as an integral part of entrepreneurial thinking and action in Slovenia, which is key to promoting innovation, competitiveness and long-term prosperity in
Ključne besede: Global Entrepreneurship Monitor, entrepreneurship, early-stage entrepreneurial activity, economic development, entrepreneurship ecosystem, entrepreneurship policy, sustainable development
Objavljeno v DKUM: 14.05.2024; Ogledov: 191; Prenosov: 27
.pdf Celotno besedilo (9,90 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Podjetništvo za trajnostno prihodnost : GEM Slovenija 2023
Karin Širec, Polona Tominc, Katja Crnogaj, Matej Rus, Barbara Bradač Hojnik, 2024, učbenik za višje in visoke šole

Opis: Raziskava GEM ponuja poglobljeno analizo različnih družbenih, kulturnih, političnih in ekonomskih dejavnikov, ki vplivajo na podjetniško okolje in podjetniško aktivnost, ter predstavlja celovit okvir za razumevanje nacionalnih podjetniških razmer. Ti dejavniki imajo ključno vlogo pri oblikovanju podjetniških ambicij posameznikov in uspešnosti ustanavljanja ter delovanja podjetij. Raziskava s tem zagotavlja neprimerljiv vpogled v nacionalno podjetništvo in njegove značilnosti ter presega informacije, ki so na voljo v drugih statističnih virih. Raziskava namreč vključuje tudi odnos posameznikov in družbe do podjetništva ter želje in usposobljenost ljudi za podjetništvo, v vseh fazah podjetniškega procesa. S proučevanjem teh vidikov v različnih državah, GEM ugotavlja ključna gonila in ovire za podjetništvo, kar zainteresiranim stranem omogoča, da razvijajo podporni podjetniški ekosistem. Monografija se dotika tudi vse večje povezave med podjetniškimi prizadevanji in trajnostnim razvojem. V raziskavi je poudarjen pomen trajnostnega razvoja kot integralnega dela podjetniške miselnosti in prakse v Sloveniji, kar je ključno za spodbujanje inovativnosti, konkurenčnosti in dolgoročne blaginje v družbi.
Ključne besede: Globalni podjetniški monitor, podjetništvo, celotna zgodnja podjetniška aktivnost, gospodarski razvoj, podjetniški ekosistem, podjetniška politika, trajnostni razvoj
Objavljeno v DKUM: 06.05.2024; Ogledov: 238; Prenosov: 51
.pdf Celotno besedilo (23,08 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Podjetniška demografija in značilnosti podjetništva mladih : Slovenski podjetniški observatorij 2023
Karin Širec, Barbara Bradač Hojnik, Dijana Močnik, 2024

Opis: V okviru Slovenskega podjetniškega observatorija 2023 smo proučevali demografijo slovenskih podjetij in značilnosti podjetništva mladih v Sloveniji in primerjalno z Evropo. Kot vsako leto, smo tudi tokrat v prvem delu raziskave Slovenskega podjetniškega observatorija analizirali demografske značilnosti slovenskih podjetij, medtem ko smo drugi del posvetili aktualni temi tako v slovenskem kot evropskem gospodarstvu, analizi podjetništva mladih. Demografska analiza je bila usmerjena v razumevanje profilov slovenskih podjetij na podlagi različnih kriterijev, kot so število podjetij, njihova velikost, ustvarjen prihodek, stroški dela in dodana vrednost, razčlenjeno po dejavnosti, regiji in velikosti podjetja. Proučevanje značilnosti podjetništva mladih je zagotovilo vpogled v dinamiko podjetništva v izbrani ciljni skupini z namenom oblikovanja učinkovitih ukrepov spodbujanja razvoja podjetništva mladih.
Ključne besede: gospodarske družbe, samostojni podjetniki, kazalniki finančne uspešnosti, podjetništvo mladih, značilnosti, priložnosti in ovire, strategije in politike, empirična analiza
Objavljeno v DKUM: 24.04.2024; Ogledov: 263; Prenosov: 48
.pdf Celotno besedilo (12,41 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
Vzpostavitev digitalno marketinške kampanje ob lansiranju novega produkta: primer Mirable planer
Jure Šadl, 2023, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo predstavlja izvedbo in celovit pregled digitalno marketinške kampanje, ki smo jo vzpostavili ob lansiranju novega produkta Mirable planer. Teoretični del diplomskega dela se osredotoča na osnovne koncepte digitalnega marketinga, empirični del pa na konkretno izvedbo digitalno marketinške kampanje, analizo rezultatov in uspešnosti ter predloge za nadaljnje aktivnosti v sklopu digitalno marketinške kampanje. Uspešnost kampanje je potrjena z odličnim odzivom ciljne skupine, saj je bila že v času pisanja diplomske naloge (še pred zaključkom kampanje) prodaja za 20 % večja, kot celotna prodaja za lansko (staro) različico rokovnika. Ti rezultati potrjujejo uspešnost izvedbe naših digitalno marketinških aktivnosti.
Ključne besede: digitalni marketing, digitalno marketinška kampanja, Mirable planer
Objavljeno v DKUM: 24.11.2023; Ogledov: 596; Prenosov: 0

9.
Vloga aktivnosti na družbenih omrežjih pri oblikovanju dojemanja blagovne znamke na primeru nočnih lokalov v Mariboru : diplomsko delo
Sven Pušnik, 2023, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo opredelili družbena omrežja kot kanal, na katerem so prisotni uporabniki in različne blagovne znamke, tudi nočni lokali. V sklopu empiričnega dela smo izvedli anketo, s katero smo analizirali dojemanje aktivnosti mariborskih nočnih lokalov na družbenih omrežjih. Prav tako pa smo beležili tudi objave na družbenih omrežjih treh mariborskih nočnih lokalov z največ sledilci (Štuk, Trust, Niagara). Rezultati našega empiričnega dela so pokazali, da stranke aktivnost mariborskih nočnih lokalov na družbenih omrežjih dojemajo pozitivno. Pri vrstah objav najraje spremljajo zgodbe, med vsebinami pa so najbolj priljubljene fotografije in videoposnetki.
Ključne besede: družbena omrežja, blagovne znamke, nočni lokali, psihološka vrednost znamke, dojemanje blagovne znamke
Objavljeno v DKUM: 05.10.2023; Ogledov: 353; Prenosov: 40
.pdf Celotno besedilo (1,32 MB)

10.
Aspiracije po rasti, inovativnost in internacionalizacija zgodnjih podjetnikov
Dijana Močnik, Karin Širec, 2014, izvirni znanstveni članek

Opis: V prispevku smo empirično ocenjevali povezavo med aspiracijami po rasti in inovativno ter mednarodno naravnanostjo zgodnjih podjetnikov. Uporabili smo podatke raziskave Global Entrepreneurship Monitor Adult Population Survey za obdobje pred gospodarsko krizo med letoma 2003 in 2008 za osem držav jugovzhodne Evrope (JVED) in pet zahodnoevropskih držav (ZED). Rezultati kažejo, da novosti v uporabljeni tehnologiji in ponudbi ter internacionalizacija zavirajo aspiracije po rasti zgodnjih podjetnikov. V zgodnji fazi podjetja nimajo dovolj sredstev, izkušenj, spretnosti in mrežnih povezav, kar bi spodbujalo njihove aspiracije po rasti. Negativna povezava med aspiracijami po rasti in inovativno in mednarodno naravnanostjo je večja v ZED kot v JVED.
Ključne besede: podjetje, rast, inovativnost, mednarodno sodelovanje
Objavljeno v DKUM: 06.09.2023; Ogledov: 310; Prenosov: 0

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici