1. Uspešnost filmskih produkcijskih podjetij v Sloveniji : diplomsko deloLan Portir, 2025, diplomsko delo Opis: V diplomi smo analizirali poslovanje treh slovenskih produkcijskih podjetij. Zanimalo nas je, kako uspešna so bila pri obvladovanju svojih finančnih virov, ustvarjanju dobička, ohranjanju plačilne sposobnosti in doseganju gospodarnosti, donosnosti in produktivnosti. Analizirali smo tudi vire financiranja zadnjih celovečernih filmov teh podjetij, s čimer smo želeli ugotoviti, kako sposobna so bila pri zagotavljanju financiranja teh filmov. Ugotovili smo, da so bili zadnji celovečerni filmi financirani z javnimi sredstvi, ki jih je v največjem deležu zagotavljal Slovenski filmski center. Ugotavljamo, da je v Sloveniji potrebno izboljšati pogoje za slovenski film, kar je nujno za krepitev produkcije in mednarodno širitev slovenskih filmov. Ključne besede: slovenska filmska produkcijska podjetja, poslovna uspešnost, filmska industrija, viri financiranja, Slovenski filmski center Objavljeno v DKUM: 15.10.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 8
Celotno besedilo (747,03 KB) |
2. Primerjava stroškov poslovanja televizijske produkcije in produkcije vsebin za spletne medije: študija primera podjetja Moji Mediji d. o. o : študija primera podjetja Moji Mediji d. o. oDanaja Škrilec, 2025, diplomsko delo Opis: Diplomsko delo primerja stroške televizijske produkcije in produkcije vsebin za spletne medije. Uvod predstavlja spremembe v medijskem okolju zaradi digitalizacije in konvergence, ki vplivajo na organizacijske in finančne vidike medijske produkcije. Sledi analiza stroškovnih struktur, distribucijskih kanalov in poslovnih modelov. Empirični del vključuje primerjavo stroškov televizijske produkcije in produkcije vsebin za spletne medije na primeru podjetja Moji Mediji d. o. o. Podrobno so predstavljene razlike v stroških med obema vrstama produkcije glede na opremo, kadre, distribucijo in tehnične zahteve. Ugotovitve kažejo, da so stroški televizijske produkcije višji, medtem ko je produkcija za spletne medije bolj prilagodljiva in stroškovno učinkovitejša. Ključne besede: stroški televizijske produkcije, stroški produkcije vsebin za spletne medije, poslovni model, distribucijski kanali Objavljeno v DKUM: 23.09.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 8
Celotno besedilo (1,65 MB) |
3. Pomen vsebine pri digitalnem trženju na primeru spletne prodaje poker igralnih kart : diplomsko deloGregor Hvastija, 2025, diplomsko delo Opis: V diplomski nalogi smo raziskovali pomen vsebine v digitalnem trženju na primeru spletne prodaje igralnih kart za poker. Analizirali smo tipe vsebin, njihovo uporabo in vpliv na nakupne odločitve. V teoretičnem delu smo pisali o digitalnem trženju, vlogi vsebine in o primerih uspešne uporabe vsebine v trženjskih strategijah. V empiričnem delu smo izvedli analizo vsebin treh podjetij in anketo med ciljno skupino. Pridobili smo informacije o vsebinah, ki so uporabljene v promociji tako s strani podjetij kot ciljnega občinstva. Na podlagi rezultatov smo ugotovili, da sta vrsti video in slikovne vsebine tako
posamezno kot v kombinaciji pomemben adut pri promociji. Ključne besede: digitalno trženje, vsebinsko trženje, ciljna skupina, igralne karte za poker Objavljeno v DKUM: 23.09.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 4
Celotno besedilo (1,84 MB) |
4. Marketinške strategije za doseganje globalnega uspeha - študija primera Stray Kids iz glasbene agencije JYP Entertainment : diplomsko deloAna Ferk, 2025, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu smo analizirali marketinške strategije korejskih glasbenih agencij, kot so uporaba družbenih medijev, prodajne taktike in gradnja baze oboževalcev. V sklopu empirične raziskave smo predstavili glasbeno agencijo JYP Entertainment in skupino Stray Kids, kjer smo preučili njihovo uporabo marketinških strategij ter analizirali promocijske videe ob glasbenih izdajah, promocijske kampanje v času turnej in sodelovanja med člani skupine Stray Kids. Ugotovili smo, da uspeh skupine ne izhaja le iz glasbenih izdaj in produkcije, temveč združuje celostne marketinške pristope, ki vključujejo digitalno prisotnost, tesno interakcijo z oboževalci ter strateška sodelovanja na globalni ravni. Ključne besede: K-pop, marketinške strategije, Stray Kids, uporaba družbenih omrežij, uspešnost objav na družbenih omrežij Objavljeno v DKUM: 23.09.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 6
Celotno besedilo (4,06 MB) |
5. Učinkoviti tipi vsebine na družbenih medijih za privabljanje občinstva Marvel Studios : diplomsko deloAnemarie Hrastnik, 2025, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu smo ugotavljali, kateri tipi vsebin na platformah družbenih medijev Facebook, Instagram, TikTok, X, YouTube so bili najučinkovitejši pri privabljanju občinstva podjetja Marvel Studios. V empiričnem delu smo analizirali količino, tipe, pogostost objavljanja, oglede in stopnjo angažiranosti objav. Rezultati so pokazali, da so napovedniki najučinkovitejši tipi vsebin za privabljanje občinstva. Slikovne objave dosegajo več angažiranosti kot zakulisne objave, uporaba vplivnežev in slavnih osebnosti je bila pri promocijah zelo uspešna, medtem ko so objave z interaktivnim marketingom dosegle nizko stopnjo angažiranosti. Ključne besede: družbeni mediji, angažiranost občinstva, oglaševanje filmov na družbenih medijih, Marvel Studios Objavljeno v DKUM: 22.09.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 3
Celotno besedilo (2,85 MB) |
6. Podjetniška demografija in dinamika podjetij različnih tehnoloških ravni, znanja in razvojnih faz : Slovenski podjetniški observatorij 2024Barbara Bradač Hojnik, Matej Rus, Dijana Močnik, 2025 Opis: Slovenski podjetniški observatorij 2024 prinaša celovito analizo podjetniške demografije ter dinamike podjetij različnih tehnoloških ravni, znanja in razvojnih faz. V prvem delu raziskave smo proučili ključne demografske značilnosti slovenskih podjetij, vključno z njihovim številom, velikostjo, prihodki, stroški dela in dodano vrednostjo, razčlenjeno po dejavnostih, regijah in velikostnih razredih. Drugi del raziskave se osredotoča na podjetja z različno stopnjo tehnološke intenzivnosti in na znanju temelječe storitve, s poudarkom na primerjavi Slovenije z EU. Posebej smo analizirali podjetja v različnih fazah življenjskega cikla, da bi prepoznali njihove konkurenčne prednosti, razvojne izzive ter priložnosti za nadaljnjo rast in inovacije. Na podlagi ugotovitev smo podali strateške usmeritve za izboljšanje podpornega okolja, spodbujanje inovacij, digitalne preobrazbe in internacionalizacije slovenskih podjetij, kar je ključno za dolgoročno konkurenčnost gospodarstva. Ključne besede: gospodarske družbe, samostojni podjetniki, kazalniki finančne uspešnosti, visokotehnološka podjetja, na znanju temelječa podjetja, značilnosti, priložnosti in ovire, strategije in politike, empirična analiza Objavljeno v DKUM: 17.04.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 10
Celotno besedilo (12,15 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |
7. |
8. Odnos uporabnikov do personalizacije oglasov na družbenih omrežjih v SlovenijiAndreja Cvernjek, 2024, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu smo proučevali, ali uporabniki družbenih omrežij prepoznavajo personalizirane oglase in kakšen je njihov odnos do personalizacije oglasov. Izvedli smo raziskavo s pomočjo anketnega vprašalnika, katerega odgovore smo analizirali z različnimi testi. Rezultati so pokazali, da sta odnos uporabnikov do personalizacije in njihova zaznana vrednost pozitivno povezana. Personalizirani oglasi, ki se pojavljajo pred ali med zaželeno vsebino, ne kažejo statistično značilne razlike v dojemanju nadležnosti, vendar pa kažejo razliko v dojemanju zabavnosti oglasov. Ključne besede: digitalno trženje, personalizacija, zaznana vrednost, odnos potrošnikov Objavljeno v DKUM: 23.12.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 30
Celotno besedilo (1,16 MB) |
9. Tržne strategije v digitalni dobi in analiza oglaševanja podjetja Duolingo na družbenih omrežjih : diplomsko deloSara Škerban, 2024, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu smo opredelili družbena omrežja kot kanal za oglaševanje in trženje s strani različnih blagovnih znamk in podjetij, med njimi tudi Duolingo. V sklopu empirične raziskave smo izvedli spletno anketo, s katero smo analizirali, kako je prisotnost podjetja na družbenih omrežjih vplivala na uporabnikovo mnenje o podjetju Duolingo in kako le-ta pritegne svoje uporabnike preko oglaševanja na družbenih omrežjih. Ugotovili smo, da obstaja močna pozitivna povezanost med oglaševanjem in prvim vtisom, vsebinami ter lastnostmi oblikovanja, ki jih uporabnik na družbenih omrežjih v oglasu opazi, in da je oglaševanje imelo zmeren vpliv na njihove uporabnike. Ključne besede: digitalno trženje, družbena omrežja, blagovne znamke, oglaševanje v družbenih omrežjih, Duolingo Objavljeno v DKUM: 08.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 58
Celotno besedilo (2,27 MB) |
10. Merjenje učinkovitosti uporabe družbenih omrežij na poslovanje v podjetju otroške animacije Želvica : diplomsko deloNika Štrucl, 2024, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu smo preučili vpliv družbenih omrežij na angažiranost sledilcev in povpraševanje po storitvah podjetja Otroške animacije Želvica. V empiričnem delu smo analizirali uspešnost različnih vrst objav na Facebooku, Instagramu in TikToku, pri čemer smo ugotovili, da so humoristične objave in tiste z interaktivno vsebino najbolj pritegnile uporabnike. Rezultati so pokazali, da je redno in dosledno objavljanje pozitivno vplivalo na zvestobo strank, vendar pa število ogledov objav ni bistveno vplivalo na povečanje povpraševanja po storitvah. Tako smo potrdili le nekatere hipoteze o učinkovitosti družbenih omrežij. Ključne besede: uspešnost uporabe družbenih omrežij, angažiranost sledilcev na družbenih omrežjih, uspešnost objav na družbenih omrežjih, blagovna znamka, zvestoba strank Objavljeno v DKUM: 08.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 65
Celotno besedilo (2,31 MB) |