| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Uporaba orodij poslovne inteligence v diagnostično analitskem centru družbe ELES
Denis Kozjek, 2019, magistrsko delo

Opis: V podjetju ELES, d.o.o. se je zaradi vse večje količine in kompleksnosti podatkov ter prepoznanem potencialu odkrivanja informacij, ki jih področje poslovne inteligence ponuja, vodstvo odločilo za izgradnjo diagnostično analitskega centra. Center bo v podjetju predstavljal središče tehnično poslovne inteligence. Podjetje ELES, d.o.o., se je s poslovno inteligenco že srečevalo, vendar celovite rešitve še ne uporabljajo. V magistrskem delu smo preučili in opisali področje poslovne inteligence ter različno programsko opremo oziroma orodja, ki se na tem področju uporabljajo. Z namenom izbire najprimernejšega orodja smo na podlagi zahtev, potreb in predlogov podjetja ter raziskav trga izvedli večparametrsko analizo izbranih orodij. Poleg analize smo vsako orodje tudi praktično preizkusili. Na podlagi rezultatov smo izbrali najprimernejše orodje za uporabo pri izgradnji nadzornih plošč. Namestitev in uporabo izbranega orodja smo v magistrskem delu tudi podrobneje opisali. Poleg tega je podrobno opisana tudi izgradnja in delovanje nadzornih plošč, ustvarjenih za potrebe diagnostično analitskega centra. Nadzorne plošče so osredotočene na visokonapetostne naprave. Omogočajo spremljanje številnih parametrov stanja in vzdrževanja visokonapetostnih naprav, z namenom zagotavljanja ažurnih ter kakovostnih informacij za sprejemanje poslovnih odločitev.
Ključne besede: poslovna inteligenca, večparametrska analiza, odločitveni modeli, DEXi, nadzorne plošče, Microsoft Power BI, elektroenergetski sistemi
Objavljeno v DKUM: 15.01.2020; Ogledov: 1360; Prenosov: 146
.pdf Celotno besedilo (5,70 MB)

2.
IZDELAVA SPLETNE TRGOVINE ZA PEKARSKO PODJETJE
Denis Kozjek, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi je opisana izgradnja in delovanje spletne trgovine za pekarsko podjetje Svif servis in trgovina, d. o. o., oziroma drugače poznano tudi kot Sladkač. V zadnjem času se je zanimanje za njihove izdelke na trgu močno povečalo. Podjetje je na spletu že prisotno s statično spletno stranjo, vendar ta ni ravno v koraku s časom, zato smo se odločili, da bomo prenovili obstoječo spletno stran podjetja in na novo uvedli spletno trgovino, za katero smo prepričani, da bo podjetju zagotovila povečanje prepoznavnosti in priljubljenosti na trgu. Spletna trgovina obiskovalcem zagotavlja ažuren pregled celotne ponudbe podjetja in jim ponuja interaktiven način komunikacije s podjetjem v obliki ocenjevanja in komentiranja izdelkov ali preko kontaktnega obrazca. Za podjetje uvedba spletne trgovine pomeni lažje upravljanje svojih izdelkov in njihove zaloge ter ostalih lastnosti, hkrati pa jim omogoča, da dosežejo veliko večji obseg ljudi na različnih trgih. Poleg spletne trgovine smo dodali še nekaj strani, ki predstavljajo dejavnost in način delovanja podjetja. Z namenom poenostavitve upravljanja spletne trgovine smo se odločili za uporabo sistema za upravljanje vsebine. Po temeljiti raziskavi in priporočilih smo izbrali štiri sisteme, ki smo jih med seboj primerjali in na podlagi različnih kriterijev izbrali najprimernejšega. Za spremljanje dejavnosti v spletni trgovini smo v sistem implementirali tudi orodje za analiziranje Google Analytics in s tem naročniku omogočili možnost analiziranja dejavnosti in obnašanja obiskovalcev v spletni trgovini ter posledično nadaljnji razvoj spletne trgovine.
Ključne besede: spletna trgovina, Wordpress, Joomla, Magento, pekarsko podjetje
Objavljeno v DKUM: 03.10.2016; Ogledov: 1437; Prenosov: 156
.pdf Celotno besedilo (3,66 MB)

Iskanje izvedeno v 0.17 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici