| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Poslovni učinki rabe umetne inteligence v CRM na primeru rešitve Salesforce
Denis Gönc, 2021, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo preučili rabo umetne inteligence (AI) v najbolj napredni rešitvi za upravljanje odnosov s strankami (CRM) Salesforce. Na konkurenčnem trgu kombinacija CRM-rešitve in AI omogoča, da podjetja izstopajo od povprečja in postanejo učinovitejša pri poslovanju ter zmanjšajo svoje stroške. Prodajnikom se s tem pristopom olajša delo, saj AI daje priporočila za najboljši naslednji korak, pripomore k oblikovanju nadzornih plošč in vpogledov ter omogoča izdelavo raznih napovednih modelov. Zaradi avtomatizacije se lahko osredotočajo na druga bolj pomembna opravila. CRM-rešitve so že v osnovi zelo napredne, vendar dodatek AI izboljša njihove zmogljivosti in podjetjem omogoča, da presežejo zastavljene cilje. V prvem delu magistrske naloge smo najprej preučili AI, predstavili njeno zgodovino, opisali področja rabe in najbolj znane ponudnike. Preučili smo tudi okrepitev varnosti in predpostavke različnih znanstvenikov o njenem razvoju v prihodnosti. V nadaljevanju smo preučili CRM-rešitve, njihove značilnosti, prednost in slabosti, zgodovino, trende ter opisali tudi njene največje ponudnike . V drugem delu smo opisali vodilno CRM-rešitev Salesforce, predstavili njene produkte, opisali skupne stroške lastništva teh produktov in utemeljili, zakaj spada med najbolj priljubljene CRM-rešitve na svetu. V nadaljevanju smo opisali Einstein AI, ki je vgrajena v jedro platforme Salesforce in s svojim naborom rešitev zagotavlja napredne zmogljivosti. Na koncu smo opisali 12 študij primerov, s katerimi smo ugotavljali, kako podjetja iz različnih panog uporabljajo Einstein AI v vodilni CRM-rešitvi in kakšne rezultate so s tem dosegli.
Ključne besede: umetna inteligenca, upravljanje odnosov s strankami, CRM, salesforce, Einstein AI, strojno učenje, globoko učenje, oblačna rešitev, študije primerov, poslovni učinki.
Objavljeno v DKUM: 20.10.2021; Ogledov: 264; Prenosov: 53
.pdf Celotno besedilo (1,92 MB)

2.
Poslovni potencial oblačne platforme Microsoft Azure
Denis Gönc, 2019, diplomsko delo

Opis: O oblaku in prenosu poslovanja v oblak je danes veliko govora, pa naj gre za osebno ali poslovno rabo. Tovrstno poslovanje ima vsekakor svoje prednosti, saj omogoča hitrejšo interakcijo med naročniki in zaposlenimi ter večjo dostopnost podatkov. Zato ne čudi dejstvo, da so številna podjetja svoje poslovanje že v celoti prenesla v oblak, nekatera pa še vedno dvomijo in iščejo odgovore. Iz tega razloga smo se odločili, da bomo podrobneje raziskali to področje, kajti želimo, da se podjetja čim lažje odločijo, ali je prehod v oblak zanje pravilna rešitev. Eden izmed največjih ponudnikov oblačnih storitev je platforma Microsoft Azure. V diplomskem delu smo opisali glavne značilnosti te platforme, dve najpogostejši storitvi, predstavili nekaj produktov in tudi kalkulator skupnih stroškov lastništva. Omenili smo tudi, kako Azure skrbi za varnost uporabnikov. Na podlagi študije primerov smo ugotovili, da podjetjem uporaba Microsoft Azure zniža stroške poslovanja in poveča produktivnost.
Ključne besede: Računalništvo v oblaku, varnost oblačnih storitev, študije primerov, Azure IoT, Azure AI, Microsoft Azure.
Objavljeno v DKUM: 09.12.2019; Ogledov: 650; Prenosov: 57
.pdf Celotno besedilo (912,88 KB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici