| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
METODE ZA VZPODBUJANJE USTVARJANJA IDEJ, INVENCIJ IN INOVACIJ V SUROVINI D.D.
Dejan Stupan, 2010, diplomsko delo

Opis: Globalna finančno gospodarska kriza je vplivala na vse sektorje gospodarstva v Sloveniji. Ob takšnih okoliščinah se je spremenilo lastništvo Surovine d.d., v podjetju je zavladalo vedno večje zavedanje, kako pomembna je inovativnost kot stalen proces in kot možnost doseganja konkurenčnosti na izbranem področju. Temu je sledila sprememba organizacijske kulture podjetja, ki teži k temu, da bi inoviranje postalo del vsakodnevnega poslovanja, kar pa ni lahka naloga. Skozi diplomsko delo smo opredelili idejo, ki jo potrebujemo za nastanek invencij, katere lahko s časom postanejo potencialne inovacije. Skozi komercializacijo potencialnih inovacij, preidejo v inovacije, katerih koristnost in uporabnost se pokaže v pozitivnem ali negativnem sprejetju odjemalcev. Ukvarjali smo se z vrstami in procesom ustvarjalnega mišljenja ter razvrstili in podrobno opisali metode in tehnike za ustvarjalno sodelovanje. Predstavili in opisali smo dejavnost podjetja Surovina d.d. v katerem smo izvedli anketno raziskavo o uporabi metod in tehnik za spodbujanje ustvarjalnega mišljenja. Anketni rezultati so pokazali, kakšna delovna klima prevlada v podjetju, kakšno delo zaposlenim ustreza ter kakšna stališča zavzemajo glede inoviranja. Ugotovili smo, da bi zaposleni sprejeli naš predlog prenovljenega procesa za ustvarjalno sodelovanje in delo. Podjetju smo tako predlagali in predstavili prenovljen proces ustvarjalnega sodelovanja in dela, katerega lahko vključijo v ustaljen način dela ter na vse organizacijske ravni.
Ključne besede: inoviranje, inovativnost, invencija, inovacija, ideja, ustvarjalnost, tehnike ustvarjalnega razmišljanja, viharjenje možganov, metoda USOMID, Šest klobukov razmišljanja, Surovina d.d., Gorenje Surovina d.o.o.
Objavljeno v DKUM: 24.11.2010; Ogledov: 3943; Prenosov: 809
.pdf Celotno besedilo (849,27 KB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici