3.
MANAGER IN VODENJE PODJETJADejan Šmigoc, 2010, diplomsko delo
Opis: Podjetje deluje dobro le, če deluje dobro tudi management, če le-ta ne deluje dobro, potem tudi podjetje ne more biti uspešno.
Pomembno je, da managerji med izpolnjevanjem nalog posebno pozornost namenijo odločanju, komuniciranju in raje kot problemom, priložnostim, ki lahko podjetje usmerijo v prihodnost. Manager mora prevzeti odgovornost za odločitve, biti pa mora tudi dober načrtovalec in imeti pripravljenih več strategij, saj se nemalokrat pripeti, da se tisto, kar načrtujejo ne razvija kot so si prvotno zamislili in je potrebno ubrati drugo pot. Da to odkrijejo je potrebno seveda sprotno spremljanje in kontroliranje.
Splošna predstava je, da samo višji management sprejema pomembne odločitve, vendar pa temu ni tako. Pomembne odločitve se sprejemajo na vseh ravneh organizacije; pomembne odločitve sprejemajo tudi managerji na nižji ravni, srednji ravni pa tudi razni strokovnjaki.
Managerji na vseh ravneh morajo poskrbeti, da odločitve, ki so jih sprejeli vsebujejo kakovostne informacije, ki so potrebne, da bo delo opravljeno ter tudi, da jih vsi razumejo. Predstaviti jih je potrebno vsem, ne le nadrejenim, ampak tudi podrejenim. Seveda pa ne smejo informacije potekati le v eno smer, od nadrejenih k podrejenim, ampak morajo managerji poslušati in seveda tudi upoštevati tok informacij, ki jih dobijo od podrejenih ali pa sebi enakih.
Ključne besede: manager, management, vodenje
Objavljeno v DKUM: 10.12.2010; Ogledov: 2022; Prenosov: 234
Celotno besedilo (494,95 KB)