| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 88
Na začetekNa prejšnjo stran123456789Na naslednjo stranNa konec
1.
OCENA FOTO-REALISTIČNEGA OSVETLJEVANJA V GAFIČNIH POGONIH MENTAL RAY IN V-RAY
Pal Kosi, 2014, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je razčlenitev in analiza osvetlitve dveh vodilnih grafičnih pogonov na področju računalniške grafike, to sta V-Ray in Mental Ray. Primarni cilj je ugotoviti, kateri grafični pogon je primernejši za upodabljanje specifičnih 3D scen. Na podlagi primerjalne analize praktičnih primerov smo ugotovili, da oba grafična pogona učinkovito izvedeta direktno osvetlitev. Nadaljnji testi so pokazali, da je pri izvedbi natančne osvetlitve na podlagi slike in visoko kakovostne indirektne osvetlitve primernejši grafični pogon V-Ray. Opozarjamo pa na dejstvo, da naše ugotovitve niso aplikativne na vse primere, temveč veljajo za primere, podobne tem, ki so opisani v diplomskem delu.
Ključne besede: fotorealizem, osvetlitev, grafični pogon, Mental Ray, V-Ray
Objavljeno: 06.11.2015; Ogledov: 689; Prenosov: 46
.pdf Celotno besedilo (3,72 MB)

2.
TEHNOLOGIJA HTML5 ZA MOBILNE APLIKACIJE
Alen Cigan, 2014, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo predstavlja novosti, ki jih prinaša tehnologija HTML5 za spletne strani in mobilne aplikacije. Predstavljeni so vsi najpomembnejši novi elementi in funkcije, ki so del HTML5. Opisali smo tudi glavne prednosti in slabosti ter opravili pregled zgodovine razvoja HTML-ja. Da bi prikazali prednosti tehnologije HTML5, smo razvili hibridno aplikacijo za mobilne naprave, ki je zaradi HTML5 neodvisna od mobilnega operacijskega sistema.
Ključne besede: HTML, HTML5, Flash, JavaScript, hibridna aplikacija
Objavljeno: 30.10.2015; Ogledov: 695; Prenosov: 78
.pdf Celotno besedilo (2,53 MB)

3.
Geografski informacijski sistemi - integrativna informacijska paradigma
Borut Žalik, David Podgorelec, 2001, objavljeni strokovni prispevek na konferenci

Opis: V članku obravnavamo geografske informacijske sisteme (GIS) kot povezovalni člen današnjih informacijskih rešitev. Predstavljeno tezo obravnavamo glede na integracijo podatkov, integracijo znanj in integracijo uporabnikov. Za GIS je značilna množica specifičnih tipov podatkov, ki jih moramo predstaviti in obravnavati na različne, specifične načine. Integracijo znanj obravnavamo s stališča uporabnikov, razvijalcev aplikacij in razvijalcev orodij. Glede na to, da več kot 80% podatkov vsebuje prostorsko komponento, se število uporabnikov GIS veča tudi na področjih, do nedavnega rezerviranih za alfanumerične obdelave. V zadnjem delu prispevka se dotaknemo aktualnega procesa standardizacije GIS kot osnove za podporo globalizacijskih procesov in odločitev.
Ključne besede: geografski informacijski sistemi, integracija pdatkov, integracija znanja, integracija uporabnikov, standardizacija
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 641; Prenosov: 26
URL Povezava na celotno besedilo

4.
PRENOVA CELOSTNE GRAFIČNE PODOBE NA PRIMERU VETERINARSKE BOLNICE BREŽICE D.O.O.
Tadeja Planinc, 2015, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo predstavili in preučili osnovne značilnosti ter elemente celostne grafične podobe, na podlagi katerih smo izdelali alternativno vizualno podobo Veterinarske bolnice Brežice. Diplomska naloga je sestavljena iz teoretičnega in praktičnega dela. V teoretičnem delu smo opredelili glavne značilnosti logotipa, simbola, barv in tipografije. Prav tako je predstavljena celostna grafična podoba v povezavi z blagovno znamko in poslovno obliko organizacije. V praktičnem delu smo analizirali obstoječo celostno grafično podobo Veterinarske bolnice Brežice, čemur je sledila analiza logotipov konkurenčnih podjetij iz posavske regije. Nato smo opisali izdelavo novega simbola in logotipa. Temu sledi njuna aplikativna raba na različna komunikacijska sredstva.
Ključne besede: celostna grafična podoba, vizualna komunikacija, logotip, grafično oblikovanje
Objavljeno: 29.05.2015; Ogledov: 1055; Prenosov: 177
.pdf Celotno besedilo (4,47 MB)

5.
POVEČAVA DIGITALNEGA VIDEA MED PREDVAJANJEM
Tadej Ferenc, 2015, diplomsko delo

Opis: V okviru diplomske naloge smo testirali obstoječe videopredvajalnike, ki podpirajo povečevanje med predvajanjem. Implementirali smo tudi lasten videopredvajalnik, ki vsebuje opcijo povečevanja med predvajanjem. Cilj diplomske naloge je bil uporabniški vmesnik. Vmesnik omogoča uporabniku, da med predvajanjem videoposnetka označi pravokotno območje slike. Označeno območje nato program poveča do dimenzij okna ali ga neskaliranega kopira v drugo prikazovalno okno. Možna je povečava v območju od 25 % do 800 %. Za razvoj predvajalnika smo uporabili razvojno okolje Visual Studio 2010, programski jezik C# in odprtokodne knjižnice. Predvajalnik vsebuje pomoč, ki uporabniku omogoča enostavno uporabo in odpravo morebitnih minimalnih napak.
Ključne besede: povečava, digitalni video, videopredvajalnik, uporabniški vmesnik
Objavljeno: 29.05.2015; Ogledov: 667; Prenosov: 62
.pdf Celotno besedilo (3,27 MB)

6.
APROKSIMATIVNI ALGORITEM ZA DOLOČANJE BISEKTORJA DVEH MNOŽIC TOČK V RAVNINI
Marjan Klasinc, 2015, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga se osredotoča na reševanje problema bisektorja med poljubnima množicama točk v ravnini. Prikažemo nekaj pristopov, ki bisektor izračunajo natančno, in tudi takšne, katerih rezultat je aproksimativen. Z lastno implementirano metodo tvorbe aproksimativnega bisektorja med množicama ugotavljamo, kolikšna je potrebna gostota vzorčenja množic, da dobimo bisektor, ki je za nas dovolj natančen. Ker lastna implementacija temelji na tvorbi Voronojevega diagrama nad dano množico točk, preučimo tudi različne postopke tvorbe le-tega. Prav tako primerjamo dobljene bisektorje med množicama pri različnih gostotah vzorčenja.
Ključne besede: računalniška geometrija, bisektor množic, Voronojev diagram, aproksimacija
Objavljeno: 29.05.2015; Ogledov: 577; Prenosov: 65
.pdf Celotno besedilo (4,96 MB)

7.
INKREMENTALNO ISKANJE NAJBLIŽJE TOČKE Z UPORABO K-D DREVESA
Peter Mlinar, 2015, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi so predstavljeni inkrementalno iskanje najbližje točke v ravnini z uporabo k-d drevesa in splošni problemi inkrementalnega iskanja. Omenjene so nekatere prednosti in slabosti k-d dreves. Dotaknemo se tudi drugih znanih metod iskanja najbližje točke in njihovih problemov. Poizkušali smo odpraviti probleme z iskanjem v neugodnih razporeditvah točk, ki jih srečajo npr. algoritmi z delitvijo ravnine na trakove. Za testiranje je bil implementiran tudi program, s katerim smo izvajali meritve nad algoritmi k-d drevesa.
Ključne besede: iskanje najbližje točke, binarno iskalno drevo, k-d drevo, porazdelitev točk, delitev ravnine
Objavljeno: 29.05.2015; Ogledov: 565; Prenosov: 55
.pdf Celotno besedilo (2,18 MB)

8.
RAZPOZNAVANJE ELEMENTOV GLASBENE SCENE IZ AVDIO SIGNALA
Aleš Vajngerl, 2015, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo se ukvarjali z raziskavami in metodami s področja opisa glasbene scene ter elementi, ki to sceno predstavljajo. Ugotovili smo, da so uporabni v različnih glasbenih aplikacijah, saj elemente opisa glasbene scene razumejo tako glasbeno izobraženi kot neizobraženi ljudje. Med omenjene elemente uvrščamo linijo za melodijo in bas, hierarhično strukturo ritma, ponavljajoči se deli skladbe in refreni. V diplomski nalogi podrobneje predstavimo trenutne metode in rešitve, potrebne za ocenjevanje posameznih elementov opisa glasbene scene. Podrobneje predstavimo metodo PreFEst za iskanje linije za melodijo in bas ter lastno implementacijo omenjene metode. Pri izvajanju metode nas je zanimala pravilnost in hitrost delovanja metode PreFEst, prav tako pa rezultati iskanja linije za melodijo in bas na skladbah različnih žanrov popularne glasbe.
Ključne besede: opis glasbene scene, linija za melodijo in bas, metoda PreFEst, hierarhična struktura ritma, refreni in ponavljajoči se deli skladbe
Objavljeno: 29.05.2015; Ogledov: 574; Prenosov: 61
.pdf Celotno besedilo (3,72 MB)

9.
PRIMERJAVA POSTOPKOV GEOMETRIJSKEGA MODELIRANJA V PROGRAMIH ZBRUSH IN CINEMA 4D
Viktorija Gošnak, 2015, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi sta preizkušena in primerjana dva različna pristopa modeliranja in sicer pristop modeliranja s ploskvami v Cinemi 4D in digitalno kiparjenje v ZBrush. Cilj je bil ugotoviti, v katerem programu bi bilo lažje in hitreje izdelati prepričljiv model človeka. Na podlagi analize 3D modela, slabosti in prednosti obeh pristopov je podan sklep, da je za izdelavo kompleksnega modela človeka primernejši program ZBrush.
Ključne besede: geometrijsko modeliranje, računalniško kiparjenje, 3D model človeka, ZBrush, Cinema 4D
Objavljeno: 27.05.2015; Ogledov: 1267; Prenosov: 118
.pdf Celotno besedilo (4,11 MB)

10.
POSTOPKI PRENOSA STATIČNIH 2D SCEN V 3D MODELE
Mateja Krajnc, 2015, diplomsko delo

Opis: V magistrskem delu smo se posvetili procesom, ki omogočajo prenos dvodimenzionalnih scen v tridimenzionalne modele. Najprej smo se seznanili s teoretičnimi izhodišči. Seznanili smo se z osnovami geometrijskega modeliranja ter s principi in klasifikacijo metod modeliranja na podlagi slik. V empiričnem delu smo s pomočjo polavtomatskega fotogrametričnega programa Insight3D in programa za ročno modeliranje in teksturiranje Cinema 4D poskušali na podlagi izbranih lastnih fotografij arhitekturnega objekta narediti tridimenzionalni računalniški model. Bolj dovršene rezultate smo dosegli pri uporabi programa Cinema 4D.
Ključne besede: geometrijsko modeliranje, modeliranje na podlagi slik, fotogrametrija, Insight3D, Cinema 4D
Objavljeno: 27.05.2015; Ogledov: 807; Prenosov: 97
.pdf Celotno besedilo (7,27 MB)

Iskanje izvedeno v 0.3 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici