| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
NORME V SLOVENSKIH PODJETNIŠKIH SUBJEKTIH S TUJIM LASTNIŠKIM KAPITALOM
David Fleischmann, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu bom skušal opisati norme in pravila obnašanja zaposlenih v dveh podjetjih, in sicer v podjetju, kjer sem bil zaposlen - Toyota Adria d.o.o., in v podjetju, kjer sem zaposlen danes - Renault Nissan Slovenija d.o.o. Opisal bom razlike vodenja japonskih in francoskih lastnikov, splošno klimo ter načine komuniciranja in odnose med zaposlenimi v dveh v celoti specifičnih podjetjih s skrajno različno kulturo. Poudarek bom dal predvsem na specifične razlike med podjetjema, ki so posledica različne kulture, in sicer na različni delovni čas, različne delovne navade, predvsem pa na sam pristop k delu, ki je pri omenjenih dveh podjetjih z vseh zornih kotov povsem drugačen. Cilj diplomskega dela je predvsem najti boljše načine dela ter vzpodbudno delovno okolje za zaposlene. Osredotočil se bom na načine kadrovanja in izobraževanja v omenjenih podjetjih ter na podlagi lastnih izkušenj in drugih strokovnih vsebin predstavil dva različna načina dela, s katerima se srečujejo zaposleni v teh dveh podjetjih iz področja avtomobilske industrije. V teoretičnem delu bom predstavil organizacijsko kulturo, ki močno vpliva na uresničevanje strategije organizacije. Le-ta predstavlja trajen sistem vrednot, prepričanj in predpostavk, ki so skupne pripadnikom v določeni organizaciji. Organizacijska kultura te vrednote, prepričanja in predpostavke med seboj povezuje tako, da zaposleni vedo, kako naj se vedejo, hkrati pa omogoča lažje prilagajanje okolju. Najbolj pomembno pri tem pa je zadovoljstvo zaposlenih, saj je prav to najpomembnejši vzrok za prostovoljni odhod zaposlenih iz podjetij. Uvajanje sprememb v podjetje je dolgotrajen in težaven proces, spreminjanje organizacijske kulture pa je še posebej težka naloga, saj je le-ta v podjetju globoko ukoreninjena, zato se sprememba ne more zgoditi čez noč. Na kulturi se odraža vsaka aktivnost, sprememba ali vedenje, vsaka sprememba kulture pa povzroči spremembe na vseh področjih organizacije. Cilj vsakega podjetja, če hoče ostati dolgoročno konkurenčno, mora tako biti podpiranje, nadgrajevanje in spodbujanje dejanj za doseganje ciljev.
Ključne besede: organizacija, kultura, vrednote, konkurenčnost
Objavljeno: 20.01.2011; Ogledov: 1466; Prenosov: 73
.pdf Celotno besedilo (428,00 KB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici