1.
TRŽENJE KRUŠNIK IZDELKOVDarja Marjanović, 2009, diplomsko delo
Opis: Diplomska naloga obravnava trženje ekoloških krušnih izdelkov v okviru podjetja Krejan-Levec d.o.o. V uvodu so predstavljene glavne značilnosti ekološke pridelave in predelave, problemsko stanje, metodologija in hipoteze, ki so osnova za tržno raziskavo. Teoretični del naloge vsebuje ključna področja marketinga, kjer se povezujejo teoretična izhodišča in praktični primeri. Poseben poudarek je na segmentiranju in pozicioniranji ter marketinškemu spletu. Praktični del vsebuje tržno raziskavo, s katero smo pridobili nekaj pomembnih povratnih informacij za nadaljnje delo in razvoj, odgovore na zastavljene hipoteze ter korelacijo. V zaključku smo nekaj besed namenili strategiji marketinga, poslovni odličnosti in zadovoljstvu kupcev.
Ključne besede: marketing, ekološki krušni izdelki, marketinški splet, kupci, strategija marketinga
Objavljeno v DKUM: 26.10.2009; Ogledov: 2148; Prenosov: 345
Celotno besedilo (1,85 MB)