| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
TRŽENJE KRUŠNIK IZDELKOV
Darja Marjanović, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga obravnava trženje ekoloških krušnih izdelkov v okviru podjetja Krejan-Levec d.o.o. V uvodu so predstavljene glavne značilnosti ekološke pridelave in predelave, problemsko stanje, metodologija in hipoteze, ki so osnova za tržno raziskavo. Teoretični del naloge vsebuje ključna področja marketinga, kjer se povezujejo teoretična izhodišča in praktični primeri. Poseben poudarek je na segmentiranju in pozicioniranji ter marketinškemu spletu. Praktični del vsebuje tržno raziskavo, s katero smo pridobili nekaj pomembnih povratnih informacij za nadaljnje delo in razvoj, odgovore na zastavljene hipoteze ter korelacijo. V zaključku smo nekaj besed namenili strategiji marketinga, poslovni odličnosti in zadovoljstvu kupcev.
Ključne besede: marketing, ekološki krušni izdelki, marketinški splet, kupci, strategija marketinga
Objavljeno v DKUM: 26.10.2009; Ogledov: 2148; Prenosov: 345
.pdf Celotno besedilo (1,85 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici