| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
LASTNOSTI INOVATIVNIH MANAGERJEV
Darja Kranjc, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V vsakem podjetju potrebujemo inovativnega managerja, ki spodbuja inovativnost. Inovativni manager je sposoben hitro ustvariti mnogo različnih idej, informacije in znanje zna koristno uporabiti, predan je reševanju problemov, željan znanja, vizionar, ciljno usmerjen, dober komunikator in motivator ipd. Ima določene osebnostne, strateške, organizacijske in vodstvene lastnosti, ki mu pomagajo pri njegovem delu. Ker pa so te lastnosti pri vsakem posamezniku različne, mora najprej spoznati svoje dobre lastnosti ter jih razvijati. Razvijati pa je potrebno potencial managerjev in potencial podjetja.Vloga inovativnega managerja je ena izmed najzahtevnejših nalog v podjetju. Je ključna za razvoj in prihodnost uspešnega podjetja. Inovativni manager mora poskrbeti, da se v podjetju neprestano ustvarjajo nove invencije in inovacije. Odgovarja za planiranje strateških odločitev podjetja. Inovacije in strategije imajo skupne dejavnike pri poslovanju podjetja, saj tako podjetje ostane konkurenčno in inovativno.Inovacije so torej nujna sestavina poslovanja podjetja. Postati morajo vsakodnevno opravilo, ki se jih morajo lotevati vsi zaposleni, ne samo vodstvo podjetja. Čeprav se potreba po inoviranju začne pri vodstvu, pa mora iskanje novosti priti v zavest tudi vsem ostalim zaposlenim, saj bodo le tako čutili predanost in veselje do dela ter pripadnost podjetju. Zaposleni so vir novih idej, zamisli in predlogov. Inovacije ne nastanejo same od sebe, ampak so plod vztrajnega razmišljanja in dela. Gre za kontinuiran proces, ki zahteva od podjetij trajno razmišljanje o tem, kako slediti trendom, obenem pa prehiteti konkurenco. Menim, da je potrebno spodbujati inovacije do te mere, ko še prinašajo koristi podjetju, kupcem, družbi in okolju, saj je od tega odvisen uspeh podjetja in celotne družbe.
Ključne besede: inovativni manager, osebnostne lastnosti, strateške lastnosti, organizacijske lastnosti, vodstvene lastnosti, inovacije, inovativno poslovanje, Mojca Kert Kos, Petrol Energetika d.o.o., Multi Utility
Objavljeno: 29.11.2010; Ogledov: 2789; Prenosov: 413
.pdf Celotno besedilo (372,55 KB)

2.
USTVARJALNOST KOT POGOJ ZA INOVATIVNOST
Darja Kranjc, 2013, magistrsko delo

Opis: Ustvarjalnost in inovativnost sta pojma, ki sta tesno povezana. Organizacija, ki želi biti učinkovita in uspešna, mora biti hkrati ustvarjalna in inovativna. Ustvarjati mora boljše proizvode, iskati izvirnejše tržne poti, neprestano izboljševati tehnologijo in posodabljati proizvodnjo. Nenehne spremembe so pogoj za konkurenčnost na trgu. Ustvarjalne ideje so jedro vsake organizacije. Ideje so priložnost za zaposlene, za organizacijo in celotno družbo. Vsakdo ima ustvarjalni potencial, vendar je potrebno večino ljudi spodbuditi, da ga izrazijo. Zato mora organizacija ustvariti takšno organizacijsko kulturo, ki bo naklonjena ustvarjanju inovacij. Od zaposlenih mora zahtevati komunikativnost, interdisciplinarno znanje, predvsem pa kakovostne medsebojne odnose, ki so podlaga za ustvarjalne rezultate, rešitve in ideje, kot produkt reševanja skupno zastavljenih izzivov. Metode in tehnike ustvarjalnega mišljenja so odlično pomagalo pri ustvarjanju idej. Zaposlene vodijo k ustvarjanju novih zamisli in pripomorejo k razvoju ustreznejše klime v organizaciji. Obenem omogočajo reševanje težav, napovedovanje nekaterih dogodkov in procesov, zaposlene osvobajajo, bogatijo njihovo osebnost ter pomembno vplivajo na razvoj medosebnih odnosov. Ustvarjalnost in inovativnost v javnem sektorju je prav tako pomembna kot v gospodarstvu. Pogosto je javni sektor deležen kritik glede inovativnosti, vendar se v zadnjih letih stereotip spreminja in potekajo aktivnosti v zvezi z odpravo administrativnih ovir, večja je usmerjenost k uporabnikom in izboljšuje se kakovost poslovanja. V empiričnem delu ugotavljam stanje ustvarjalnosti in inovativnosti Zavoda za kulturo, šport, turizem in mladinske dejavnosti ter na podlagi ugotovitev podam predloge za izboljšanje stanja.
Ključne besede: Ustvarjalnost, ustvarjalno razmišljanje, metode in tehnike ustvarjalnega mišljenja, inovacije, inovativnost, javni sektor, Zavod za kulturo, šport, turizem in mladinske dejavnosti.
Objavljeno: 06.01.2014; Ogledov: 1172; Prenosov: 383
.pdf Celotno besedilo (1,58 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici