| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VLOGA PEDAGOGA PRI SVETOVANJU STARŠEM OB VKLJUČITVI OTROKA V VRTEC
Darja Žikovšek, 2014, magistrsko delo

Opis: Vstop v vrtec je pomembna prelomnica v otrokovem življenju, saj otrok razširi svoj socialni krog na večjo skupino vrstnikov, prav tako vloga skrbnikov ni več osredinjena le na starše, ampak se ta razširi na vzgojitelje in ostalo pedagoško osebje vrtca. Otroci vstop v vrtec doživljajo različno, odvisno tudi od tega, kakšen odnos do tega dogodka gojijo starši in na kakšen način ga otrokom predstavijo. Pogosto vstop v vrtec predstavlja velik psihični in čustveni izziv ne samo otrokom, temveč tudi njihovim staršem, saj se ti spopadajo s številnimi vprašanji o tem, kako se bo otrok znašel med vrstniki in vzgojitelji, kako se bo spopadal z navezanostjo in v kolikšni meri bo otroku vstop v vrtec pomenil stresno izkušnjo. Zaradi slednjih dejstev je še toliko bolj pomembno, da starši pred vstopom v vrtec opravijo kakovosten posvet s pedagogom, ki jim predstavi vse problemske vidike vstopa otrok v vrtec in optimalen način soočenja s tem dogodkom, da otroci in njihovi starši doživijo vstop v vrtec kot čim bolj pozitivno življenjsko izkušnjo. V teoretičnem delu smo predstavili delovanje svetovalne službe vrtca in se pri tem osredotočili na vlogo pedagoga pri svetovanju staršem v procesu vključitve otroka v vrtec. V empiričnem delu smo raziskali delovna področja pedagogov, zaposlenih v vrtcih v Sloveniji, s poudarkom na raziskovanju vloge pedagogov pri vključevanju otrok v vrtec in pri sodelovanju s starši. Dobili smo vpogled v težave, ki se pojavljajo pri delu pedagogov neposredno v praksi in predloge, s katerimi bi bilo mogoče izboljšati položaj in delovne izkušnje pedagogov v vrtcih.
Ključne besede: Svetovalno delo, vrtec, pedagog, uvajanje otroka v vrtec, sodelovanje s starši, predšolska vzgoja.
Objavljeno v DKUM: 07.10.2014; Ogledov: 2584; Prenosov: 374
.pdf Celotno besedilo (801,48 KB)

2.
NEKATERI VIDIKI UČENJA IN POUČEVANJA PRI POUKU GEOGRAFIJE V TEHNIŠKI GIMNAZIJI – ŠTUDIJA PRIMERA
Darja Žikovšek, 2014, magistrsko delo

Opis: Učenje geografije na strokovni srednješolski ravni zahteva logično povezovanje pojavov in procesov v naravi, zavedanje o medsebojnem vplivu različnih geografskih dejavnikov na obravnavani pojav, zmožnost predstavljivosti, orientacije v prostoru in na zemljevidu ter zmožnost abstraktnega mišljenja. Dijaki imajo pogosto težave z aplikacijo pridobljenega geografskega znanja v prakso in na pojave ter procese, ki so del vsakdanjega življenja. Identifikacija omenjenih težav srednješolske populacije je korak k temu, da profesorji skušajo s pomočjo evalvacije lastnega dela učne ure zasnovati s poudarkom na reševanju omenjenih težav pri učenju in izpostavljajo pomen prenosa pridobljenega znanja pri pouku na vsakdanje življenje. V želji po usvojitvi ciljev učnega načrta za geografijo in produktivnem sodelovanju med dijaki in učitelji predstavlja izziv tudi poučevanje geografije. Pri tem smo želeli identificirati in analizirati specifične prijeme in metode, ki običajni pedagoški in vzgojni proces dvignejo na višjo raven. V empiričnem delu smo na osnovi anketnih vprašalnikov za dijake tehniške gimnazije in strukturiranega intervjuja za profesorico geografije na izbrani šoli prepoznali in analizirali nekatere težave pri učenju in poučevanju geografije. Na osnovi rezultatov empiričnega raziskovanja in ugotovitev v strokovni literaturi smo zasnovali učno uro z ustrezno izbranimi učnimi metodami, oblikami in pripomočki, z namenom, da pri dijakih izboljšamo razumevanje snovi in dosežemo boljšo predstavljivost pojavov in procesov.
Ključne besede: Geografija, tehniška gimnazija, učenje, poučevanje, abstraktno mišljenje, prostorska predstavljivost, orientacija, vzročno posledično mišljenje.
Objavljeno v DKUM: 07.10.2014; Ogledov: 2516; Prenosov: 281
.pdf Celotno besedilo (1,89 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici