1.
Dejavniki, ki vplivajo na izbiro in nakup sirovDarja Žbona, 2009, diplomsko delo
Opis: Namen diplomske naloge je bil ugotoviti kateri dejavniki vplivajo na izbiro in nakup sirov. V teoretičnem delu sem s pomočjo strokovne literature predelala nakupne navade in obnašanje potrošnikov, podrobneje sem predstavila vrste nakupnega obnašanja, zadovoljstvo porabnikov in proces nakupnega odločanja ter dejavnike, ki vplivajo na nakupno obnašanje. Kot uvod v raziskavo sem najprej predstavila slovenski trg mleka in trg sirov. V drugem delu sem s pomočjo raziskave predstavila cilje raziskave, kakšno metodologijo dela sem uporabila in predstavila ter analizirala anketni vprašalnik ter podala predloge za povečanje zadovoljstva odjemalcev.
Ključne besede: vedenje porabnikov, zadovoljstvo, sir, kakovost, izkušnje, cena, blagovna znamka
Objavljeno v DKUM: 01.07.2009; Ogledov: 2842; Prenosov: 527
Celotno besedilo (262,78 KB)