| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Dejavniki, ki vplivajo na izbiro in nakup sirov
Darja Žbona, 2009, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge je bil ugotoviti kateri dejavniki vplivajo na izbiro in nakup sirov. V teoretičnem delu sem s pomočjo strokovne literature predelala nakupne navade in obnašanje potrošnikov, podrobneje sem predstavila vrste nakupnega obnašanja, zadovoljstvo porabnikov in proces nakupnega odločanja ter dejavnike, ki vplivajo na nakupno obnašanje. Kot uvod v raziskavo sem najprej predstavila slovenski trg mleka in trg sirov. V drugem delu sem s pomočjo raziskave predstavila cilje raziskave, kakšno metodologijo dela sem uporabila in predstavila ter analizirala anketni vprašalnik ter podala predloge za povečanje zadovoljstva odjemalcev.
Ključne besede: vedenje porabnikov, zadovoljstvo, sir, kakovost, izkušnje, cena, blagovna znamka
Objavljeno v DKUM: 01.07.2009; Ogledov: 2842; Prenosov: 527
.pdf Celotno besedilo (262,78 KB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici