| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
NAKUPNO VEDENJE KUPCEV AVTOMOBILOV V SLOVENIJI
Dario Filipović, 2014, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo preučevali nakupno vedenje kupcev avtomobilov v Sloveniji. V teoretičnem delu smo obravnavali podatke o številu prodanih avtomobilov v Sloveniji, povprečni starosti Slovenskih avtomobilov, stopnji motorizacije in najbolj prodajanih avtomobilih na slovenskem trgu. Opredelili smo pojme potrošnika in navedli dejavnike nakupnega vedenja. V praktičnem delu smo na vzorcu izvedli anketni vprašalnik. Podatke smo statistično obdelali, in na podlagi analiz, odgovorili na raziskovalna vprašanja in zavrgli ali potrdili hipoteze. Končni del diplomskega dela je sestavljen iz ugotovitev in novih predlogov, kjer smo ugotovili, da je avtomobilski trg v Sloveniji dobro oskrbljen z avtomobilsko ponudbo, ki lahko zadovolji kupce tudi v težkih gospodarskih razmerah. Na podlagi ugotovitev smo izdelali predlog novega marketinšlega načrta.
Ključne besede: nakupno vedenje, potrošnik, zadovoljstvo, avtomobil, anketni vprašalnik.
Objavljeno: 27.01.2015; Ogledov: 806; Prenosov: 215
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici