| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Trajnostni razvoj in družbena odgovornost v skupini Domel, d. d.
Darija Meolic, 2021, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu preučujemo trajnostni razvoj in družbeno odgovornost ter matriko marketinškega spleta v soodvisnosti le-teh skozi tri dimenzije trajnostnega razvoja oz. koncepta trojnega izida (angl. Triple Bottom Line). V teoretičnem delu se osredotočimo predvsem na opredelitve trajnostnega razvoja in naštejemo ter opišemo njegove globalne cilje, ki so bili sprejeti leta 2015 kot Agenda 2030. Kot pomemben del trajnostnega razvoja, predstavimo vse tri dimenzije koncepta trojnega izida. Ker sta trajnostni razvoj in družbena odgovornost povezana in enega brez drugega ni, se osredotočimo na opredelitve družbene odgovornosti, na njene koristi in konkurenčne prednosti ter opišemo na kakšne načine je lahko podjetje družbeno odgovorno v vseh treh dimenzijah koncepta trojnega izida, torej do družbe, okolja in gospodarstva. V teoretičnem delu magistrskega dela preučujemo opredelitve marketinga in marketinškega spleta 7 marketinških P-jev, katerega prikažemo tudi v obliki matrike. Teoretični del magistrskega dela nadgradimo ob primeru skupine Domel, d. d., ki je znana po tem, da stremi k trajnostnem razvoju in družbeni odgovornosti. Najpomembnejše vrednote skupine so ustvarjalnost in ambicioznost, odgovornost in gospodarnost, spoštovanje in sodelovanje, skrb za stranke in zaposlene ter pripadnost. V skupini Domel, d. d., te vrednote oživijo v vsakdanjem poslovanju in se izražajo v močni povezanosti z okolico, v skrbi za njene najšibkejše člane in v spoštovanju naravne dediščine. Poskušamo ugotoviti, na kakšne načine in s katerimi aktivnostmi skupina Domel, d. d. stremi k trajnostnemu razvoju, na kakšne načine izkazuje svojo druženo odgovornost in skrb do družbe, okolja ter gospodarstva. Oblikujemo marketinški splet 7 marketinških P-jev skupine Domel, d. d., in raziščemo kako skupina uporablja trajnostni razvoj in družbeno odgovornost kot marketinški pristop na svojem Facebook profilu. V magistrskem delu predstavimo zadrugo Mondragon kot primer dobre prakse in jo primerjamo s skupino Domel, d. d. Poskušamo ugotoviti katerim globalnim ciljem trajnostnega razvoja izbrana skupina sledi in kakšne koristi oz. konkurenčne prednosti prinaša družbena odgovornost podjetij.
Ključne besede: trajnostni razvoj, cilji trajnostnega razvoja, dimenzije trajnostnega razvoja, družbena odgovornost, marketing, marketinški splet
Objavljeno v DKUM: 26.10.2021; Ogledov: 1523; Prenosov: 371
.pdf Celotno besedilo (4,26 MB)

2.
Družbena odgovornost spodbujena z vrednotami podjetnika Josipa Hutterja
Darija Meolic, 2018, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi preučujemo družbeno odgovornost podjetnika, spodbujeno z vrednotami. V teoretičnem delu se osredotočimo predvsem na razvoj družbene odgovornosti, definicije, modele in koristi družbene odgovornosti. Jasno opredelimo najustreznejši model družbene odgovornosti, in sicer Carrollovo piramido in ISO 26000 standard. Ukvarjamo se tudi s podjetnikom in njegovimi lastnostmi, z vrednotami v skladu s katerimi mora podjetnik delovati in načini motivacije zaposlenih. Teoretični del diplomske naloge nadgradimo na primeru družbeno odgovornega podjetnika Josipa Hutterja. Podjetnikova poslovna filozofija je bila izredno družbeno odgovorna, saj je bila uokvirjena z njegovimi vrednotami. Hutterjeve najpomembnejše vrednote so bile vsekakor povezane z dobrim počutjem njegovih zaposlenih, kar se je odražalo v njegovi skrbi zanje tako na delovnem mestu kot izven njega. Poskušamo ugotoviti, na kakšne načine je Hutter motiviral svoje zaposlene, da je bilo podjetje tako zelo učinkovito in uspešno. Bil je podjetnik, ki je prinašal veliko koristi zaposlenim, podjetju, družbi in okolju. V praktičnem delu diplomske te prednosti tudi raziščemo.
Ključne besede: družbena odgovornost, družbeno odgovoren podjetnik, vrednote, motivacija, poslovna filozofija, koristi družbene odgovornosti
Objavljeno v DKUM: 07.08.2018; Ogledov: 1446; Prenosov: 155
.pdf Celotno besedilo (913,29 KB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici